توکن سوزی GMT؛ آیا توکن بازی استپ ان دچار افزایش قیمت خواهد شد؟

تحلیل قیمت gmt

توسعه‌دهندگان  Stepn که به‌تازگی سروصدای زیادی کرده و روزهای خوبی را سپری نمی‌کنند، حالا قصد دارند تا مقداری از توکن‌ بومی این بازی یعنی GMT را بسوزانند. در ادامه به بررسی بیش‌تر این خبر می‌پردازیم. با ما در خبر توکن سوزی  GMT همراه باشید.

استپن یک بازی مبتنی بر شبکه‌ی سولاناست که به بازیکنان برای قدم زدن یا دویدن پاداشی در قالب ارز دیجیتال اعطا می‌کند. رمز ارز بومی آن نیز GMT نام داشته که پس از رسیدن کاربران به سطح‌های مختلف و خریدوفروش توکن‌های  NFT و …  به آنها اهدا می‌شود.

بازخرید و سوزاندن توکن‌ GMT

حالا تیم توسعه‌دهنده‌ی این بازی اعلام کرد که آنها 122.5 میلیون دلار سود از کارمزدهای این پلتفرم در سه‌ماهه‌دوم سال 2022 به‌دست آورده‌اند.

5 درصد از این درآمد به بازخرید و سوزاندن توکن GMT اختصاص خواهد یافت. GMT عرضه‌ای 600 میلیون واحدی داشته و از آن سو، دیگر رمز ارز بومی این بازی یعنی GST نیز عرضه‌ای نامحدود دارد.

هدف استپن از سوزاندن توکن GMT، جلوگیری از ایجاد تورم مخرب توکن درون بازی است. به‌طور معمول فرآیند توکن‌سوزی منجر به افزایش قیمت یک دارایی دیجیتال شده و باید دید چه اتفاقی در روند این رمز ارز رخ خواهد داد.

علاوه بر توکن‌سوزی، استپن قصد دارد تا از سود خود برای تقویت امنیت، کاهش تقلب و گسترش تیم توسعه‌دهنده‌ی خود استفاده کند.

نظر شما همراهان توکن باز نسبت به این توکن‌سوزی چیست؟ چقدر نسبت به رشد قیمت  GMT ایمان دارید؟ لطفا نظرات و ایده‌های خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید. ممنون از اینکه تا پایان خبر توکن سوزی GMT همراه ما بودید.

منبع: TheBlock

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.