معرفی سطوح کاربری، واریز و برداشت نامحدود در صرافی اتراکس

معرفی سطوح کاربری اتراکس

صرافی اتراکس در راستای ساده‌سازی خدمات خود، یک سطح کاربری برای کلیه معامله‌گران در نظر گرفته است. در ادامه به معرفی این سطح کاربری، امکانات و مدارک لازم برای دستیابی و امکانات این سطح می‌پردازیم. با ما در بلاگ توکن باز همراه باشید.

سطح کاربری در صرافی اتراکس

صفحه اختصاصی اتراکس در توکن باز
صفحه اختصاصی اتراکس در توکن باز

استفاده از امکانات صرافی اتراکس و امکان خریدوفروش رمز ارزها یا انجام دیگر فعالیت‌ها به احراز هویت نیاز دارد. پس از ثبت‌نام و احراز هویت، سطح کاربری شما به احراز هویت شده تغییر کرده و به کلیه امکانات اتراکس دسترسی خواهید داشت.

مدارک موردنیاز برای ثبت‌نام در صرافی اتراکس

برای ثبت‌نام در اتراکس ابتدا باید شماره تلفن همراه و ایمیل خود را تایید کنید. سپس کد ملی و تاریخ تولد خود را وارد کنید. در مرحله‌ی بعدی باید شماره کارت بانکی و شماره شبا را تایید کنید. سپس باید عکس سلفی خود را به‌همراه متن تعهدنامه و کارت بانکی را برای این صرافی ارسال کنید. بدین صورت ثبت نام و احراز هویت شما کامل می‌شود.

امکانات سطح احراز هویت شده در اتراکس

امکانات هر صرافی، سقف واریز روزانه تومانی، واریز رمز ارزی، میزان برداشت ریالی و ارزی آن هستند. در ادامه به معرفی کامل این موارد می‌پردازیم.

سطوح کاربری برابر

در صرافی اتراکس تنها یک سطح کاربری وجود دارد و تمامی امکانات ارائه شده برای کاربران در این صرافی یکسان و برابر است.

سقف روزانه واریز تومان و رمز ارز

با توجه به ابلاغیه بانک مرکزی، محدودیت سقف مبلغ تراکنش برای هر کد ملی در هر شبانه‌روز معادل 25 میلیون تومان است. بدین ترتیب ارسال یک یا چند تراکنش از یک کد ملی که جمع مبلغ آن بیشتر از 25 میلیون تومان باشد موفق نخواهد شد و برای واریز بعدی باید 24 ساعت صبر کنید. توجه کنید که این فرآیند اتوماتیک بوده و امکان تغییر در روند آن وجود ندارد.

این محدودیت از سمت بانک مرکزی بوده و برای تمام صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی این شرایط یکسان است.

سقف روزانه برداشت تومان و رمز ارز

با توجه به ابلاغیه پلیس فتا، برای برداشت مبالغی بیشتر از 3 میلیون تومان (در قالب رمز ارز) تا 72 ساعت مقدور نیست. توجه داشته باشید که جمعه و تعطیلات رسمی جزو این 72 ساعت محاسبه نمی‌شوند. با این حال قبل از اتمام 72 ساعت می‌توانید در هر 24 ساعت 3 میلیون تومان از دارایی خود را برداشت کنید و محدودیتی برای آن وجود ندارد. سایر عملیات‌ها همچون خرید، فروش،تبدیل و برداشت تومانی محدودیتی ندارند.

توجه: برداشت تومانی هیچ‌گونه محدودیتی ندارد.

کارمزد معاملات در اتراکس چقدر است؟

در ترید ریالی، کارمزد صفر درصد برای تراکنش‌ها در نظر گرفته شده و کارمزدی پرداخت نخواهید کرد. همچنین در ترید ارزی نیز میزان کارمزد، 0.1 درصد است.

سوالات متداول

چند سطح کاربری در اتراکس تعریف شده است؟

صرافی اتراکس تنها یک سطح کاربری داشته و کلیه کاربران پس از احراز هویت در این سطح قرار می‌گیرند.

آیا احرازهویت در اتراکس اجباری است؟

بله. بدون انجام احراز هویت قادر به انجام عملیات‌های مالی ازجمله خرید، فروش و برداشت دارایی نخواهید بود.

کارمزد ریالی اتراکس چقدر است؟

صفر. همچنین کارمزد ارزی اتراکس نیز یک هزارم ارز مقصد است.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.