پیش بینی قیمت اتریوم؛ ارز دیجیتال ETH در دوراهی مرگ و زندگی

تحلیل قیمت اتریوم

اتریوم طی شبانه‌روز اخیر با افتی 4.8 درصدی مواجه شده و به سطح قیمت 1085 دلار رسیده است. همین ریزش منجر به افزایش ترس در بازار شده و مجددا خطر سقوط ETH به زیر سطح قیمت حیاتی 1000 دلار احساس می‌شود. امروز اینجا هستیم تا به تحلیل روند اتریوم پرداخته تا شما عزیزان یک گام از دیگر تریدرها جلوتر باشید. با ما در بلاگ توکن باز همراه باشید.

بررسی صعود و سقوط اتریوم

گاوها قادر به نگهداری اتریوم در بالای سطح 1200 دلار نبودند و این رمز ارز وارد منطقه نزولی شد.  ETH یک مسیر نزولی را دنبال کرد و به زیر حمایت 1150 دلار سقوط کرد. حرکت واضحی زیر سطح فیبوناچی 61.8 درصد انجام شد و حالا قیمت زیر میانگین متحرک 100 ساعته (1150 دلار) معامله می‌شود.

همچنین قیمت زیر سطح 76.4 درصد فیبوناچی و بین دو سطح 1076 و 1275 دلار معامله می‌شود. با این حال سطح قیمت 1085 دلار، حمایتی حیاتی برای اتریوم بوده و اگر کندل روزانه بالای این سطح بسته شود، احتمال رشد اتریوم وجود دارد. درصورت صعود، مقاومت مهمِ پیش‌روی اتریوم سطح قیمت 1130 دلار است. مقاومت اصلی بعدی نیز نزدیک به منطقه 1150 دلار قرار داشته و علاوه بر این، یک خط روند نزولی کلیدی با مقاومت نزدیک به 1145 دلار در تایم فریم ساعتی ETH/USD در حال شکل‌گیری است. مقاومت کلیدی بعدی سطح قیمت 1200 دلار بوده و درصورت شکست، احتمال رشد اتریوم و حرکت به سمت منطقه‌ی 1280 دلار وجود دارد.

تحلیل روند اتریوم
نمودار اتریوم در تایم فریم ساعتی

احتمال ریزش بیش‌تر اتریوم

اگر خرس‌ها موفق به شکست مقاومت 1085 دلار شوند، حمایت اصلی بعدی در سطح قیمت 1050 دلار قرار دارد. شکست این سطح نیز احتمال ریزش بیش‌تر و رسیدن به سطح قیمت 1000 دلار را تشدید کرده و کاهش بیش‌تر زیر این سطح نیز سرعت سقوط اتریوم را افزایش می‌دهد.

شاخص‌های فنی

اندیکاتور MACD در تایم فریم ساعتی، در منطقه‌ی نزولی پیش‌روی کرده و در حال غرق شدن است.

همچنین در تایم فریم ساعتی، شاخص RSI نیز در زیر 40 قرار دارد.

سخن پایانی

اتریوم در وضعیت بدی قرار گرفته و احتمال ریزش آن وجود دارد. حال به‌نظر شما همراهان توکن باز، آیا شاهد اتریوم زیر سطح قیمت 1000 دلار خواهیم بود؟ شما چه تحلیلی از این رمز ارز دارید؟ لطفا ایده‌ها و نظرات خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید. ممنون از اینکه تا پایان تحلیل روند اتریوم همراه ما بودید.

منبع: NewsBTC

 سلب مسئولیت: این مطلب به هیچ عنوان پیشنهادی برای سرمایه‌گذاری یا فروش نبوده و صرفا هدف ما اطلاع‌رسانی است.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.