پیشنهاد سرمایه‌گذاری؛ معرفی ۵ رمز ارز پرریسک با پتانسیل رشد قیمت در آینده

سرمایه‌گذاری پر ریسک؛ معرفی 5 رمز ارز با پتانسیل رشد بالا

یکی از برترین و پرسودترین استراتژی‌های سرمایه‌گذاری در بازار کریپتو، شکار پروژه‌های کوچک و پتانسیل‌دار است. در این روش روی پروژه‌هایی با مارکت کپ پایین سرمایه‌گذاری کرده و منتظر افزایش قیمت بالای آنها می‌مانید. در مقاله‌ی امروز قصد داریم پنج پروژه با ارزش کل بازار پایین و پتانسیل رشد بالا را معرفی کنیم. با ما در مقاله‌ی معرفی 5 رمز ارز با پتانسیل رشد بالا همراه باشید.

5 رمز ارز با پتانسیل رشد بالا

قبل از بررسی پروژه‌ها، بهتر است به نکته‌ی مهمی اشاره کنیم. شکار ارزهای دیجیتال با ارزش کل پایین ریسک بیش‌تری نسبت به سرمایه‌گذاری در پروژه‌های بزرگ همچون اتریوم داشته چرا که بسیاری از این پروژه‌ها پیش از رسیدن به پتانسیل کاملِ خود شکست می‌خورند. با این حال درصورت به نتیجه رسیدن این پروژه‌ها، سود زیادی نصیب شما خواهد شد.

استفاده از سرویس توکن باز؛ فرصت آربیتراژ ارزهای دیجیتال و کسب سود مطمئن

یک؛ Beethoven X

رمز ارز بومی پروژه‌ی Beethoven X، BEETS نام داشته و دومین صرافی غیرمتمرکز بزرگ از نظر ارزش کل قفل شده در شبکه‌ی فانتوم است. برخی اوقات حجم معاملات آن با رشد شدیدی مواجه شده و ارزش قرارگیری در لیست ما را دارد.

معرفی 5 رمز ارز با پتانسیل رشد بالا
صفحه اصلی وب‌سایت پروژه‌ی بتهوون ایکس

 تیم توسعه‌دهنده‌ی پروژه Beethoven X در زمان بازار خرسی و روزهای تاریک و طاقت‌فرسا به‌خوبی از پروژه‌ی خود حمایت کردند و در تلاش برای پیشرفت و توسعه‌ی توکن  BEETS هستند.

بتهوون ایکس از مکانیزم gauge استفاده کرده که آنرا نسبت به رقبای آن همچون SpookySwap متمایز می‌کند. تیم مارکتینگ بتهوون ایکس نیز فعالیت مناسبی داشته و به دنبال عقد قرارداد و همکاری با شرکت‌ها و پروژه‌های رمزنگاری است.

بتهوون ایکس از پلتفرم Balancer جدا شد و حالا این پلتفرم از مکانیزم آنها یعنی gauge استفاده می‌کند.

دو؛ Ethereum Push Notification Service

پروژه‌ی Ethereum Push Notification Service (PUSH) قدمت زیادی نداشته و هنوز به پتانسیل واقعی خود نرسیده است. این پروژه در زیرساخت‌های دنیای ارزهای دیجیتال ازجمله بریج‌ها، پیام‌رسانی بین زنجیره‌ای و … کاربرد دارد.

معرفی 5 رمز ارز با پتانسیل رشد بالا
صفحه‌ اصلی وب‌سایت پروژه‌ی Ethereum Push Notification Service

 در واقع  EPNS قصد دارد تا انقلابی در سیستم پیام‌رسانی اعلان‌های دیفای اجرا کند. فرض کنید پوزیشن شما در یک صرافی غیرمتمرکز لیکویید شده یا اینکه سفارش خرید شما اجرا شده است،  EPNS اعلانی برای شما ارسال خواهد کرد و به‌سرعت از این اتفاقات مطلع خواهید شد.

پروژه‌ی  EPNSاخیرا دور جذب سرمایه‌ی خود را برگزار کرد و برخی از صندوق‌های سرمایه‌گذاری در این پروژه‌ سرمایه‌گذاری کردند. با آغاز بازار خرسی، رمز ارز  PUSH دچار کاهش قیمت شد و هم‌اکنون در سطح قیمت 0.29 دلار معامله می‌شود. کاربران می‌توانند با استیک کردن 1 الی 2 ساله‌ی این رمز ارز آنرا در قیمتی پایین‌تر خریداری کنند.

سه؛ Trisolaris

پروژه‌ی Trisolaris بزرگ‌ترین صرافی غیرمتمرکز در بلاکچین Aurora روی اکوسیستم Near است. Aurora تنها بلاکچین فعال روی اکوسیستم Near است و می‌توان گفت این پروژه بزرگ‌ترین صرافی غیرمتمرکز در اکوسیستم Near است.

معرفی 5 رمز ارز با پتانسیل رشد بالا
صفحه اصلی وب‌سایت صرافی Trisolaris

رمز ارز بومی این صرافی TRI نام داشته و در سطح قیمت 0.02 دلار معامله می‌شود. این رمز ارز اوج قیمت خود را 8 ماه قبل در سطح 3.19 دلار ثبت کرده و با آغاز بازار خرسی به کف قیمت خود رسیده است.

استفاده از سرویس توکن باز؛ شناسایی بهترین قیمت خرید و فروش ارزهای دیجیتال

پروژه‌ی Trisolaris اخیرا دور جذب سرمایه‌ی خود را انجام داده و چند صندوق‌ سرمایه‌گذاری ازجمله Jump Crypto در آن سرمایه‌گذاری کردند. این صندوق از اهمیت بالایی در دنیای کریپتو برخوردار است. در واقع تیم فنی این صندوق از شهرت زیادی در دنیای ارزهای دیجیتال برخوردار هستند و به توسعه‌دهندگان این صرافی در مسیر پیشرفت و توسعه کمک خواهند کرد. به‌نظر آینده‌ی جذابی پیشِ‌روی صرافی Trisolaris و رمز ارز TRI قرار دارد و باید دید چه اتفاقی در آینده رخ می‌دهد.

چهار؛ InsurAce

حملات سایبری بلای جان صنعت نوپای ارزهای دیجیتال هستند. سالانه سرمایه‌ی هنگفتی از این بازار به سرقت رفته و پروژه‌های مرتبط با بیمه نقشی کلیدی در جبران خسارت کاربران دارند. پروژه‌ی InsurAce یکی از پروژه‌های فعال در بخش بیمه‌گذاری دنیای ارزهای دیجیتال است و امنیت و آرامش را برای کاربران به ارمغان آورده است.

معرفی 5 رمز ارز با پتانسیل رشد بالا
صفحه‌ی اصلی وب‌سایت پروژه‌ی InsurAce

 InsurAce پیش از شروع بازار نزولی در روندی مناسب قرار داشت و روزهای خوبی را پشت‌سر می‌گذاشت. رمز ارز بومی این پروژه INSUR نام داشته و هم‌اکنون در سطح قیمت 0.084 دلار معامله می‌شود. INSUR اوج قیمت خود را یک سال قبل و در سطح قیمت 15.20 دلار ثبت کرد.

پنج؛ Liquid Driver

پروژه‌ی Liquid Driver یکی از برترین مزارع دیفای است چرا که از مکانیزم yield farming متفاوتی برخوردار است. توکن بومی این پروژه LQDR نام داشته و هم‌اکنون در سطح قیمت 1.34 دلار معامله می‌شود.

معرفی 5 رمز ارز با پتانسیل رشد بالا
صفحه‌ی اصلی وب‌سایت رمز ارز Liquid Driver

کاربران با سرمایه‌گذاری روی این توکن و استیک کردن آن، پاداشی در قالب توکن‌های دیگر دریافت خواهند کرد.

بهره‌گیری از سرویس توکن باز؛ رصد لحظه‌ای قیمت ارزهای دیجیتال

بزرگ‌ترین نقطه ضعف رمز ارز LQDR، عرضه‌ی نامحدود آن است. البته که مکانیزم توکن‌سوزی این پروژه معرفی شده و عرضه‌ی آن کاهش خواهد یافت. تیم توسعه‌دهنده‌ی این پروژه برنامه‌های زیادی در سر داشته و تاکنون پیشرفت زیادی در Liquid Driver حاصل شده است.

سخن پایانی

ما در این مطلب به معرفی 5 رمز ارز با ارزش کل بازار زیر 10 میلیون دلار پرداختیم. توجه کنید که سرمایه‌گذاری در این پروژه‌ها از ریسک بالایی برخوردار بوده و قبل از هرچیزی باید نسبت به آنها تحقیق کنید. نظر شما همراهان توکن باز نسبت به این پروژه‌ها چیست؟ آیا روی آنها سرمایه‌گذاری خواهید کرد؟ از اینکه تا پایان مقاله‌ی «معرفی 5 رمز ارز با پتانسیل رشد بالا» همراه ما بودید سپاسگزاریم.

منبع: Medium

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.