آموزش ثبت نام و احراز هویت در صرافی حامی

آموزش ثبت نام و احراز هویت در صرافی حامی

با افتخار صرافی حامی را به عنوان عضو جدید سرویس مقایسه قیمت صرافی‌های ارز دیجیتال داخلی در سایت توکن باز معرفی می‌کنیم. در ادامه، نحوه ثبت نام در صرافی حامی و مراحل احراز هویت در این صرافی را آموزش خواهیم داد. در توکن باز می‌توانید قیمت رمز ارزها در صرافی‌های ایرانی را مقایسه و بهترین قیمت خرید و فروش ارزهای دیجیتال را شناسایی کنید.

برای ورود و ثبت نام در صرافی حامی، اینجا کلیک کنید

صرافی حامی یکی از برترین پلتفرم‌های معامله ارزهای دیجیتال ایرانی است. شما با استفاده از این صرافی می‌توانید به بهترین قیمت خرید تتر و یا فروش این ارز، دسترسی داشته باشید. اما برای بهره بردن از امکانات آن، درست مانند هر پلتفرم دیگری، باید ابتدا نحوه ورود به صرافی حامی را بدانید. پس با ما و آموزش گام به گام و تصویری نحوه ورود به این صرافی همراه باشید.

مراحل ثبت نام در صرافی ارز دیجیتال حامی

ورود به صرافی حامی

در ابتدا باید وارد سایت صرافی حامی شوید؛ برای ورود به این صرافی کلیک کنید. سپس شما با صفحه‌ای مشابه تصویر بالا رو به رو می‌شوید که می‌توانید در آن قیمت لحظه‌ای تتر را مشاهده کنید. بدین ترتیب می‌توانید از قیمت آنلاین تتر باخبر باشید و برای سرمایه‌های خود تصمیم بهتری بگیرید. اگر با قیمت‌های ارائه شده از طرف سایت موافق بودید، سپس به سراغ گزینه ورود به پنل بروید. بدین ترتیب می‌توانید پروسه ورود به صرافی حامی را آغاز و در آن ثبت نام کنید یا به پنل کاربری از پیش ساخته شده خود، وارد شوید. در ادامه نحوه انجام ثبت نام در این صرافی را مشاهده خواهید کرد.

ایجاد حساب کاربری

ایجاد حساب کاربری در صرافی حامی

در این مرحله همان طور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، یا باید وارد حساب خود شوید و یا در آن ثبت نام کنید. برای ورود به صرافی حامی تنها باید از گزینه سمت راست صفحه استفاده کنید و کاری به سمت چپ صفحه نداشته باشید. اما در صورتی که اولین بار ورود شما به این صرافی است، باید از قسمت چپ عمل کنید. در این بخش از شما درخواست می‌شود که شماره تلفن خود را ثبت کنید. دقت داشته باشید که تنها باید شماره تلفنی را وارد کنید که به نام و کد ملی خود شما باشد.

پس از آن هم باید قوانین و شرایط را مطالعه و در صورت موافقت با آن‌ها، تیک این قسمت را بزنید و موافقت خود را اعلام نمایید. حال در صورت تکمیل تمام بخش‌های گفته شده، می‌توانید بر روی گزینه تأیید کلیک کنید تا به بخش آخر ورود به صرافی حامی منتقل شوید.

ورود به صرافی حامی

صفحه ورود به صرافی حامی

در مرحله آخر هم مجددا قسمت راست مربوط به افرادی است که در این صرافی حساب دارند و اگر شما هنوز حسابی ندارید، باید ثبت نام در این صرافی را از طریق بخشی که در سمت چپ می‌بینید، به اتمام برسانید. در این بخش هم تنها کافی است کد ۶ رقمی را که به شماره تلفن شما ارسال شده است، در قسمتی که ضربدر دارد وارد نمایید. سپس بر روی گزینه تأیید کلیک کنید. به همین راحتی در صرافی حامی ثبت نام کردید

آموزش احراز هویت در صرافی حامی

در این بخش به سراغ احراز هویت در صرافی ارز دیجیتال حامی خواهیم رفت.

صرافی حامی، بهترین صرافی برای خرید تتر است و اگر به ‌دنبال یک صرافی ایرانی بدون احراز هویت‌های پیچیده هستید، آشنایی با این صرافی به شما کمک بزرگی می‌کند. از طرف دیگر اگر قیمت تتر در ایران را بررسی کرده و حالا در صدد خرید و فروش تتر هستید، این صرافی یکی از بهترین مکان‌ها برای شماست. البته اولین قدم در خرید و فروش تتر از این صرافی، عبور از مرحله احراز هویت صرافی حامی است که در ادامه آن را با جزئیات کامل در اختیار شما قرار می‌دهیم.

شروع احراز هویت

آموزش احراز هویت در صرافی حامی

برای اینکه بتوانید به خرید تتر یا فروش تتر و هرگونه اعمال دیگری در این صرافی دسترسی داشته باشید، باید ابتدا مرحله احراز هویت آن را تکمیل کنید. برای شروع مرحله احراز هویت صرافی حامی بهتر است طبق عکس بالا عمل کرده و بر روی آیکون شماره ۱ کلیک کنید. سپس به سراغ آیکون شماره ۲ بروید و از طریق «ثبت درخواست» در مرحله احراز هویت، پیش بروید. بدین ترتیب شما راه خود را برای دستیابی به بهترین قیمت تتر، آغاز کردید.

ارائه مدارک هویتی

ارائه مدارک هویتی در صراقی حامی

همان طور که در تصویر بالا هم مشاهده می‌کنید، اولین گام در تکمیل مرحله احراز هویت صرافی حامی، تأیید شماره موبایلی مطمئن است. در این قسمت هم باید تمامی جاهای خالی را با دقت کامل، پر کنید. توجه داشته باشید که هرگونه اشتباهی در این قسمت به قیمت عدم تأیید هویت شما و عدم دسترسی به امکانات این صرافی تمام می‌شود. پس از وارد کردن اطلاعات هم توصیه می‌کنیم که حتما یک بار دیگر تمامی آن‌ها را با دقت بررسی کنید تا از صحت آن‌ها مطمئن شوید. سپس می‌توانید بر روی گزینه مرحله بعد کلیک کنید.

ارائه اطلاعات حساب بانکی

تکمیل اطلاعات بانکی در صرافی حامی

مرحله دوم برای تأیید هویت شما این است که شماره کارت بانکی معتبری را ارائه دهید. دقت کنید تنها شماره کارتی را ارائه دهید که متعلق به خود شما باشد. بدین ترتیب می‌توانید با اطمینان کامل از بهترین امکانات این صرافی که شامل بهترین نرخ تتر می‌شود، بهره مند شوید.

مرحله آخر احراز هویت

آپلود مدارک در صرافی حامی

این مرحله، آخرین مرحله احراز هویت صرافی حامی و گام نهایی برای رسیدن به بهترین قیمت ارز دیجیتال تتر است. در این مرحله باید از طریق لینک «دانلود فرم احراز هویت»، فرم مربوطه را دانلود کنید. سپس تنها کاری که باید انجام دهید این است که فرم را پرینت گرفته و مانند آنچه در تصویر می‌بینید، عکس آن را برای صرافی ارسال کنید. پس از بارگذاری عکس هم گزینه ثبت و ارسال را بزنید.

احراز هویت موفقیت آمیز

احراز هویت موفقیت آمیز

اگر پس از انجام تمامی مراحل بالا به این صفحه رسیدید، یعنی مراحل را با موفقیت و به درستی تکمیل کردید. سپس می‌توانید با خیال راحت از امکانات بی‌شمار این صرافی، بهره‌مند شوید.

سخن پایانی

ورود به صرافی حامی موضوعی است که در مطلب امروز به شما آموزش دادیم. صرافی حامی یکی از بهترین صرافی‌ها برای خرید و فروش ارز دیجیتال تتر محسوب می‌شود. شما می‌توانید در این صرافی از بهترین امکانات برخوردار باشید. برای آغاز فعالیت در این صرافی، تنها کافی است از طریق روش‌های گفته شده به صرافی حامی وارد شوید و تمام کارهای معاملاتی ارز دیجیتال خود را با ارز تتر به ساده ترین روش انجام دهید.

مقاله فوق توسط تیم تولید محتوای صرافی حامی تولید و برای توکن باز ارسال شده و پس از بازنگری نهایی در توکن باز منتشر شده است. لذا این مقاله و توصیفات ارائه شده درباره صرافی حامی، تحلیل و نظر توکن باز نیست.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.