رشد فوق‌العاده قیمت اتریوم کلاسیک؛ اهداف بعدی قیمت ETC کجاست؟

تحلیل تکنیکال قیمت اتریوم کلاسیک

اتریوم کلاسیک پس از ماه‌ها حضور در تاریکی و وحشت، حالا طلوع کرده و رشد قیمتی 70 درصدی را تجربه کرده است. امروز قصد داریم تا با بررسی دقیق روند اتریوم کلاسیک به شما کمک کنیم تا یک گام جلوتر از سایر تریدرها باشید. با ما در تحلیل اتریوم کلاسیک همراه باشید.

تحلیل قیمت اتریوم کلاسیک

گاوها به‌سختی و با نهایت تلاش، حمایت 13.6 دلار را حفظ کردند و افزایش قیمت ETC از این سطح قیمت شروع شد.  ETC طی هفت روز اخیر 78.9 درصد افزایش قیمت را تجربه کرده و همین موضوع آنرا بالاتر از مقاومت 50 درصد فیبوناچی قرار می‌دهد.

تحلیل اتریوم کلاسیک
نمودار اتریوم کلاسیک در تایم فریم روزانه

اتریوم کلاسیک از میانگین‌های متحرک خود عبور کرد و پس از شکستن الگوی نزولی bearish pennant، با افزایش قیمت بیش‌تری مواجه شد. با این حال با معکوس شدن سطح مقاومت 61.8 درصد فیبوناچی، احتمال تغییر روند ETC را افزایش می‌دهد.

روند سقوط اتریوم کلاسیک از ماه آپریل آغاز شد و این رمز ارز در یک روند نزولی بلندمدت قرار گرفت. در این زمان  ETC شاهد مقاومت محکم خط روند چهارماهه‌ی خود بود.

سطح 76.28 درصد فیبوناچی منجر به سقوط این رمز ارز به پایین‌ترین سطح 19 ماهه‌ی خود شد. با این حال، گاوها دست اتریوم کلاسیک را گرفتند و حالا شاهد رشد 70 درصدی آن طی 7 روز اخیر هستیم.

 اتریوم کلاسیک از مقاومت سنگین خط روند 4 ماهه عبور کرد و آنرا به حمایت تغییر داد. همچنین حجم معاملات این رمز ارز تنها در شبانه‌روز گذشته با افزایش 56 درصدی مواجه شده که هر دو دلیل، دال بر استحکام دستاوردهای اخیر ETC هستند.  

گاوها به‌خاطر عبور از مقاومت‌های میانگین متحرک هنوز قادر به تست سطح 61.8 فیبوناچی نبوده و بسته شدن قیمت بالاتر از این سطح،  ETC را در یک وضعیت خنثی قرار می‌دهد. با این حال هرگونه کاهشی، انگیزه‌ی خرس‌ها برای آزمایش حمایت 21 الی 23 دلار را تقویت می‌کند.

تحلیل تکنیکال ارز ETC

شاخص قدرت نسبی  (RSI) در مسیر حرکت تصاعدی به سمت منطقه خرید بیش‌ازحد قرار دارد. بازگشت احتمالی از این منطقه، فشار خرید را کاهش می‌دهد.

تحلیل اتریوم کلاسیک
نمودار شاخص RSI رمز ارز اتریوم کلاسیک

همچنین خطوط DMI یک کراس اوور صعودی یک طرفه برای خریدهای جدید تشکیل دادند. با این حال اتریوم کلاسیک یک روند ضعیف و نزولی  ADX طی چند روز گذشته ثبت کرده است.

سخن پایانی

اگر میانگین متحرک 20 روزه از میانگین متحرک 50 روزه عبور کند، احتمالا باز هم شاهد افزایش ETC خواهیم بود. در نهایت باید دید بازار به کدام سمت حرکت کرده و چه اتفاقی در آینده رخ می‌دهد. تحلیل شما همراهان توکن باز نسبت به  ETC چیست؟ لطفا نظرات و ایده‌های خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید. ممنون از اینکه تا پایان تحلیل اتریوم کلاسیک همراه ما بودید.

منبع: AMBcrypto

 سلب مسئولیت: این مطلب به هیچ عنوان پیشنهادی برای سرمایه‌گذاری یا فروش نبوده و صرفا هدف ما اطلاع‌رسانی است.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.