تحلیل قیمت فانتوم؛ آیا FTM در مسیر رستگاری قرار خواهد گرفت؟

تحلیل تکنیکال قیمت فانتوم

رمز ارز فانتوم پس از سقوط آزاد از سطح قیمت 3.46 دلار و تجربه‌ی روزهای سخت، حالا طی 7 روز اخیر رشدی 38.2 درصدی را تجربه کرده و در وضعیت خوبی قرار دارد. حالا امروز قصد داریم تا به تحلیل رمز ارز FTM و تارگت‌های آن بپردازیم. با ما در تحلیل فانتوم همراه باشید.

تحلیل قیمت ارز فانتوم

این رمز ارز طی شبانه‌روز اخیر با افزایش 6.8 درصدی مواجه شده و در سطح قیمت 0.35 دلار معامله می‌شود. همچنین امروز جفت ارز FTM/BTC نیز با رشد 6.88 درصدی مواجه شد و گاوها دست بالاتر را در معاملات این رمز ارز در اختیار دارند.

تحلیل فانتوم
نمودار پیش‌بینی قیمت فانتوم

بنا به وضعیت این رمز ارز، اولین تارگت FTM برای 5 روز دیگر در سطح قیمت 0.376 دلار قرار دارد. این تارگت بیان‌گر رشد 8.02 درصدی نسبت به سطح قیمت فعلی است. با شکست این مقاومت، مسیر رشد FTM تا مقاومت 0.42 دلار باز خواهد شد و باید دید آیا گاوها به تارگت دوم دست پیدا خواهند کرد یا خیر.

درصورت کاهش قیمت، اولین تارگت خرس‌ها سطح قیمت 0.30 دلار خواهد بود. تارگت‌های بعدی فروشندگان نیر در دو سطح 0.29 و 0.27 دلار قرار دارند.

تحلیل تکنیکال ارز FTM

شاخص  RSI رمز ارز فانتوم در سطح 58.13 قرار گرفته که بیان‌گر وضعیت خنثی‌ این رمز ارز است.

هم‌اکنون قیمت نیز زیر میانگین متحرک 50 روزه نیز قرار داشته و باقی ماندن قیمت زیر خط روند میانگین متحرک 50 روزه، یک سیگنال نزولی برای FTM است.

در همین حال قیمت بالای میانگین متحرک 200 روزه قرار گرفته که باقی ماندن آن در این سطح قیمت نشان‌دهنده‌ی وضعیت صعودی FTM در بلندمدت است.

بنا به شاخص‌های تکنیکال، فانتوم در یک وضعیت خنثی قرار گرفته و رسیدن به سطح قیمت 0.37 دلار طی 5 روز آینده تاحدی روند آنرا مشخص خواهد کرد. تحلیل شما همراهان توکن باز نسبت به این رمز ارز چیست؟ لطفا ایده‌ها و نظرات خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید. ممنون از اینکه تا پایان تحلیل فانتوم همراه ما بودید.

منبع: CoinCodex

 سلب مسئولیت: این مطلب به هیچ عنوان پیشنهادی برای سرمایه‌گذاری یا فروش نبوده و صرفا هدف ما اطلاع‌رسانی است.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.