5 آلت‌کوینی که پتانسیل رشد 20 برابری دارند

معرفی ارز با پتانسیل

تا اینجای کار، بیت کوین به اندازه‌ای رشد کرده است که سرمایه‌گذاران رمزارزها انتظار بازده بسیار بالا از آن ندارند و اکنون به دنبال آلت‌کوین‌هایی هستند که بتواند بازده مورد نظرشان را فراهم کند.



با این حال، با هزاران آلت کوین در گردش در بازار ارز دیجیتال، انتخاب ارزها‌هایی که می‌توانند عملکرد خوبی داشته باشند، دشوار شده است. بنابراین اینجا 5 آلت کوین معرفی می‌شود که در موقعیت خوبی برای عملکرد خوب در بازار صعودی بعدی قرار دارند که می‌توانند سبد ارز دیجیتال شما را 20 برابر کنند.

Lido DAO (LDO) یکی از برترین گزینه‌های ارز دیجیتال

Lido DAO (LDO) به سرعت رشد کرده و بازار استیک سیال اتریوم را با بیش از 30٪ از کل ETH استیک شده در پروتکل‌های LSD تسخیر کرده است. این موضوع توجه زیادی را به توکن بومی آن یعنی LDO جلب کرده است که خودش نیز طی سالیان اخیر دوران خوبی را پشت سر گذاشته است.

با این حال، با ارزش بازار فقط 1.4 میلیارد دلاری، با توجه به جایگاهش در بخش DeFi همچنان می‌توان آن را ارزان دانست. یک بازار صعودی می‌تواند به راحتی ارزش بازار LDO را از 30 میلیارد دلار فراتر ببرد که بازده سرمایه‌گذاری بیش از 20 برابری نسبت به سطح فعلی قیمت 1.61 دلار خواهد بود.

آربیتروم (ARB) آلت کوین‌های لایه 2 اتریوم را تسخیر کرده است

آربیتروم (ARB) به خاطر عملکرد شبکه طی سالیان گذشته در این فهرست قرار گرفته است. از میان تمام شبکه‌های لایه 2 اتریوم که هم‌اکنون در بازی هستند، آربیتروم هم از نظر ارزش قفل شده کل (TVL) و هم از نظر حجم معاملات روزانه در صدر قرار دارد.



این آربیتروم را جلوتر از رقبایی مانند اپتیمیسم (OP)، آوالانچ (AVAX) و پلیگون (MATIC) قرار می‌دهد که همگی مدت‌زمان مشابهی در بازی بوده‌اند. با این حال، از میان 4 شبکه L2 برتر اتریوم، آربیتروم کمترین ارزش بازار را دارد. با ارزش بازار 1.08 میلیارد دلاری، آربیتروم هنوز شاهد جهش مشابه رقبای خود در سال 2021 نبوده، زیرا که توکن آن در بازار نزولی راه‌اندازی شده است. عملکرد آربیتروم حتی در بازار نزولی نشان می‌دهد که می‌تواند به راحتی در بازار صعودی یکی از 10 رمزارز برتر باشد.

استکس (STX): فرزند بیت‌کوین

در حال حاضر، وقتی سرمایه‌گذاران رمزارز به NFTها و دیفای بر روی شبکه بیت‌کوین فکر می‌کنند، استکس (STX) به ذهنشان می‌رسد. زیرا استکس یک شبکه لایه 2 است که اجازه استفاده از قراردادهای هوشمند را بر روی بیت‌کوین می‌دهد. این به معنای آن است که توسعه‌دهندگان قادرند پروتکل‌ها را بسازند و همچنین مجموعه‌های NFT را بر روی شبکه بیت‌کوین با استفاده از استکس راه‌اندازی کنند. 

ارزش بازار STX همچنان بسیار پایین و فقط 715 میلیون دلار است. با توجه به امکاناتی که به توسعه‌دهندگان برای کار بر روی شبکه بیت‌کوین می‌دهد، به نظر می‌رشد که استکس همیشه در رادار سرمایه‌گذاران باشد و آن را تبدیل به یک توکن میلیارد دلاری کند که به راحتی می‌تواند بازده 20 برابری بیاورد. 

کل ارزش بازار بدون بیت‌کوین 514 میلیارد دلار است
کل ارزش بازار بدون بیت‌کوین 514 میلیارد دلار است

کاوا (KAVA) جذاب‌ترین فناوری لایه 1

کاوا (KAVA) علی‌رغم رقابت با بزرگترین شبکه‌ها، موفق به دستیابی به پذیرش عمومی شده است. این بلاکچین لایه 1 مسیر دیگری را برای برقراری ارتباط میان زنجیره‌ای با ترکیب بهترین بخش‌های شبکه‌های اتریوم و کازماس در پیش گرفته است. 

اتریوم به خاطر قدرت توسعه‌دهندگانش شناخته می‌شود که اجازه می‌دهد توسعه‌دهندگان تقریباً هر چیزی بسازند، اما همچنان درگیر تراکنش‌های کند و هزینه‌های بالاست. از سوی دیگر، کازماس دارای یکی از بالاترین سرعت‌ها و قابلیت برقراری ارتباط میان زنجیره‌ای است و وقتی هر دوی اینها ترکیب شوند، در واقع یک بلاکچین لایه 1 فوق العاده که توانایی مقابله با تقریباً هر چیزی را دارد، ایجاد می‌شود. 

توکن بومی آن یعنی KAVA اکنون یکی از جذاب‌ترین توکن‌های بومی لایه 1 است و با ارزش بازار 500 میلیون دلاری، می‌توان گفت این آلت کوین هنوز تمام نشده است.

آلت کوین‌ها بدون توکن تراست والت (TWT) ناقص هستند

با توجه به مشکلاتی مانند هک شدن و ورشکستگی صرافی‌های متمرکز، سرمایه‌گذاران رمزارز بیشتری تصمیم‌ می‌گیرند که  دارایی‌های خود را خودشان نگهداری کنند. 2 کیف پول برتر که به کاربران اجازه می‌دهند از دیفای و NFTها نیز استفاده کنند، متاماسک و تراست والت هستند. از آنجا که تنها دومی توکن دارد، توانسته بخش عمده‌ای از بازار را به خود اختصاص دهد.

توکن بومی تراست والت به نام TWT پس از سقوط صرافی رمزارز FTX در سال 2022 محبوبیت یافت و همچنان ادامه دارد. انتظار می‌رود در بازار صعودی، خودنگهداری مهم‌ترین روش نگهداری کوین‌ها باشد و ارزش بازار فعلی 411 میلیون دلاری TWT می‌تواند سریعاً به ارزش بازار 8 میلیارد دلاری در بازار صعودی تبدیل شود. 

منبع: NewsBTC

توجه: مقاله‌ای که مطالعه فرمودید، یک ترجمه‌ی فارسی از منابع انگلیسی زبان، صرفاً به منظور اطلاع‌رسانی به کاربران عزیز توکن‌باز است. موارد و پروژه‌های معرفی شده، توصیه مالی نیستند، و در صورتی که علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری هستید. تحقیقات بیشتر انجام دهید و مدیریت ریسک و سرمایه را در نظر بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.