پلتفرم KnownOrigin از سوی eBay خریداری شد

KnownOrigin از سوی eBay خریداری شد

شرکت eBay که میلیون‌ها فروشنده و خریدار را در سرتاسر جهان را به یکدیگر متصل کرده و از شهرت زیادی برخوردار است، پلتفرم KnownOrigin را خریداری کرد. این پلتفرم یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های خرید و فروش توکن NFT است که از سوی eBay خریداری شد. KnownOrigin مکانی را برای هنرمندان فراهم کرده تا محصولات خود را در قالب توکن  NFT به فروش برسانند. در ادامه به جزییات بیش‌تر این خبر می‌پردازیم. با ما در مطلب « KnownOrigin از سوی eBay خریداری شد»  همراه باشید.

این خرید، گام مهمی برای eBay درخصوص ورود به دنیای بلاکچین و کلکسیون‌های دیجیتال محسوب می‌شود. پلتفرم KnownOrigin در سال 2018 و در شهر منچستر بریتانیا تاسیس شد و هنرمندان و کلکسیون‌داران در سرتاسر جهان قادر به تولید و فروش توکن‌های خود در این پلتفرم هستند. از سال 2018 تاکنون،  KnownOrigin رشد و پیشرفت قابل‌توجهی داشته و راه‌وروش خریدوفروش توکن‌های NFT از سوی مردم را متحول کرده است.

جیمی ایانون مدیرعامل eBay در این خصوص گفت:

eBay اولین مرجع برای کسانی است که به‌دنبال خرید کلکسیون و مجموعه‌های یونیک، بی‌نظیر و منحصربه‌فرد هستند. با خرید پلتفرم KnownOrigin ما مسیر خود را به‌عنوان یک سایت پیشرو ادامه خواهیم داد چرا که کاربران ما به‌دنبال خرید کلکسیون‌های دیجیتالی هستند. KnownOrigin گروهی پرشور و فوق‌العاده از هنرمندان و کلکسیونر‌ها را دور هم جمع کرده که آنها نیز به جامعه‌ی خریداران و فروشندگان ما اضافه می‌شوند. ما مشتاقانه منتظر پیوستن هنرمندان و کلکسیونرها به جامعه‌ی eBay هستیم.

روند توسعه‌ی مجدد فناوری eBay منجر به ارتقای چشم‌گیر فناوری، عملکرد و کاربردی بودن این پلتفرم شده است. یکی از موارد مهم در این راستا، اقدام به فراهم کردن امکان خرید و فروش توکن‌های NFT در ماه می 2021 بود.

دیوید مور هم‌بنیانگذار KnownOrigin نیز در این خصوص گفت:

ما KnownOrigin را برای توانمندسازی هنرمندان و کلکسیونرها تاسیس کردیم. روند روبه‌رشد توکن‎های NFT ادامه داشته و بدین خاطر ما باور داریم که اکنون، زمان مناسبی برای شراکت با دیگر شرکت‌های بزرگ و باتجربه ازجمله eBay است. فصل جدیدی در داستان KnownOrigin آغاز شده و ما مشتاق آن هستیم. این همکاری منجر به جذب موج جدیدی از کلکسیونرها و هنرمندان دنیای NFT می‌شود.

هنوز اطلاعات بیش‌تری از روند خرید این پلتفرم از سوی eBay منتشر نشده است. نظر شما همراهان توکن باز نسبت به این اتفاق چیست؟ لطفا ایده‌ها و نظرات خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید. ممنون از اینکه تا پایان مطلب « KnownOrigin از سوی eBay خریداری شد» همراه ما بودید.

منبع: PrNewsWire

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.