ارز دیجیتال بازی‌های بلاکچینی در کدام صرافی‌های ایرانی معامله می‌شوند؟

ارزهای دیجیتال بازی‌های بلاکچینی در کدام صرافی‌های ایرانی معامله می‌شوند؟

بازی‌های بلاکچینی یکی از جذاب‌ترین و پرسودترین بخش‌‎های بازار هستند و بهتر است چند مورد از آنها را در سبد سرمایه‌گذاری خود داشته باشید. امروز قصد داریم به معرفی این رمز ارزها و اینکه در کدام صرافی‌های ایرانی معامله می‌شوند بپردازیم. با ما در اطلاعیه «ارزهای دیجیتال بازی‌های بلاکچینی در کدام صرافی‌های ایرانی معامله می‌شوند؟» همراه باشید.

1- سندباکس (SAND)

سندباکس در سال 2011 توسط Pixowl راه‌اندازی شد و یک دنیای مجازی مبتنی بر بلاکچین است. کاربران در این دنیا قادر هستند تا دارایی‌های دیجیتال را بسازند، بخرند و به فروش برسانند. این پلتفرم با دیگر بخش‌های بلاکچین یعنی NFT و متاورس ترکیب شده و رمز ارز موفقی دارد. هم‌اکنون SAND در سطح 0.5268 دلار معامله می‌شود. برای خرید این رمز ارز می‌توانید از صرافی‌های زیر استفاده کنید.

صفحه اختصاصی SAND در توکن باز
صفحه اختصاصی SAND در توکن باز

2- مجیک (MAGIC)

مجیک توکنی‌ست که بازی‌های بلاکچینی، بازیکنان، متاورسی‌ها و جوامع رمز ارزی را در وب 3.0 به یکدیگر وصل کرده و یک شبکه مناسب ایجاد کرده است. این توکن در سپتامبر 2021 راه‌اندازی شد تا به‌عنوان توکن بومی بازی Treasure فعالیت کند. هم‌اکنون این ارز در سطح 1.06 دلار معامله شده و در جایگاه صدوسی‌وپنجمین ارز برتر بازار قرار دارد.

صفحه اختصاصی مجیک در توکن باز
صفحه اختصاصی مجیک در توکن باز

3- گالا (GALA)

رمز ارز گالا توسط برخی از برترین توسعه‌دهندگان بلاکچینی ایجاد شد تا با کمک وب 3 و بلاکچین، مشکلات بازیکنان را رفع کند. این اکوسیستم از بازی‌های بزرگ، تاکنون مشکلات بسیاری را پشت‌سر گذاشته و از همه‌ی آنها سربلند بیرون آمده است. در زمان نگارش این خبر گالا در محدوده 0.03 دلار خریدوفروش می‌شود.

صفحه اختصاصی گالا در توکن باز
صفحه اختصاصی گالا در توکن باز

4- دسنترالند (MANA)


با تغییر نام شرکت فیسبوک و ترند شدن متاورس و ارزهای متاورسی، مانا یکی از ارزهایی بود که رشد قیمت فوق‌العاده‌ای را تجربه کرد. این ارز دیجیتال با ترکیب متاورس و بلاکچین گمینیگ، تجربه‌ی جالبی برای بازیکنان فراهم کرده و ارزش امتحان کردن را دارد. مانا در سطح قیمت 0.51 دلار معامله می‌شود.

صفحه اختصاصی MANA در توکن باز
صفحه اختصاصی MANA در توکن باز

5- کوکوس (COCOS)


کوکوس یک سازمان غیرمتمرکز خودمختار است که با ترکیب کردن متاورس و تکنولوژی غیرمتمرکز MetaFi، زیرساخت‌های مختلفی را برای GameFi، NFT و … توسعه می‌دهد. ماموریت این پروژه تبدیل شدن به جعبه ابزاری برای توسعه‌دهندگان و کاربران حرفه‌ای کریپتو است. در حال حاضر ارز کوکوس با قیمت 1.29 دلار معامله می‌شود.

صفحه اختصاصی COCOS در توکن باز
صفحه اختصاصی COCOS در توکن باز

6- اکسی اینفینیتی (AXS)

اکسی اینفینیتی یکی از ترندترین بازی‌های بلاکچینی است که بازیکنان بسیاری را از سرتاسر جهان جذب کرد. این بازی با الهام از بازی‌های محبوبی همچون پوکمون و تاماگوچی ایجاد شد و به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا با جمع‌آوری هیولای درون بازی، درآمد خوبی کسب کنند. رمز ارز بومی این بازی یعنی AXS در محدوده 7.24 دلار معامله شده و در جایگاه پنجاه و دومین ارز برتر بازار قرار دارد.

صفحه اختصاصی AXS در توکن باز
صفحه اختصاصی AXS در توکن باز

7- انجین کوین (ENJ)


انجین کوین اکوسیستمی از بازی‌های مبتنی بر بلاکچین را ارائه می‌دهد. علاوه‌بر بازی، کاربران می‌توانند در این شبکه چت کرده و از دیگر امکانات ان لذت ببرند. همچنین انجین به توسعه‌دهندگان بازی‌ها اجازه می‌دهد تا آیتم‌های درون بازی را به توکن تبدیل کنند. این پروژه در جولای 2017 معرفی و در ژوئن 2018 راه‌‎اندازی شد.

صفحه اختصاصی ENJ در توکن باز
صفحه اختصاصی ENJ در توکن باز

8- باینری ایکس (BNX)


باینری ایکس فعالیت خود را به‌عنوان یک سیستم معاملات مشتقه غیرمتمرکز آغاز کرد. با افزایش محبوبیت بازی‌های بلاکچینی و متاورس، این تیم به سمت توسعه بازی‌های غیرمتمرکز حرکت کرد و حالا در حال تبدیل شدن به یک پلتفرم GameFi کامل است. هم‌اکنون ارز BNX در سطح 78.81 دلار معامله می‌گردد.

صفحه اختصاصی BNX در توکن باز
صفحه اختصاصی BNX در توکن باز

9- ایلوویوم (ILV)

ایلوویوم یک بازی اکشن فانتزی جهان‌بازِ مبتنی بر بلاکچین اتریوم است. در جهان این بازی موجوداتی به نام ایلوویال زندگی کرده و کاربران می‌توانند آنها را اسیر کرده و تربیت کنند. ایلوویوم از سال 2020 در حال توسعه است و 40 نفر به‌طور مستقیم روی آن کار می‌کنند. رمز ارز بومی این پروژه یعنی ILV در سطح قیمت 61.19 دلار خریدوفروش می‌شود.

صفحه اختصاصی ILV در توکن باز
صفحه اختصاصی ILV در توکن باز

10- اسموث لاو پوشن (SLP)

رمز ارز SLP دیگر ارز دیجیتال بازی اکسی اینفینیتی است. بازیکنان از این توکن برای پرورش اکسی‌ها استفاده کرده و جمع‌آوری آن ساده‌تر از AXS است. با این حال کاربران می‌توانند این رمز ارز را خریداری کرده و از آن در بازی استفاده کنند. SLP در محدوده قیمت 0.0025 دلار معامله می‌شود. نظر شما همراهان توکن باز نسبت به بازی‌های بلاکچینی چیست؟ آیا روی آنها سرمایه‌گذاری خواهید کرد؟

صفحه اختصاصی SLP در توکن باز
صفحه اختصاصی SLP در توکن باز

1 دیدگاه روشن ارز دیجیتال بازی‌های بلاکچینی در کدام صرافی‌های ایرانی معامله می‌شوند؟

  • متشکر از مطلب مختصرتون، ارزهای بازی بلاکچینی زیادن و بازی هارو خوب شناسایی کنید میتونید برای سرمایه گذاری درست اقدام کنید.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.