آموزش ثبت نام و احراز هویت در صرافی اکس اکس (ExEx)

آموزش ثبت نام و احراز هویت در صرافی اکس اکس ExEx

توکن باز با هدف ایجاد فضایی شفاف میان صرافی‌های ارز دیجیتال در ایران، سرویس مقایسه قیمت رمزارزهای قابل معامله در صرافی‌های داخلی را راه‌اندازی کرده است. کاربران و تریدرهای ایرانی با مراجعه به این صفحه می‌توانند قیمت ارز دیجیتال مورد نظر خود را در میان صرافی‌های داخلی مقایسه کرده و بهترین قیمت خرید و فروش تتر، بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال را شناسایی کنند.

با افتخار همکاری توکن باز با صرافی اکس اکس (ExEx)، به عنوان عضو جدید سرویس مقایسه قیمت رمزارزها را اعلام می‌کنیم؛ در ادامه آموزش نحوه ثبت نام و احراز هویت در صرافی اکس اکس، در قالب مقاله‌ای که توسط تیم محترم صرافی اکس اکس تهیه شده را منتشر خواهیم کرد.

اکس اکس ExEx  یک صرافی ارز دیجیتال است که در سال 2022 توسط یک شرکت سکوی آسمان راه‌اندازی شد. به جهت وجود قابلیت‌ها خرید و فروش ارز و ویژگی‌های امنیتی بالا، صرافی اکس اکس ExEx بسیار مورد استقبال کاربران قرار گرفته است. در این مطلب، نحوه ثبت نام ، ورود و احراز هویت در صرافی اکس اکس ExEx را آموزش می‌دهیم.

آموزش ثبت نام و ورود به سایت صرافی اکس اکس ExEx

برای ثبت نام و ورود به این صرافی ارز دیجیتال می‌توانید از طریق وب سایت آن  وارد شوید. ابتدا با استفاده از لینک زیر وارد این وبسایت شوید:

ورود به وبسایت صرافی اکس اکس

پس از ورود به این صرافی، با صفحه‌ای مشابه تصویر زیر مواجه خواهید شد؛ بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

ثبت نام در صرافی اکس اکس

در صفحه باز شده، شماره تلفن همراه و رمز عبور دلخواه و ایمیل را وارد کنید. همچنین  باید صفحه قوانین و مقررات اکس اکس را تایید کنید و روی “ثبت نام” کلیک کنید. این موارد در صفحه زیر نشان داده شده است:

ثبت اطلاعات کاربر در صرافی ExEx

آنگاه برای شما sms  تایید حساب ارسال می‌شود در این مرحله ساخت اکانت در صرافی اکس اکس ExEx  به پایان می‌رسد. حال برای افزایش امنیت حساب خود می‌توانید احراز هویت دو عاملی به صورت sms  یا 2fa و موارد دیگر را تنظیم کنید.

پیشنهاد ما به شما، استفاده از اپلیکیشن Google Authenticator است که با انتخاب آن، به صفحه دانلود از گوگل پلی یا اپس استور منتقل می‌شوید. اگر این برنامه روی گوشی شما نصب است، روی “NEXT” کلیک کنید

در این حال شما به سطح کاربر عادی رسیدید . سایت دارای 4 سطح کاربری است:

  • سطح کاربر عادی  پاداش 20 هزار تومانی ثبت نام
  • سطح کاربر نقره ای   تا 50 سفارش و سقف روزانه 10 میلیون
  • سطح کاربر طلایی بینهایت سفارش تا سقف روزانه 100 میلیون
  • سطح الماس  = پس از امضا قرارداد حضوری تا روزانه 1 میلیارد تومن تراکنش

آموزش احراز هویت در صرافی اکس اکس

آموزش احراز هویت در صرافی اکس اکس

متن تعهد نامه توسط سایت برای شما نمایش داده می شود، در تعهد نامه شما مسئولیت تمامی فعالیت‌های صورت گرفته با حساب کاربری خودتان را بر عهده می‌گیرید و تعهد می‌دهید که حساب کاربری برای استفاده خودتان بوده و در اختیار شخص دیگری قرار نخواهید داد.

شما باید طبق عکس زیر متنی را به صورت دست نویس ایجاد کنید و همراه با کارت ملی از خود سلفی بگیرید و برای ما با کد ملی ارسال کنید.

آموزش احراز هویت در صرافی اکس اکس

پس از تایید، سطح کاربری شما به نقره‌ای ارتقا خواهد یافت. حال می‌توانید شماره کارت خود را در سیستم وارد کنید و اقدام به خرید یا فروش ارز دیجیتال کنید.

ثبت اطلاعات بانکی در صرافی اکس اکس

جهت ارتقا به سطح طلایی، باید شماره ثابت خود را تایید کنید. در این سطح شما می‌توانید تا 100 میلیون تومان در روز معامله کنید.

ثبت تلفن ثابت در صرافی ExEx

خطر کلاهبرداری و پولشویی همواره وجود دارد؛ همین موضوع دلیلی است برای این که شما اطلاعات کاربری خود در صرافی اعم از نام کاربری و رمزعبور خود را در اختیار شخص دیگر قرار ندهید.

پس از طی مراحل بالا حساب کاربری شما در صرافی اکس اکس تایید شده و شما می‌توانید خرید و فروش ارزهای دیجیتال در این صرافی را آغاز کنید. 

سخن پایانی

کاربران توکن باز می‌توانند در صفحه اختصاصی این صرافی نظرات و تجربیات خود در زمان کار با این صرافی را به اشتراک بگذارند. این نظرات توسط تیم توکن باز مطالعه و نکات مهم به صرافی انتقال خواهد یافت. بیان نظرات شما در بهبود سرویس‌های ما کمک بسیاری خواهد کرد که پیشاپیش بابت این همکاری از شما تشکر می‌کنیم.

1 دیدگاه روشن آموزش ثبت نام و احراز هویت در صرافی اکس اکس (ExEx)

  • قیمتشون خوب بود خرید کردیم کارمزد هم یکسان هست در لحظه مثل بعضی صرافی ها چه 500 دلار نقد کنی چه 50 هزار دلار یکی هست کمو زیاد نکردن
    پشتیبانی واتس اپ داشتن جالب بود ، امیدوارم نظرم مفید بوده باشه

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.