تحلیل فایل کوین؛ پرواز FIL تا کجا ادامه خواهد داشت؟

تحلیل تکنیکال فایل کوین fil

همه چیز در یک وضعیت خنثی قرار داشت تا اینکه فایل کوین منفجر شد. این جمله‌ی فردی است که دو روز از بازار دور بوده و امروز با انفجار فایل کوین مواجه شده است. رمز ارز  FIL طی هفت روز اخیر رشدی 50 درصدی را تجربه کرده و در کانون توجهات قرار دارد. حال ما امروز قصد داریم تا به بررسی تحلیل فایل کوین بپردازیم. با ما در بلاگ توکن باز همراه باشید.

(FIL) تحلیل تکنیکال فایل کوین

چندی پیش فایل کوین  الگوی صعودی morning star را تشکیل داد و از مقاومت سنگین و مهم 5 دلار عبور کرد. این روند ادامه یافت و این رمز ارز توانست از مقاومت 7 دلار نیز صعود کند.

بهره‌گیری از سرویس توکن باز: فرصت آربیتراژ فایل کوین و کسب سود مطمئن

با ادامه یافتن روند صعودی، حجم معاملات  FIL نیز افزایش یافته و گاوها از روند این رمز ارز حمایت می‌کنند. فایل کوین طی ساعات اخیر از مقاومت میانگین متحرک ساده‌ی 100 روزه (8.12 دلار)  عبور کرد و به‌نظر روند صعودی این رمز ارز ادامه‌دار خواهد بود. حالا هدف بزرگ و مهم بعدی گاوها مقاومت میانگین متحرک ساده‌ی 200 روزه (14.06 دلار) است.

تحلیل فایل کوین
نمودار فایل کوین در تایم فریم روزانه

از سوی دیگر دو اندیکاتور  RSI و MACD در منطقه‌ی صعودی قرار داشته و از روند این رمز ارز حمایت می‌کنند. به‌طور خلاصه گاوها دست بالاتر را در معاملات فایل کوین داشته و باید دید چه اتفاقی برای این رمز ارز رخ می‌دهد.

آینده قیمت توکن FIL

اگر کندل روزانه‌ی فایل کوین بالای 7 دلار بسته شود، گاوها به روند خود ادامه خواهد داد و اولین هدف آنها در سطح قیمت 9.15 دلار قرار دارد. از سوی دیگر درصورت حمله‌ی خرس‌ها و توقف روند صعودی، اهداف فروشندگان در سطوح 7.33 دلار و 6 دلار قرار دارد.

استفاده از سرویس توکن باز: خرید فایل کوین با بهترین قیمت

نظر شما همراهان توکن باز نسبت به روند فایل کوین چیست؟ آیا این روند صعودی ادامه‌دار خواهد بود؟ لطفا نظرات و ایده‌های خود را با ما به اشتراک بگذارید. ممنون از اینکه تا پایان تحلیل فایل کوین همراه ما بودید.

منبع: CryptoNews

 سلب مسئولیت: این مطلب به هیچ عنوان پیشنهادی برای سرمایه‌گذاری یا فروش نبوده و صرفا هدف ما اطلاع‌رسانی است.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.