با وجود نزولی بودن روند بازار کریپتو، نهنگ های اتریوم همچنان در حال خرید هستند

Ethereum whales crypto bitcoin

با بررسی اطلاعات جدید به دست آمده از بازار کریپتو، متوجه می‌شویم که با وجود روند نزولی و رو به پایین کلی بازار کریپتو، نهنگ های بزرگ اتریوم (ETH)، همچنان دست از خرید برنداشته‌اند.

به گزارش توکن باز، به نقل از یوتودی، این نهنگ ها، در طی چندین روز در تکاپوی خرید حجم بالایی از پالیگان، چین لینک و اف تی ایکس (FTX) هستند و باوجود رکود در بازار کریپتو، آنها به ذخایر کیف پول هایشان می‌افزایند.

طوری که در طی 24 ساعت گذشته تا الان، برخی از نهنگ های بزرگ، اتریوم موجود در لیست هزار آدرس برتر اتریوم، حدود 18.2 میلیون پالیگان را در طی دو تراکنش از صرافی معروف بایننس با کیف پول های ناشناس انتقال داده‌اند.

سه نهنگ مجموعاً MATIC 7275966 خریداری کرده اند که این مقدار حدوداً معادل 15.144.497 میلیون دلار است. این اطلاعات از کیف پول های رتبه 169، 119 و 557 توسط WhaleStats به دست آمده است. یک نهنگ اتریوم (ETH) فقط matic 2,272,726 به ارزش معادل 4,772,724 دلار خریداری کرده است.

در آخر بر اساس این داده های جمع‌آوری‌شده از کیف پول‌های نهنگ ها توسط ویل آلرت، متوجه شدیم که در تراکنش اول بیش از 5.8 میلیون پالیگان به ارزش معادل 12.11 میلیون دلار و همچنین در تراکنش دوم 12.4 میلیون پالیگان به ارزش 26.18 میلیون دلار وجود داشته است.

شایان ذکر است که شیبا کوین بیشترین موقعیت را از نظر ارزش دلار دارد همچنین LINK و MATIC هر دو جزو ده سکه برتر خریداری شده در 24 ساعت گذشته هستند.

منبع: یوتودی

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.