آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی اتر اکس

اموزش-خرید-و-فروش-ارز-دیجیتال-در-اتر-اکس

توکن باز با هدف ایجاد فضایی شفاف میان صرافی‌های ارز دیجیتال در ایران، سرویس مقایسه قیمت رمزارزهای قابل معامله در صرافی‌های داخلی را راه‌اندازی کرده است. کاربران و تریدرهای ایرانی با مراجعه به این صفحه می‌توانند قیمت ارز دیجیتال مورد نظر خود را در میان صرافی‌های داخلی مقایسه کرده و بهترین قیمت خرید و فروش تتر، بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال را شناسایی کنند.

با افتخار همکاری توکن باز با صرافی اتر اکس، به عنوان عضو جدید سرویس مقایسه قیمت رمزارزها را اعلام می‌کنیم؛ در ادامه آموزش خرید و فروش ارزهای دیجیتال در این صرافی، در قالب مقاله‌ای که توسط تیم محترم صرافی ارزینجا تهیه شده را منتشر خواهیم کرد.

اگر هنوز در صرافی اتر اکس ثبت نام نکرده‌اید، با استفاده از لینک زیر وارد سایت این صرافی شوید:

همچنین در مقاله زیر می‌توانید آموزش ثبت نام و احراز هویت در این صرافی را مطالعه کنید:

چطور از اتر اکس ارز دیجیتال بخریم؟

اگر به دنبال خرید و فروش ارزهای دیجیتال هستید و نمی‌خواهید از سود این بازار عقب بمانید، حتما باید یک صرافی برای تحقق این هدف انتخاب کنید. انواع صرافی‌های خارجی و ایرانی وجود دارند که هر کدام به نوعی بستری را برای معامله کریپتوکارنسی‌ها ارائه می کنند.

از آنجا که به خاطر تحریم‌ها، آی پی های ایران در بسیاری از صرافی‌های خارجی با مشکل مواجه می‌شوند بسیاری از افراد ریسک مسدود یا بلوکه شدن دارایی و گاهی اوقات مشکلات برگشت پول را قبول نمی‌کنند و ترجیح می‌دهند از صرافی‌های داخلی برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال استفاده کنند. اتراکس فعالیت خود را با برند پرفکت کریپتو شروع کرد و اکنون خدمات کامل تر و پیشرفته خود را با نام اتراکس به مشتریانش ارائه می‌کند.

سرعت بالای معاملات، واریز و برداشت بدون محدودیت، پشتیبانی بیش از 350 رمزارز که روزبه روز این عدد در حال افزایش است، برخورداری از کیف پول اختصاصی، پشتیبانی از انواع شبکه‌های بلاکچین و در عین حال دریافت کمترین کارمزد خرید و فروش رمزارزها در مقایسه با رقبای خود باعث شده است که این روزها نام اتراکس را بیش از پیش در محافل حرفه‌ای رمزارزها بشنوید!

پیشنهاد توکن باز: بررسی صرافی اتر اکس در توکن باز دیدن کنید.

خرید و فروش ارزدیجیتال در اتراکس

  • برای خرید ارزهای دیجیتال در اتراکس، پس از ورود به اپلیکیشن و پورتال کاربری خود روی دکمه خرید دارایی یا رمزارز مدنظر خود کلیک می‌کنید.
  • صفحه‌ای برای شما نمایان می‌شود که می‌توانید با کلیک بر روی گزینه خرید یا فروش، عملیات مورد نظر خود را انجام دهید.
  • در پایان با وارد کردن رمزارز مد نظر خود و مشاهده مقدار تبدیل شده آن در کادر پایین، دکمه ثبت را کلیک و در نهایت گزینه تایید را می زنید.
  • عملیات خرید یا فروش رمزارز شما با موفقیت انجام شد.
آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی اتر اکس
آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی اتر اکس

تبدیل رمزارزها در اتراکس

گاهی اوقات به دنبال تبدیل رمزارزهای خود برای مثال تتر به دوج کوین یا موارد دیگر هستید. اینجا نیز به راحتی و با سرعت شگفت انگیزی، عملیات موردنظر شما انجام می‌شود.

  • پس از ورود به اپلیکیشن و پورتال کاربری خود، روی دکمه تبدیل کلیک کنید.
  • دارایی دیجیتال خود را برای تبدیل انتخاب کنید.
  • در کادری که در پایین صفحه ظاهر می‌شود مقدار ارزدیجیتال خود را برای تبدیل وارد و بعد نوع رمزارز مقصد انتخابی را وارد می کنید.
  • در پایان مقدار دریافتی رمزارز مقصد خود را مشاهده خواهید کرد. روی گزینه ثبت عملیات کلیک کرده و گزینه تایید را بزنید.
  • رمزارز مورد نظر شما تبدیل شد.
آموزش خرید و فروش در صرافی اتر اکس
آموزش خرید و فروش در صرافی اتر اکس

سخن پایانی

کاربران توکن باز می‌توانند در صفحه اختصاصی صرافی اتر اکس در توکن باز نظرات و تجربیات خود در زمان کار با این صرافی را به اشتراک بگذارند. این نظرات توسط تیم توکن باز مطالعه و نکات مهم به صرافی انتقال خواهد یافت. بیان نظرات شما در بهبود سرویس‌های ما کمک بسیاری خواهد کرد که پیشاپیش بابت این همکاری از شما تشکر می‌کنیم.

پرسش و پاسخ

برای خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی اتر اکس چه مدارکی لازم است؟

برای خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی اتر اکس ابتدا باید در این صرافی ثبت نام و سپس احراز هویت کنید. پس از واریز پول به حسابتان می‌توانید ارز دیجیتال مورد نظر خود را بخرید.

آیا صرافی اتر اکس معتبر است؟

در توکن باز می‌توانید نظر سایر تریدرها در مورد صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی را مشاهده کرده و در مورد انتخاب این صرافی تصمیم‌گیری کنید.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.