اتریوم و سولانا در نقش منبع اصلی توکن های متاورس، دچار افت شدید شدند

اتریوم و سولانا دچار افت شدید شدند.

اتریوم (Ethereum) و سولانا (Solana) به عنوان مهمترین منابع متاورس (Metaverse)، به پایین ‎ترین حد خود در چهار ماه گذشته رسیدند.

به گزارش توکن باز به نقل از decrypt.co، بازار همچنان قرمز روشن است زیرا بیت کوین (Bitcoin) به پایین ترین سطح شش ماهه ی خود رسیده و سایر آلت کوین ها نیز تا حد زیادی ارزش خود را از دست داده‌اند و سیر نزولی گرفته‌اند. با این وجود توکن های متاورس و پلتفرم های بازی در حال تجربه ی یک سقوط آزاد هستند.

گفتنی است که اتریوم در طی 24 ساعت گذشته کاهش شدیدی را تجربه کرده و به پایین‎ ترین حد خود در چهار ماه گذشته‌اش رسیده است. با توجه به قیمت کنونی اتریوم که حدوداً 2784 هزار دلار است، می‎توان گفت که اتریوم (ETH) در طول 24 ساعت گذشته تقریباً 14 درصد کاهش‌ یافته است.

با بررسی روند کلی بازار ارزهای دیجیتال متوجه شدیم که وضعیت قرمز بازار همچنان متوقف نشده است. به دنبال کاهش قابل توجه قیمت ارزهای دیجیتال در روز پنجشنبه که با گذشت روز بدتر شد، امروز بازار حتی عمیق ‌تر از روز گذشته در قرمزی غرق خواهد شد.

شایان ذکر است که به دنبال افت شدید بازار در طی این چند روز توکن های برتر نیز به پایین ترین قیمت خود در چند ماه اخیر رسیده اند. در ادامه این اخبار لازم به ذکر است که سولانا نیز امروز به پایین‎ ترین حد خود یعنی محدوده 116 دلاری رسید.

افت شدید سولانا

همان طور که می دانید از ابتدای سپتامبر، سولانا روند صعودی خوبی داشت و به سرعت توانسته بود قیمت خود را سه رقمی کند. با این وجود اکنون با توجه به قیمت سولانا (SOL) در محدوده ی 119 دلاری می توان گفت که در طی 24 ساعت پیشین تا به الان سولانا دچار افت 14 درصدی شده است و تقریباً بیش از 52 درصد از اوج آن در ماه نوامبر که نزدیک به 256 دلار بوده، کاهش یافته است.

به طور کلی، بازار ارزهای دیجیتال در 24 ساعت گذشته بیش از 11 درصد افت داشته است و ارزش کل بازار فعلی 1.9 تریلیون دلار است. سایر توکن های برتر نیز ضررهای قابل توجه ای را تجربه کرده اند طوری که طبق اطلاعات به دست آمده، Avalanche پانزده درصد و همچنین Cardano ،Terra و Polygon هرکدام 14 درصد کاهش را تجربه کرده اند.

منبع: decrypt.co

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.