شوخی مک دونالد و ایلان ماسک منجر به تولید گریمیس کوین (Grimacecoin) شد

شوخی مک دونالد و ایلان ماسک منجر به تولید گریمیس کوین (Grimacecoin) شد

بعد از شوخی های اخیر ایلان ماسک (Elon Musk) و مک ‌دونالد (McDonald)، یک توکن جعلی به نام گریمیس کوین (Grimacecoin) ساخته شد که قیمت آن در عرض تنها چند ساعت 285000 درصد رشد کرده است.

به گزارش توکن باز به نقل از کوین دسک، چندی پیش شاهد شوخی های مک دونالد و ایلان ماسک در ارتباط با پذیرش دوج کوین بودیم که مک دونالد در پاسخ به توییت اخیر ایلان ماسک برای شروع پذیرش دوج کوین بیان کرده بود تنها در صورتی که تسلا برای فروش ماشین‌ های خود گریمیس (Grimace) را بپذیرد، آنها نیز دوج کوین را برای فروش غذاها قبول خواهند کرد.

جالب است بدانید که منظور از گریمیس (Grimace)، شخصیتی چاق و بنفش است که مک ‌دونالد در برخی تبلیغات خود از آن استفاده کرده و هیچ رمز ارزی با این نام وجود نداشته است. گفتنی است که ایلان ماسک در این خصوص با انتشار توییتی در صفحه رسمی خود اعلام کرده بود که اگر مک ‌دونالد دوج کوین را در رستوران‌ های خود قبول کند، او نیز در برنامه زنده تلویزیون یک وعده مک ‌دونالد خواهد خورد.

در ادامه این حواشی شاهد رشد 285 هزار درصدی توکن جعلی گریمیس کوین (Grimacecoin) که مک ‌دونالد در صحبت های خود به نام آن اشاره کرده بود شدیم. به عبارت دیگر این حرکت مک‌ دونالد تنها در حد یک شوخی بوده است اما چندی پس از این اخبار ده‌ ها توکن در شبکه بایننس به نام توکن گریمیس عرضه شد.

لازم به ذکر است که یکی از این توکن‌ های جعلی در آغاز با قیمت پایه 0.0007 دلار ساخته شد و با رشد 285 هزار درصدی، قیمت آن به 2 دلار رسید. البته با بررسی اطلاعات جدید به دست آمده متوجه شدیم که قیمت این توکن در حال حاضر سقوط کرده و به 0.60 دلار رسیده است.

منبع: کوین دسک

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.