3 ارز دیجیتال محبوب هوش مصنوعی گوگل در سال 2023

هزاران ارز دیجیتال در بازار وجود دارد، اما Polkadot، Shiba Inu، و Tradecurve Markets برای سرمایه‌گذاران متمایز بوده‌اند. این سه پروژه علاوه بر ایجاد فرصت‌های عالی برای رشد، می‌توانند بخش‌های مربوطه خود را تحول بخشند.



در این مقاله، دلایل انتخاب این سه کوین به عنوان بهترین کوین‌های سال ۲۰۲۳ توسط گوگل بارد را بررسی می‌کنیم.

Polkadot (DOT) معامله در یک الگوی مثلث نزولی

Polkadot (DOT) یک “شبکه چند زنجیره‌ای” است که هدف آن پیوند دادن بلاکچین‌های مختلف تخصصی به یک شبکه است. در عین حال، قیمت کوین Polkadot از ژانویه (دی) ۲۰۲۳ تاکنون در یک الگوی “کاهشی مثلثی” شکل بالا و پایین رفته است. اگر قیمت DOT از بالای مثلث شکسته شود، قیمت آن می‌تواند به 6.90 دلار برسد.

با این حال، قیمت Polkadot طی چند روز گذشته سقوط تندی داشته است. در ۱۲ اکتبر (۲۰ مهر) DOT بالاخره به 3.50 دلار رسید. اکنون این سطح قیمتی به یک حمایت قوی تبدیل شده است که از افت بیشتر جلوگیری می‌کند. پس از آن قیمت Polkadot به 3.78 دلار افزایش یافت.

به نظر می‌رسد قیمت Polkadot برای افزایش احتمال یک رالی باید از EMA 20 روزه (3.9 دلار) بگذرد. خصوصاً که گوگل بارد پیش‌بینی کرده قیمت آن در سال ۲۰۲۳ به 4.78 دلار برسد. 

Shiba Inu (SHIB)، ارز دیجیتال محبوب

BitTrade، یک صرافی ارز دیجیتال در ژاپن، اعلام کرده است که قصد دارد SHIB و DOGE را لیست کند. کاربران می‌توانند از ۱۸ اکتبر (۲۶ مهر) شروع به سپرده‌گذاری و برداشت این دارایی‌ها کنند.

در عین حال، این خبر با افزایش نرخ سوزاندن Shiba Inu همزمان شده است. داده‌های Shibburn نشان می‌دهد نرخ سوزاندن طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۸۳ درصد افزایش یافته است. به گفته Shibburn، بیش از ۵۵٬۳۹۹٬۱۷۲ عدد توکن SHIB سوزانده شده است. 

در اخبار دیگر، داده‌های CoinMarketCap نشان می‌دهد قیمت فعلی شیبا اینو 0.00000712 دلار است. گوگل بارد معتقد است نرخ سوزاندن مثبت می‌تواند محرکی برای رالی قیمت باشد. بنابراین، گوگل بارد پیش‌بینی می‌کند قیمت Shiba Inu تا پایان سال ۲۰۲۳ به 0.00000890 دلار برسد.

(Tradecurve Markets (TCRV یک پروژه جدید

به غیر از پلکادات و شیبا اینو، تریدکرو مارکتز یکی دیگر از کوین‌های برتری است که توسط گوگل بارد ذکر شده است. تریدکرو مارکتز یک پروژه نوآورانه است که هدف آن رفع مشکلات طولانی مدت در معامله ارزهای دیجیتال است. 

این پلتفرم کارمزد معاملات پایین، اجرای سریع سفارشات، حریم خصوصی و معامله بدون اسپرد را همه در یک مکان ارائه می‌دهد. علاوه بر این، دسترسی به اهرم بالا و ابزارهای معاملاتی پیشرفته از دیگر چالش‌های مهمی است که توسط تریدرهای خرد مواجه می‌شود. در ادغامی جامع، Tradecurve Markets اشتراک ربات‌های معاملاتی هوش مصنوعی و اهرم بالا شروع از 500:1 ارائه می‌دهد. 

این موضوع زمین بازی را برابر می‌کند و به تریدرهای خرد ابزارهای لازم برای رقابت با حرفه‌ای‌ها را می‌دهد. علاوه بر این، Tradecurve Markets بر حریم خصوصی کاربران تمرکز دارد. در نتیجه، پلتفرم چک‌های KYC ثبت نام را حذف کرده است و فرایند ثبت نام را بسیار آسان کرده است. 

در حال حاضر، Tradecurve Markets در مرحله ششم پیش فروش خود قرار دارد و توکن TCRV آن به قیمت 0.03 دلار معامله می‌شود. این یک افزایش 200٪ از ابتدای مرحله پیش‌فروش است. در عین حال، گوگل بارد انتظار دارد Tradecurve Markets صرافی‌های بزرگ مثل بایننس و رابین هود را پشت سر بگذارد. در نتیجه، آن پیش‌بینی 20 برابر شدن قیمت TCRV در سال 2023 را دارد.

منبع: NewsBTC

توجه: مقاله‌ای که مطالعه فرمودید، یک ترجمه‌ی فارسی از منابع انگلیسی زبان، صرفاً به منظور اطلاع‌رسانی به کاربران عزیز توکن‌باز است. موارد و پروژه‌های معرفی شده، توصیه مالی نیستند، و در صورتی که علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری هستید. تحقیقات بیشتر انجام دهید و مدیریت ریسک و سرمایه را در نظر بگیرید.

سوالات پرتکرار

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.