رشد قیمت ارز دیجیتال هگز؛ آیا HEX به 1 دلار می‌رسد؟

رشد قیمت ارز دیجیتال هگز؛ آیا HEX به 1 دلار خواهد رسید؟

همچون تمامی رمز ارزها، ارز دیجیتال هگز نیز دچار افت قیمت شدید شد و بالغ بر 90 درصد از ارزش خود را از دست داد. با این حال روزهای تاریک این رمز ارز به پایان رسید و حالا توکن HEX شاهد یک رالی افزایش خارق العاده بوده است. در ادامه به بررسی جزئیات این افزایش قیمت می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

ارز دیجیتال هگز
نمودار رمز ارز هگز در تایم فریم روزانه

احساسات صعودی هگز را فرا گرفته و این رمز ارز طی هفته‌ی اخیر رشد قیمتی 32 درصدی را تجربه کرده است. شاید این رقم عادی به‌نظر برسد اما باید بدانید که هگز تنها طی یک ماه رشدی 82 درصدی را تجربه کرده و فاصله‌ی چندانی با دو برابر شدن ندارد.

بهره‌گیری از سرویس توکن باز؛ بهترین قیمت خرید و فروش هگز

هگز از 0.034 به 0.065 دلار رسید و به‌نظر در حال آماده شدن برای یک رالی افزایش قیمت دیگر است. خبری از خرس‌ها نیست و باید دید چه اتفاقی طی روزهای آتی برای این رمز ارز رخ می‌دهد.

تمایل نهنگ‌ها به خرید ارز دیجیتال HEX

طی شبانه‌روز اخیر نهنگ‌ها دست به خرید سنگین این رمز ارز زده و همین موضوع منجر به افزایش قیمت هگز گردیده است. داده‌های WhaleBot برای هشت نهنگ به شرح زیر است.

  • اولین نهنگ؛ 7.5 میلیون توکن
  • دومین نهنگ؛ 3.5 میلیون توکن
  • سومین نهنگ؛3.2 میلیون توکن
  • چهارمین نهنگ؛ 3.1 میلیون توکن
  • پنجمین نهنگ؛ 3 میلیون توکن
  • ششمین نهنگ؛ 3 میلیون توکن
  • هفتمین نهنگ؛ 2.8 میلیون توکن
  • هشتمین نهنگ؛ 2.8 میلیون توکن

در مجموع هشت نهنگ، 29 میلیون توکن هگز به ارزش 1.69 میلیون دلار خریداری کرده‌اند. این تراکنش‌ها در فاصله‌های چند ساعتی رخ داد و منجر به افزایش قیمت پایدار هگز گردید.

استفاده از سرویس توکن باز؛ فرصت آربیتراژ و کسب سود مطمئن از ارز دیجیتال هگز

با افزایش قیمت هگز، میزان استیکینگ این رمز ارز نیز افزایش یافته تا بیش‌ازپیش شاهد رشد HEX باشیم.

احساس شما همراهان توکن باز نسبت رشد به ارز دیجیتال هگز چیست؟ آیا روی HEX سرمایه‌گذاری خواهید کرد؟ لطفا نظرات و دیدگاه‌های خود را با ما به اشتراک بگذارید. ممنون از اینکه تا پایان این مطلب همراه ما بودید.

منبع: Watcher.Guru

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.