اطلاعیه صرافی‌های ایرانی: لیست شدن ارزهای LRC، CVX و CELER در صرافی‌های داخلی

اطلاعیه صرافی داخلی

روند لیست شدن رمز ارزهای جدید در صرافی‌های ایرانی ادامه داشته و صرافی‌های بیت‌پین و والکس نیز از این قاعده مستثنی نیستند. این صرافی‌ها روزهای شلوغی را پشت سر گذاشته و رمز ارزهای جدیدی در آنها لیست شد. در ادامه به بررسی لیست شدن ارزهای CVX ،LRC و CEL می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

صرافی بیت‌پین

دو رمز ارز مشهور کانوکس فایننس  (CVX) و لوپرینگ (LRC) در بخش خریدوفروش آسان این صرافی لیست شده و کاربران می‌توانند به معامله‌ی این دو ارز دیجیتال بپردازند. همانطور که می‌دانید، رمز ارز CVX از برترین پروژه‌های دیفای بوده و با جذب مقدار زیادی از نقدینگی پلتفرم Curve Finance، توجه زیادی به خود جلب کرده است. بنا به داده‌های CoinGecko این ارز دیجیتال در جایگاه نودوششمین رمز ارز برتر جهان قرار دارد. در حال حاضر CVX در سطح قیمت 278.9 هزار تومان در صرافی بیت‌پین معامله می‌شود.

همچنین رمز ارز LRC نیز یک توکن مبتنی بر اتریوم است. هدفِ این رمز ارز، ایجاد فرصتی برای تمامی افراد است تا از تکنولوژی شواهد دانش صفر  (ZKPs) استفاده کنند. این تکنولوژی در افزایش حریم‌خصوصی در دنیای بلاکچین و صرافی‌های غیرمتمرکز کاربرد داشته و منجر به محبوبیت این رمز ارز شده است. هم‌اکنون این رمز ارز در جایگاه هشتادوسومین ارز دیجیتال برتر بازار قرار دارد. در حال حاضر LRC با قیمت  16.9 هزار تومان به ازای هر واحد در صرافی بیت‌پین معامله می‌شود.

صرافی والکس

صرافی والکس نیز در پی پیشرفت و توسعه‌ی خود، رمز ارز CELR را لیست کرده است. هم‌اکنون کاربران می‌توانند این رمز ارز را با جفت‌ ارزهای تومان و تتر معامله کنند. رمز ارز CELER با اختصار CELR فعالیت کرده و هدف از آن، رفع مشکلات مقیاس‌پذیری و ایجاد تراکنش‌های سریع با کارمزد پایین است. این رمز ارز در جایگاه دویست‌وهفتادوهفتمین رمز ارز برتر بازار قرار دارد. هم‌اکنون CELR با قیمت 600 تومان در صرافی والکس معامله می‌شود.

آیا شما همراهان توکن باز روی رمز ارزهای تازه لیست شده‌ی دو صرافی بیت‌پین و والکس سرمایه‌گذاری خواهید کرد؟ لطفا نظرات خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید. ممنون از اینکه تا پایان مطلب «لیست شدن ارزهای جدید» همراه ما بودید.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.