آموزش ثبت نام و احراز هویت در صرافی اکس نوین

999 scaled

اگر در زمینه ارزهای دیجیتال و تبدیل پول فعالیت کرده باشید و تنها یک بار این عملیات را انجام بدهید، کاملاً به ارزش و جایگاه مهم یک صرافی و واسط معاملاتی خوب پی می برید. علاوه بر این در زمینه رمزارز ها به صورت اختصاصی، اهمیت این قضیه بالاتر می رود. این ها در واقع نقش مبدل پول را در این حوزه ایفا می کنند .و شما عملا بدون ارتباط با یک صرافی معتبر، نمی توانید در حوزه ارزهای دیجیتال موفق باشید.

آنچه از وضعیت و شرایط بازار در سال های اخیر به وضوح قابل درک است، اسقبال مداوم مردم از همین ارزها است. در این میان، صرافی های ارز دیجیتال به عنوان یک پل، آنها را به یکدیگر متصل کرده و امکان مبادلات را فراهم می آورند. از ویژگی های یک صرافی خوب، امنیت و قابلیت اعتماد به آن می باشد. امنیتی که مهمترین چالش برای سرمایه مردم به حساب می آید و قابلیت اعتماد که در نتیجه فعالیت ها و سطح سرویس دهی ایجاد می شود. یکی از بهترین صرافی های موجود با تمام ویژگی های ذکر شده در بالا، صرافی اکس نوین است که در این مقاله به صورت کامل در مورد ایجاد حساب کاربری و تعامل با آن سخن خواهیم گفت. با ما همراه باشید.

صرافی اکس نوین

برای اینکه بتوانیم از قابلیت ها و امکانات وب سایت های فعال در زمینه صرافی های ارز دیجیتال استفاده کنیم و به درآمد برسیم، بدون استثنا باید در آنها ثبت نام کرده و احراز هویت شویم. در واقع این گام اول برای شناخته شدن هر فرد به سیستم مورد معامله است تا در صوت بروز هر گونه مشکلی قابلیت پیگیری از سوی واسط وجود داشته باشد. بنابراین این یک عملیات مشترک بین تمامی تریدرهای ارز دیجیتال است.

صرافی ایکس نوین یکی از بهترین و معتبرترین صرافی های فعال در ایران است. این صرافی با بیش از چهل هزار کاربر رسمی تایید هویت شده از سراسر دنیا فعالیت می کند و یک گروه توسعه دهنده و پشتیبان بیست و دو نفره به صورت شبانه روزی بر ارتقاء و توسعه آن وقت گذاشته و تلاش می کنند. زمینه فعالیت این صرافی از رمزارزها و ارزهای دیجیتال تشکیل می شود و کلیه خدمات مرتبط در این زمینه را شامل می شود :

  • خرید و فروش (شامل شش ارز معتبر : بیت کوین، اتریوم، تتر، ترون، پرفکت مانی و وب مانی)
  • ارائه نرخ لحظه ای بازار و شرایط حاکم بر آن از طریق نمودارهای تحلیلی
  • پشتیبانی بیست و چهار ساعته و مداوم در روزهای کاری

درباره اکس نوین

مدیران این صرافی نوپا، به صورت رسمی در معرفی خود از این شرکت بیان می کنند که سهامی خاص هستند و نام کامل آنها عبارت است از : “داد و ستد فناوران پارس نوین”. از سال 1396 پا به عرصه وجود گذاشته است و وظایف و ماموریت های خود را در قالب دو پلتفرم OTC و P2P و به صورت کاملا خودکار ارائه کرده است.

این شرکت هدف خود از راه اندازی چنین وب سایت و برنامه  های کاربردی را ،کمک به توسعه زیرساخت های ارز دیجیتال در کشور بیان کرده و با اشاره به استقبال مردم از این پول های دیجیتالی، ضرورت ایجاد و نگهداری از واسطه های معتبری چون اکس نوین را بسیار مهم تلقی می کند.

این شرکت، خدمات خود را بر روی اپلیکیشن قابل اجرا بر روی موبایل نیز ارائه داده است که هم از فروشگاه های اپلیکیشن داخلی و هم از گوگل پلی و اپ استور قابل بارگیری و دانلود می باشد. از مهمترین قابلیت ها و مزیت های این صرافی در مقایسه با سایر همکاران خود می توان به موارد زیر اشاره کرد :

1- سرعت و امنیت در داد و ستد

تاکید بر دقت کاربر در مورد دو فاکتور مهم سرعت و امنیت به این دلیل است که خرید و فروش ارزهای دیجیتال در صرافی های مختلف درگیر پیچ و خم های گوناگون شده و با ایجاد موانع زمانی و غیره، فرد را از کسب درآمد دلسرد می کنند. سرعت بالا در ایجاد حساب و آغاز معاملات در کنار سازوکار احراز هویت منصفانه و دقیق که امنیت صرافی را به همراه داشته باشد، بهترین حالتی است که در اکس نوین این اتفاق به خوبی رخ داده است.

2- هزینه های جانبی پایین

از بزرگترین و بیشترین هزینه های تحمیلی در انتقال و تبدیل پول، هزینه کارمزد این عملیات است. صرافی اکس نوین این خدمات را در قبال کمترین میزان کارمزد و البته به صورت عادلانه معین کرده است. با پایین آمدن این هزینه های به ظاهر کوچک، حاشیه سود شما در معاملات متعدد روزانه به میزان خوبی بالا می رود.

3- تیم پشتیبانی

اکس نوین یکی از بهترین تیم های پشتیبانی صرافی های ایران را در اختیار دارد که به صورت تمام وقت به سوالات و درخواست های آنلاین شما پاسخ می دهند. تمامی دغدغه های شما را در مورد سرمایه تان، در کوتاهترین زمان رفع و رجوع کرده تا با آسایش خیال  به کسب سود بپردازید.

جهت ثبت نام در صرافی اکس نوین کلیک کنید

مراحل عضویت و ثبت نام در وب سایت صرافی اکس نوین

در همان ابتدای آغاز ثبت نام و ایجاد حساب کاربری در اکس نوین، یک اطلاعیه مهم از این صرافی منتشر می شود که سلب مسئولیت آن را در مقابل بهره برداری غیرقانونی و نادرست از رمزارزها ،به کلیه کاربران نمایش می دهد. این صرافی به صراحت اعلام می کند که تنها به سرویس دهی بابت خرید و فروش و مبادله ارز دیجیتال می پردازد و اگر این اقدام در جهت شارژ و مقدمه چینی برای اعمال خلاف عرف ،مانند قمار و شرط بندی باشد، حساب را مسدود خواهد کرد.

با این مقدمه صریح که نشان از مقید بودن این مجموعه به قوانین کشور میزبان می باشد، می توان آغاز به فرآیند ثبت نام و ایجاد حساب نمود. برای اجرای این عملیات ابتدا کلید ثبت نام را که در یک باکس مشکی رنگ واقع در وسط تصویر وب سایت است، کلیک کرده و وارد بخش “ثبت نام” می شویم.

بعضا این اتفاق می افتد که با تغییر پروتکل های ورود به وب سایت، هر بار برای ورود نیاز به ارسال پیامک رمز باشد و اگر شماره ای غیر از مالکیت خود را وارد نمایید عملاً ریسک ورود خواهید داشت.

در این صفحه می توانید از طریق لینک “ایجاد حساب کاربری” وارد صفحه بعدی شوید و در آن صفحه نسبت به ورود اطلاعات هویتی خود اقدام کنید. برای این کار کلیک کنید و منتظر بمانید.

در بخش ایجاد حساب کاربری، چهار فیلد مربوط به اطلاعات هویتی شما قرار داده شده است که باید به دقت و با صحت و سلامت آنها را پر کنید.

فیلد اول مربوط به شماره تلفن همراه شماست که برای اخذ کد تایید حساب درخواست می شود و الزاماً باید شماره تماسی باشد که به آن دسترسی همیشگی داشته باشید.

اما برای تایید مالکیت شما بر تلفن همراهی که وارد نموده اید ،باید شماره کد ارسالی به صورت پیامک را در این مرحله وارد نمایید.

این عملیات را به دقت انجام دهید و به محض وارد نمودن صحیح آنها، وارد پروفایل حساب کاربری خود خواهید شد. 

برای تکمیل این پروفایل، قبل از اعطای دسترسی موقت به شما، باید دسته ای از اقدامات امنیتی و پروتکل های احراز هویت را به سلامت طی کنید. این پروتکل شامل چهار مرحله است.

در مرحله اول ورود اطلاعات تایید شماره، و تکمیل احراز هویت می باشد.

مرحله بعدی مربوط به ورود اطلاعات مالی حساب بانکی شماست. حساب های بانکی شما برای واریز و برداشت پول لازم هستند. باید آنها را به دقت تمام و با حوصله خوانده و وارد نمایید. با فشردن کلید نارنجی رنگ مربوط به افزودن حساب ،می توانید فیلد های مربوطه را پر نمایید. این فیلد ها از سه داده شامل، شماره کارت، شماره حساب و شماره شبای حساب بانکی تشکیل شده است ،که پس از ورود و استعلام از بانک به محل باکس زیرین کلید نارنجی به عنوان حساب بانکی شما افزوده می شود. همچنین شما می توانید بیشتر از یک حساب بانکی را در این محل وارد نمایید و هیچ محدودیتی وجود ندارد. حال با ورود حساب ،گزینه مرحله بعدی برای شما فعال می شود و می توانید با کلیک بر روی آن به مرحله بعد بروید.

این مهمترین مرحله دسترسی شما به معاملات ارز دیجیتال از طریق صرافی اکس نوین است. مرحله احراز هویت در میان تمام صرافی های وب محور مشترک بوده و به هر کدام از آنها که مراجعه کنید باید این مراحل را بگذرانید. همچنین متنی تحت عنوان قوانین ارسال مدارک در این مرحله نوشته شده است که به صورت مختصر شامل این قواعد است که :

  • دست نوشته ای را با متن مشخص شده در سمت چپ تصویر باید تهیه کنید. این دست نوشته را به همراه کارت ملی خود به صورتی که در تصویر مشاهده می کنید در دست گرفته و اقدام به عکس گرفتن می کنید. عکس مورد نظر باید کاملا مطابق با نمونه ارائه شده باشد و سپس آن را در محلی که ملاحظه می کنید بارگذاری می نمایید.
  • قواعد یاد شده را حتما رعایت کنید. به طور مثال نباید عکس را به صورت سلفی بگیرید و همچنین نباید تاریخ عکاسی غیر از روزی باشد که می خواهید آن را بر روی وب سایت بارگذاری کنید.
  • سایر قوانین را می توانید در این صفحه مطالعه کنید و نسبت به رعایت آنها مقید باشید وگرنه اطلاعات و مدارک شما از سوی تیم ناظر تایید نشده و مجبور خواهید شد این مراحل را دوباره تکرار کنید.

حال پس از انجام این مراحل بر روی کلید ورود به مرحله بعد کلیک کنید و این مرحله را پشت سر گذاشتید.

درصورتی که مدارک را به درستی بارگذاری کرده باشید ،چنین پیامی مبنی بر اینکه با موفقیت ارسال شده است و توسط همکاران بررسی می شود، از طریق پیامک به شما ارسال می شود. نتیجه به سرعت هرچه تمام تر از طریق پیامک به شما می رسد و در صورت تایید امکان معامله خواهید داشت.

حال شما دسترسی کامل به پروفایل زیر دارید و می توانید از امکانات آن بهره برداری کنید. این پروفایل شامل یک منوی نواری بالاست که ابزارهای معاملاتی را در اختیار شما قرار داده است. در قسمت مالی، شما دو گزینه مهم از قبیل “برداشت موجودی” و “افزایش موجودی” را دارید. با کیف پول تخصیص داده شده از جانب صرافی به شما، همه این عملیات را می توانید به تفکیک و به راحتی انجام دهید.

در بخش سفارشات به عنوان گزینه بعدی منو، میتوانید تمامی درخواست های خرید و فروش، واریز و برداشت را به تفکیک تاریخ و اولویت ببینید و آنها را برنامه ریزی کنید. قسمت بعدی در این منو مربوط به پشتیبانی است. اکس نوین یکی از بهترین تیم های پشتیبانی را در میان صرافی های آنلاین دارد. تیمی متخصص که به صورت تمام وقت، تیکت های درخواستی و ارسالی شما را مشاهده کرده و پاسخ ها را به سرعت برایتان ارسال می کنند. می توانید لیست تیکت ها و پاسخ های داده شده را نیز در این بخش مشاهده کنید.

و اما آخرین گزینه نیز مربوط به یک دوره آموزشی کوتاه در مورد ایجاد کیف پول اختصاصی اکس نوین، به نام “اکسودوس” است. با تماشای این ویدیو که البته تنها برای کاربران احراز هویت شده نمایش داده می شود، می توانید به راحتی در مورد تخصیص این کیف پول به خود اقدام کنید.

توجه داشته باشید که پس از طی کردن صحیح مراحل ذکر شده و البته تایید تیم ناظر بر مدارک ارسالی، شما می توانید با هویت خود، اقدام به خرید و فروش و سفارش محصول و ارز مورد نظر کنید. برای آغاز این فرآیند، باید ابتدا کیف پول اکسودوس خود را شارژ کنید. این را از محل معرفی شده در منو انجام دهید که همان افزایش موجودی است.

با شارژ شدن کیف پول، شما می توانید تمامی ارز های ارائه شده در این صرافی را خریداری نموده و آنها را برای تجارت و کسب و کار خود معامله کنید. در پایان باید به این نکته بسیار مهم نیز اشاره کنیم که بسیاری از صرافی ها خصوصا در کشورمان، اپلیکیشن های موبایلی نداشته یا به تازگی اضافه کرده اند که مشکلات خاص خود را دارد. می توانید اپلیکیشن صرافی اکس نوین را به راحتی از محل های معرفی شده دانلود کرده و نصب کنید و از دنیای پرسود ارزهای دیجیتال لذت ببرید.

در مقاله بعدی در خصوص آموزش خرید و فروش در صرافی اکس نوین را باهم بررسی خواهیم کرد.

جهت ثبت نام در سایت اکس نوین کلیک کنید.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.