تحلیل قیمت فلوکی (Floki)

تحلیل قیمت فلوکی

ارز ذیجیتال فلوکی (FLOKI) با ۲۰ درصد رشد قیمت نسبت به ۲۴ ساعت گذشته در لحظه نوشتن این مطلب یکی از پربازده‌ترین کوین‌های بازار کریپتو بوده است. این در حالی است که روز گذشته نیز عملکرد خیره کننده‎ای داشت و در مقاطعی رشد ۷۵ درصدی را هم نشان می‌داد. در این مطلب می‌خواهیم ببینیم علت این رشد چه بود و آیا هنوز هم می‌توان نسبت به خرید فلوکی اقدام کرد یا باید دست نگه داشت.


موارد مهم مقاله:

  • بسته شدن شمع روزانه در مقاومت 0.000042 دلاری، می‌تواند فرصت خوبی برای خرید فلوکی باشد.
  • روند صعودی با پشتوانه حجم فوق العاده بالا می‌تواند نشانه بسیار امیدوارکننده‌ای باشد.
  • حجم معاملات روزانه فلوکی در یک روز به 116 میلیون دلار رسید که نشان دهنده افزایش 903 درصدی است.

علت افزایش قیمت فلوکی چیست؟

صرافی ارز دیجیتال بایننس اخیرا فلوکی را به شعبه آمریکایی خود (binance.us) اضافه کرد. خبر دیگر تبدیل فلوکی به شریک رسمی مسابقات قهرمانی بدمینتون آسیا در سال 2023 است. این دو خبر سرمایه‌گذاران را نسبت به آینده فلوکی امیدوارتر کردند و باعث پامپ قیمت فلوکی اینو شدند.

پیشنهاد می‌کنیم پیش بینی قیمت فلوکی در سال ۲۰۲۳ توکن باز را از دست ندهید.

تحلیل قیمت فلوکی

طی شش هفته گذشته، قیمت فلوکی در محدوده ثابتی از سطح 0.000042 تا 0.000027 دلار در نوسان بود. در نمودار روزانه فلوکی یک الگوی کف دوقلو دیده می‌شد که حاکی یک حمایت قوی در ۰.۰۰۰۰۲۷ دلار بود.

علاوه بر این، اعلام فلوکی به عنوان شریک رسمی مسابقات قهرمانی بدمینتون آسیا 2023 توجه سرمایه‌گذاران متعددی را به خود جلب کرد که به رشد مداوم این میم کوین در تایم فریم روزانه دامن زند.

اطلاعیه فلوکی در مورد همکاری در برگزاری مسابقات بدمینتون آسیا منبع: توییتر فلوکی
اطلاعیه فلوکی در مورد همکاری در برگزاری مسابقات بدمینتون آسیا منبع: توییتر فلوکی

خرید و فروش فلوکی برای کاربران ایرانی نسبت به کاربران خارجی کارمزد بیشتری به همراه دارد. چرا که کاربران ایرانی نمی‌توانند مستقیما از صرافی‌های ارز دیجیتال خارجی استفاده کنند. با این حال صرافی ارز دیجیتال اتر اکس با پشتیبانی از کارمزد صفر در بازار تومانی و کارمزد ۰.۱ در بازار تتری در حد و اندازه پایین‌ترین صرافی‌های خارجی از کاربران کارمزد می‌گیرد.

خرید فلوکی از صرافی اتر اکس

نمودار قیمت فلوکی در تایم فریم روزانه. منبع: تریدینگ ویو
نمودار قیمت فلوکی در تایم فریم روزانه. منبع: تریدینگ ویو

اگر کندل روزانه بالای 0.000042 دلار بسته شود روند صعودی قیمت تایید می‌شود و اگر در روزهای آینده سطوح بالاتر از ۰.۰۰۰۰۴۲ حفظ شوند، گاوها احتمالا قیمت floki را 35٪ بالاتر می‌برند و به 0.000057 دلار می‌‎رسانند.

در نقطه مقابل، بسته شدن کندل روزانه زیر 0.000042 دلار ممکن است به روند منجر شود. شاخص قدرت نسبی (RSI) افزایش شیب در تایم فریم روزانه را نشان می‌دهد که حاکی از افزایش احساسات صعودی در میان معامله‌گران است.

میانگین متحرک نمایی (EMA) یک تقاطع صعودی بین متحرک نمایی متحرک نمایی 20 و 50 روزه نشان می‌دهد که به سیگنال‌های مثبت افزایش قیمت می‌افزاید.

به طور خلاصه می‌توان گفت:

  • قیمت فعلی: 0.00003627 دلار
  • روند: صعودی
  • نوسانات: زیاد
  • سطوح مقاومت: 0.000047 دلار و 0.000057 دلار
  • سطوح حمایت: 0.0000427 دلار و 0.0000328 دلار

بهترین قیمت خرید و فروش فلوکی در صرافی های ارز دیجیتال ایرانی چیست؟


دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.