گوگل کلود (Google Cloud)، کارشناس بلاک چین استخدام می ‌کند

گوگل کلود (Google Cloud)، کارشناس بلاک چین استخدام می ‌کند.

بر اساس اطلاعات به دست آمده، گوگل کلود (Google Cloud) در حال استخدام تیمی از افراد متخصص و کارشناس در حوزه بلاک چین (blockchain) می باشد.

بر طبق گزارش توکن باز به نقل از کوین دسک، شرکت گوگل کلود (Google Cloud)، یکی از قسمت های مجموعه بزرگ گوگل روز پنجشنبه با انتشار پستی در وبلاگ اعلام کرد که در تلاش است، تیمی از کارشناسان بلاک چین را با هدف حرکت به سمت برنامه‌ های غیرمتمرکز مبتنی بر وب 3.0 استخدام کند.

شایان ذکر است که این شرکت در حال حاضر ابزارهایی برای توسعه‌ دهندگان در سرویس گوگل کلود محبوب خود ارائه کرده است که می‌توان از آنها برای ایجاد شبکه‌ های بلاک چینی استفاده کرد. جالب است بدانید در حالی که غول های فناوری مانند گوگل و آمازون نشان دهنده اوج تمرکز وب 2 هستند، گوگل در حال مشاهده فرصتی است که توسط فناوری های جدیدتر بلاک چین غیرمتمرکز ارائه شده است.

طبق بررسی های اخیر متوجه شدیم که گوگل به ‌تازگی همکاری و مشارکتی نیز با شبکه پالیگان (Polygon) داشته است تا توسعه ‌دهندگان بتوانند راحت‌ تر داده‌ها و اطلاعات درون ‌زنجیره‌ای را تجزیه‌ و تحلیل کنند. گفتنی است که شرکت گوگل تا این لحظه از تعداد نفرات حاضر در این تیم صحبتی نکرده؛ حتی از اظهارنظر در مورد تعداد افراد تیم خودداری کرده و فقط برنامه‌ های احتمالی خود را برای آینده بیان کرده است.

رئیس استراتژی گروه جدید، ریچ ویدمن (Rich Widmann) است که قبلاً در بخش حقوقی گوگل به عنوان مشاور محصول کار می کرد. ریچ ویدمن روز پنجشنبه در توییتی در مورد حرکت خود بیان کرد که بعد از معرفی نقشش در تیم جدید بلاک چین بسیار هیجان زده است که مجموعه ابزار و برنامه های قانونی خودش را در استراتژی بیز (biz) اعمال کند.

لازم به ذکر است که به طور کلی با استفاده از “Business Strategy” خوب می توان برای دوره زمانی طولانی سوددهی را در سطح ثابتی نگه داشت و از اشتباهات معمول برای پیشی گرفتن از رقبا در بازار دوری کرد.

منبع: کوین دسک

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.