کدامیک از صرافی‌های ایرانی از بروزسانی شبکه لونا 2 پشتیبانی می‌کنند؟

اطلاعیه صرافی داخلی

همانطور که می‌دانید، رمز ارز لونا طی روزهای اخیر به‌روزرسانی جدیدی را ارائه کرده که لونا 2 نام داشته و فورک جدید این رمز ارز است. همراه با این به‌روزرسانی، ایردراپی نیز صورت گرفته و برخی از صرافی‌ها نیز خبر از پشتیبانی از این ارتقا و ایردراپ آنرا داده که در ادامه آنها را بررسی می‌کنیم. با ما همراه باشید.

صرافی رمزینکس

با به‌روزرسانی لونا، توکن لونای جدید به دارندگان قدیمی لونا یعنی Luna Classic اهدا می‌شود. صرافی ایرانی رمزینکس نیز از این ایردراپ پشتیبانی می‌کند. بدین صورت از موجودی لونای کاربران در ساعت 00:00 روز 6 خرداد اسنپ‌شات گرفته شده و بر اساس آن، لونای جدید به کیف پول آنها واریز می‌شود. نسبت واریز لونای جدید، 0.000015307927 به ازای هر واحد لونای قدیمی است.

صرافی بیت‌پین

این صرافی ایرانی نیز از به‌روزرسانی لونا به لونای 2 پشتیبانی می‌کند. صرافی بیت‌پین احتمال تغییرات در نحوه قراردادهای هوشمند لونا را در نظر گرفته و بدین صورت انجام عملیت انتقال، خرید و فروش این رمز ارز را از 5 خرداد متوقف می‌کند. بعد از به پایان رسیدن عملیات به‌روزرسانی، واریز و برداشت آن از سر گرفته می‌شود.

صرافی بایننس

علاوه بر صرافی‌های ایرانی، صرافی مشهور بایننس نیز از این به‌روزرسانی پشتیبانی کرده و Luna 2.0 در بخش Innovation Zone این صرافی لیست می‌شود. امکان ترید این رمز ارز با جفت‌ارزهای  LUNA/USDT و  LUNA/BUSD در تاریخ 11 خرداد یا 31 می در ساعت 09:30 به وقت ایران در این بخش آغاز می‌شود.

همچنین سپرده‌گذاری و برداشت این رمز ارز در این بخش از ساعت 9 به وقت ایران و در همان روز آغاز می‌شود.

صرافی بایننس از ایردراپ این رمز ارز نیز پشتیبانی کرده و به ازای هر واحد لونای قدیمی، 0.000015307927  از لونای جدید به کاربران اهدا می‌شود.

منبع: Binance

نظر شما همراهان توکن باز نسبت به این به‌روزرسانی‌ها چیست؟ آیا نسبت به آینده‌ی این رمز ارز خوش‌بین هستید؟ لطفا نظرات خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.