به‌روزرسانی اتریوم (فاز مرج) با مشکلات جدیدی مواجه شد

بروزرسانی اتریوم

متاسفانه با گذشت چند روز از به‌روزرسانی مرج اتریوم، باگ‌هایی در عملکرد آن دیده شد و این به‌روزرسانی آنچنان موفقیت‌آمیز نبود. خوشبختانه توسعه‌دهندگان اتریوم این باگ‌ها را شناسایی کرده و به‌دنبال رفع آنها هستند. علی‌رغم تمامی مشکلات، توسعه‌دهندگان نسبت به اجرای مرج در هفته‌ی آتی روی شبکه‌ی آزمایشی Sepolia خوش‌بین بوده و در تلاش هستند تا این تاریخ تمامی باگ‌ها را رفع کنند. در ادامه بیش‌تر به جزییات این خبر می‌پردازیم. با ما در خبر «به‌روزرسانی جدید اتریوم» همراه باشید.

مشکلات اتریوم در بروزرسانی مرج

بنا به یک تاپیک توییتری از کریستین کیم، به‌روزرسانی مرج اتریوم مشکلاتی را در همگام‌سازی نودها تجربه کرد چرا که درست در هنگام فعال‌سازی 20 درصد از نودهای مرج از دست رفت و این درصد به مرور افزایش یافت. کیم همچنین اشاره کرد که افت ناشی از نودها به‌خاطر نودهای Erigon و Hyperledger Besu اتفاق افتاده است.

یکی‌دیگر از باگ‌ها که جاستین فلورنتین به آن اشاره کرد، باگ مربوط به نود Besu بود. وی در این خصوص گفت که 25 درصد از اعتبارسنج‌ها از این نود استفاده کرده و دچار مشکل شدند.

فلورنتین در ادامه اطمینان داد که تیم Besu در حال کار روی این باگ بوده و به‌زودی آنرا رفع می‌کنند.

توسعه‌دهندگان باور دارند که این باگ‌ها به‌دلیل عدم حضور تیم‌های شرکت‌کننده در اجرای تمرینی این به‌روزرسانی بود.

اولین به‌روزرسانی مربوط به مرج در آپریل 2022 صورت گرفت و به‌روزرسانی بعدی نیز در هفته‌ی آینده روی شبکه‌ی آزمایشی Sepolia انجام می‌شود. تیم توسعه‌دهنده‌ی اتریوم قبل از اجرای به‌روزرسانی بعدی به تمامی تیم‌های حاضر دستور داده تا مشکلات موثر را برطرف کرده و در تمرینات حاضر شوند.

نظر شما همراهان توکن باز نسبت به این به‌روزرسانی چیست؟ آیا به‌روزرسانی مرج جدید بر قیمت اتریوم تاثیرگذار خواهد بود؟ لطفا نظرات و ایده‌های خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید. ممنون از اینکه تا پایان «به‌روزرسانی جدید اتریوم» همراه ما بودید.

منبع: Watcher.Guru

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.