افزایش قیمت گالا؛ پشت پرده‌ی رشد شدید GALA چیست؟

افزایش قیمت گالا؛ پشت پرده‌ی رشد سرسام‌آور GALA

بازار ارزهای دیجیتال حتی در سخت‌ترین روزها هم کارتی برای رو کردن دارد. این کارت، رشد قیمت بی‌نظیر 187 درصدی توکن GALA است. ارز دیجیتال گالا که 2 ماه قبل به اوج فلاکت رسید، حالا بهترین روزهای تاریخ خود را سپری می‌کند و سال 2023 به‌معنای واقعی کلمه برای آن خوش‌یُمن بوده است. در ادامه به بررسی افزایش قیمت گالا و دلایل آن می‌پردازیم. با ما در بلاگ توکن باز همراه باشید.

افزایش قیمت گالا

توکن بومی Gala Games یعنی GALA از سوی اریک شیرمایر راه‌اندازی شده و یک بلاکچینِ گیمینگ است. همچنین اریک شیرمایر در متولد شدن شرکت بازی‌سازی Zynga نیز نقش داشته است.

در بلاگ توکن باز بخوانید؛ ماجرای ریزش قیمت شدید گالا

بنا به داده‌های TradingView، گالا کف قیمت روزانه‌ی خود در روز جمعه را در سطح 0.0177 دلار ثبت کرد و تا روز دوشنبه 186.5 درصد رشد را تجربه کرده است. این رمز ارز حتی به سطح 0.051 دلار نیز رسید اما با مقداری اصلاح قیمت در محدوده قیمت 0.042 دلار معامله می‌گردد. همچنین حجم معاملات این رمز ارز نیز 385 درصد افزایش یافته و به سطح 1.52 میلیارد دلار رسیده است.

نمودار گالا در تایم فریم روزانه
نمودار گالا در تایم فریم روزانه

پشت پرده‌ی رشد قیمت GALA

با اندکی چرخیدن در صفحه توییتر گالا گیمز مشخص می‌شود که افزایش قیمت این رمز ارز از زمان اعلام خبر همکاری GALA با راک (دواین جانسون) و مارک والبرگ آغاز شده است. به‌‌نظر GALA با این دو بازیگر در مسیر ساختن چند فیلم همکاری خواهد کرد.

نکته مثبت بعدی که می‌توان آن را آغازگر رشد قیمت گالا دانست توییت گالا گیمز در توییتر بود. که پیشنهاد سوزاندن ۱۰۰٪ توکن‌هایی که صرف خرید در پلتفرم می‌شدند را به رای گذاشته بود.

بهترین قیمت خرید و فروش گالا در ایران

فیلم‌های جدید تحت نظر پلتفرم سینمایی گالا یعنی GoGalaFilms ساخته خواهند شد. همچنین زین پس گالا به‌عنوان ارز اصلی برای پرداخت‌ها در GoGalaFilms و GoGalaMusic انتخاب شده و همین موضوع روند رشد قیمت آنرا تقویت کرد.

همچنین گالا قصد دارد تا با تقویت بخش گیمینگ خود و گسترش آن به بازی‌های موبایلی، کاربران بیش‌تری را جذب کند.

سخن پایانی

رشد گالا بار دیگر آینده‌ی روشن بازی‌های بلاکچینی را به ما یادآوری کرد. نظر شما همراهان توکن باز نسبت به این بازی‌ها چیست؟ آیا شاهد رشد بیش‌تر رمز ارزهای بومی آنها در سال 2023 خواهیم بود؟ لطفا نظرات و ایده‌های خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید. از اینکه تا پایان این مقاله همراه ما بودید سپاسگزاریم.

منبع: KITCO

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.