همراه اول از توکن “همراه” رونمایی کرد

رمز ارز ملی

همه‌روزه شاهد پیشرفت و محبوبیت روزافزون ارز دیجیتال درایران و دیگر کشورهای خاورمیانه هستیم. عده زیادی در حال استفاده از ارزهای دیجیتال و سرمایه‌گذاری روی آنها بجای پول‌های بی‌پشتوانه و سرمایه‌گذاری‌های قدیمی هستند.

به گزارش توکن باز، ریکاردو سالیناس پلیئگو (به اسپانیایی: Ricardo Salinas Pliego) کارآفرین و مدیر ارشد اجرایی مکزیکی است که به‌عنوان دومین فرد ثروتمند مکزیک شناخته شده است. وی در شب کریسمس با انتشار توییتی به‌تمامی فالوورهای خود پیشنهاد داد که به‌جای سرمایه‌گذاری وخرید و فروش دلار، یورو یا حتی پن در بیت کوین سرمایه‌گذاری کنند. همچنین اشاره کرد که تمامی این پول‌های بی‌پشتوانه دروغی فریبنده بیش نیستند.

چندی پس از انتشار این توییت مرکز تحقیق و توسعهٔ بزرگ‌ترین اپراتور تلفن همراه کشور (همراه اول) خبر از طراحی و اجرای توکن و پلتفرم اختصاصی بلاکچین خود داد. همچنین این اپراتور رمز ارز اختصاصی خود را با نام «همراه» معرفی و رونمایی کرد.

این رمز ارز که توکن اصلی شبکه همراه اول به‌حساب می‌آید این قابلیت را به کاربران پلتفرم خود می‌دهد که؛ به کمک آن از خدمات شبکه به‌راحتی استفاده کنند. این خدمات شامل: خرید بسته اینترنت و دیگر خدمات همراه اول خواهد بود که به‌مرور در این عرصه شاهد پیشرفت‌های دیگری هم خواهیم بود.

باوجود اینکه هنوز قانون‌گذاری مشخصی در زمینه رمز ارزها در کشور ما تعیین نشده است، اما تعداد افرادی که هر روز با این حوزه جدید آشنا شده و به آن علاقه‌مند می‌شوند روبه افزایش است. طوری که همه‌روزه شاهد فعالیت عده جدیدی در این فناوری هستیم.

از دیگر مزایای این شبکه می‌توان اشاره کرد که همه شاخه‌های کسب‌وکار نیازمند هم‌اندیشی و اتحاد چند عضو بر پایه‌های اساسی اخلاقی و فاکتورهایی مانند امنیت، شفافیت، و اتوماسیون هستند، می‌توانند از این پروژه استفاده کنند. همچنین این شبکه در زمینه‌های اقتصاد، حوزه‌های مالی، و نیز در ادغام با سایر فناوری‌هایی همچون هوش مصنوعی و IOT مورد توجه و استفاده خواهد بود.

منبع:همراه اول

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.