واچ لیست؛ جذب سرمایه 25 میلیون دلاری پروژه Entropy با رهبری شرکت A16Z

سرمایه گذاری شرکت a16z در انتروپی

در سال‌های اولیه‌ی صعنت نوپای ارزهای دیجیتال، این تصور وجود داشت که Self-custody (خود حضانتی) یکی از ستون‌های مهم این صعنت خواهد بود. علی‌رغم هیجان زیاد، این بخش از اوایل سال 2017 تاکنون راکد مانده و به دلیل پیچیدگی مشکلات، زیرساخت‌ها و … پیشرفتی نداشته است. از سوی دیگر بخش‌هایی همچون DeFi و NFT در کانون توجه قرار گرفته و گوی رقابت را از این حوزه ربوده‌اند. حالا شرکتی به نام Entropy اینجاست تا موتورِ خاموش این بخش از صعنت را روشن کند. در ادامه به بررسی این شرکت و سرمایه‌ گذاری a16z در Entropy می‌پردازیم.

در دنیای ارزهای دیجیتال سرویس‌هایی با نام Custodial وجود داشته که کلیدهای خصوصی کاربران را در هنگام ایجاد حساب‌کاربری کیف‌پول و … ذخیره کرده و حضانت می‌کنند. این سرویس‌ها دارای اشکالات زیادی بوده و برطرف‌سازی این مشکلات، فقط نیازمند یک شبکه‌ی قوی و امن برای تسهیل مجوزها نیست. باید اکوسیستم مناسبی طراحی شده تا نیازهای تمامی کاربران دنیای ارزهای دیجیتال را برطرف سازد.

پروژه‌ی Entropy اینجاست تا این مشکل را برطرف کرده و سرویس‌های حضانتی ارز دیجیتال را دگرگون سازد. این شرکت به‌دنبال ساخت اکوسیستمی است که نه‌تنها سازمان‌های غیرمتمرکز خودمختار، بلکه حتی شرکت‌های سرمایه‌گذاری نیز از آن استفاده کنند. این پروژه در حال ایجاد زیرساخت‌های اولیه است تا ناکارآمدی پروژه‌های حضانتی قبلی را برطرف سازد.

سرمایه‌گذاری شرکت‌های معتبر در Entropy

پروژه‌ی Entropy به منظور تامین منابع موردنیاز خود دور جدیدی از جذب سرمایه را آغاز کرد و در پایان، 25 میلیون دلار سرمایه جذب کرد. این سرمایه در راستای تحقیق اهداف این پروژه هزینه خواهد شد. شرکت‌های بزرگ و معتبری در این دور از جذب سرمایه‌ی این پروژه شرکت کردند. رهبری این دور از سرمایه‌گذاری با شرکت مشهور a16z بود و شرکت‌های دیگری ازجمله Dragonfly Capital، Ethereal Ventures، Variant، Coinbase Ventures، Robot Ventures، Inflection، Komerabi Fund نیز در این پروژه سرمایه‌گذاری کردند.

سرمایه‌ گذاری a16z در Entropy
پروژه‌ی Entropy مبلغ 25 میلیون دلار سرمایه جذب کرد

به‌نظر شما همراهان توکن باز، چه آینده‌ای در انتظار این پروژه است؟ آیا از سرویس آن استفاده خواهید کرد؟ لطفا نظرات و ایده‌های خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید. ممنون از اینکه تا پایان مطلب سرمایه‌ گذاری a16z در Entropy همراه ما بودید.

منبع: Mirror.XYZ

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.