پیش بینی قیمت GMT توکن بازی استپن (Stepn)؛ آیا روند قیمت صعودی خواهد شد؟

تحلیل قیمت gmt

یکی از پروژه‌ها و بازی‌های رو به رشد بازار ارزهای دیجیتال در سال 2022، بازی  STEPN بود. رمز ارز بومی این بازی GMT نام داشته و روند قیمت مناسبی را تجربه کرده است. با این حال پس از اعلامیه‌ای، ارز دیجیتال  GMT یک‌سوم از ارزش خود را از دست داد.

بر اساس اکانت رسمی توییتر STEPN، سرمایه‌گذاران و بازیکنان چینی دیگر قادر به استفاده از این پروژه نبوده و درصورت تلاش برای ورود به بازی، بن خواهند شد. همچنین آنها قادر به استفاده از VPN نیز نبوده و بازی STEPN موقعیت‌مکانی آن‌ها را ردیابی خواهد کرد. این تصمیم به‌خاطر مشکلات و مسائل نظارتی در چین اتخاذ شد.

علی‌رغم از دست دادن یک‌سوم از قیمت، این رمز ارز طی 24 ساعت اخیر، 12.2 درصد رشد قیمت را تجربه کرده و هم‌اکنون در سطح قیمت 1.05 دلار معامله شده و پتانسیل رشد قیمت را از خود نشان می‌دهد. در ادامه به بررسی تحلیل یکی از تحلیل‌گران از این رمز ارز می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

تحلیل تکنیکال GMT

بنا به باور این تحلیلگر، این رمز ارز هم‌اکنون در کانال بین 0.80 الی 1.70 دلار معامله می‌شود. بنا به اعتقاد وی، در 2 دفعه‌ی قبلی هر زمانی که شاهد افزایش خرید GMT بودیم، قیمت آن نیز از این شاخص تبعیت کرده و رالی افزایش قیمت مناسبی را تجربه کردیم. چنین موضوعی در نمودار زیر قابل‌ مشاهده است.

تحلیل تکنیکال GMT
نمودار ارز دیجیتال GMT

این تحلیل‌گر باور دارد که هم‌اکنون در موقعیت افزایش خرید قرار گرفته و این بار نیز چنین اتفاقی تکرار خواهد شد. بدین صورت وی سه تارگت را برای قیمت این رمز ارز در نظر گرفته است.

تارگت اول: سطح قیمت 2.05 دلار

تارگت دوم: سطح قیمت 3.05 دلار

تارگت سوم: سطح قیمت 4.05 دلار

وی باور دارد که رمز ارز GMT به این سطوح قیمت رسیده و رالی فوق‌العاده‌ای را تجربه خواهد کرد.

به‌نظر شما همراهان توکن باز، این رمز ارز در یک رالی افزایش قیمت قرار خواهد گرفت؟ آیا این تحلیل تکنیکال GMT رنگ واقعیت را به خود خواهد دید؟ لطفا نظرات و تحلیل‌های ارزشمند خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

سلب مسئولیت: این مطلب به هیچ عنوان پیشنهادی برای سرمایه‌گذاری نبوده و صرفا هدف ما اطلاع‌رسانی است

1 دیدگاه روشن پیش بینی قیمت GMT توکن بازی استپن (Stepn)؛ آیا روند قیمت صعودی خواهد شد؟

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.