احراز هویت در KuCoin اجباری شد؛ آموزش خارج کردن دارایی از صرافی کوکوین

احراز هویت درKuCoin اجباری شد؛ آموزش برداشت از صرافی کوکوین

کوکوین یکی از بهترین صرافی‌هایی بود که کاربران ایرانی پس از اجباری شدن احراز هویت در بایننس به آن مهاجرت کردند. حالا حتی احراز هویت در این صرافی هم اجباری شده و باید به‌سرعت دارایی خود را برداشت کنید چرا که پس از اتمام تاریخ تعیین‌شده دیگر صرافی مسئولیتی در برابر ارزهای شما نخواهد داشت. اگر برای شما هم سوال شد که برداشت دارایی در این صرافی به چه صورت است پس با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید تا به آموزش برداشت از صرافی کوکوین بپردازیم.

توجه داشته باشید که فقط تا ۲۴ تیرماه ۱۴۰۲ فرصت دارید تا بدون احراز هویت در کوکوین فعالیت کنید!

اجباری شدن احراز هویت در کوکوین؛ ماجرا از چه قرار است؟

اجباری شدن احراز هویت در کوکوین

به‌دنبال فشار قانون‌گذاران و مقامات دولتی، سرانجام صرافی کوکوین هم به جرگه‌ی صرافی‌هایی با احراز هویت اجباری پیوست و متعهد شده تا به این طریق با پولشویی، تامین مالی تروریسم و جرایم مالی مبارزه کند. بدین ترتیب احراز هویت از تاریخ ۲۴ تیرماه ۱۴۰۲ در این صرافی اجباری می‌شود اما باید به دو نکته مهم به شرح زیر توجه کنیم.

خرید و فروش بیش از ۴۵۰ ارز دیجیتال با کارمزد بازار ریالی صفر و بازار تتری ۰.۱ درصد در صرافی اتراکس
ورود به صرافی اتراکس
  • از ۲۴ تیر، کاربران جدید برای استفاده از خدمات و سرویس‌های کوکوین باید احراز هویت را به‌طور کامل انجام بدهند.
  • کاربران قدیمی بدون انجام احراز هویت کامل تنها قادر به استفاده از خدماتی مثل معاملات فیوچرز بدون اهرم، معاملات مارجین بدون اهرم و سفارش‌های فروش اسپات خواهند بود. همچنین این افراد می‌توانند دارایی‌های خود در بخش‌های KuCoin Earn و ETF نقد کنند. توجه کنید که کاربران قدیمی پس از ۲۴ تیرماه قادر به واریز دارایی جدید نخواهند بود اما برداشت بلامانع است.

بدین ترتیب توصیه می‌کنیم دارایی خود را تا پیش از ۲۴ تیر برداشت کرده و به کیف پول یا صرافی دیگری منتقل کنید.

برداشت از صرافی کوکوین

به‌دنبال تحریم‌ها، کاربران ایرانی قادر به احراز هویت با مدارک ایران نخواهند بود و به همین خاطر باید هرچه زودتر دارایی خود را از این صرافی برداشت کنید. برداشت از کوکوین از آب خوردن هم آسان‌تر است و آن را در دو بخش وب‌سایت و اپلیکیشن توضیح می‌دهیم.

یک – برداشت از وب‌سایت

در اولین مرحله وب‌سایت KuCoin.com را باز کنید، سپس وارد اکانت خود شوید. پس از آن روی گزینه Asset در گوشه سمت راست کلیک کنید.

برداشت از کوکوین
اولین مرحله برداشت از وب‌سایت کوکوین

در مرحله بعدی روی گزینه Withdraw کلیک کرده و یک ارز را انتخاب کنید. ما به‌عنوان مثال بیت کوین را انتخاب کردیم. پس از انتخاب ارز، آدرس کیف پولی که قصد دارد دارایی‌تان به آن واریز شود را وارد کنید. بهتر است آدرس را کپی و پیست کرده تا خطایی هنگام وارد کردن آدرس ایجاد نشود. پس از آن شبکه موردنظر و میزان برداشت را انتخاب کنید و با کلیک روی Confirm برداشت خود را انجام دهید.

نکته: پیشنهاد می‌کنیم در این بخش آدرس کیف پول خود در صرافی‌های ایرانی را وارد نکنید تا مشکلی بوجود نیاید. ابتدا دارایی را به کیف پول شخصی خود منتقل کنید و سپس در صورت تمایل آن را به یکی از صرافی‌های داخلی انتقال دهید.

برداشت از صرافی کوکوین
دومین مرحله برداشت از وب‌سایت صرافی کوکوین

در آخرین مرحله برای انجام شدن برداشت باید تایید امنیتی را کامل کنید تا صرافی از اعتبار شما مطمئن شود. برای اینکار ابتدا رمز عبور تریدینگ را وارد کنید. سپس کد تاییدی که به ایمیل‌تان ارسال شده را بنویسید و در آخر کد تایید ۲ عاملی یا Google Verification را وارد کنید و روی گزینه Submit کلیک کنید. به همین سادگی برداشت شما انجام می‌شود.

برداشت دارایی از Kucoin
سومین مرحله برداشت دارایی از وب‌سایت Kucoin

برداشت ارز دیجیتال از اپلیکیشن

پس از باز کردن اپلیکیشن کوکوین و ورود به اکانت، روی گزینه Assets Withdraw کلیک کنید تا صفحه‌ی برداشت برای شما باز شود.

برداشت ارز از اپلیکیشن کوکوین
اولین مرحله برداشت ارز از اپلیکیشن کوکوین

در مرحله بعدی یک ارز را انتخاب کرده و پس از انتخاب، در اولین فیلد آدرسی که می‌خواهید دارایی‌تان به آن واریز شود را وارد کنید. توجه کنید که می‌توانید آدرس موردنظر خود را سیو کرده تا هر باز نیاز به کپی و پیست کردن آن نباشد. در فیلد بعدی شبکه موردنظر را انتخاب کرده و مقدار برداشت را وارد کنید. سپس روی گزینه Confirm کلیک کرده تا این‌بار هم به تایید نهایی وارد شویم.

برداشت ارز از اپلیکیشن کوکوین
دومین مرحله برداشت ارز از اپلیکیشن کوکوین

در صفحه جدید ابتدا رمز عبور تریدینگ خود را وارد کنید، سپس کد تاییدی که به ایمیل‌تان ارسال شده را بنویسید و در آخر کد تایید 2 عاملی یا 2FA را وارد کنید. در آخر گزینه Confirm را انتخاب کرده تا برداشت نهایی شود. به همین سادگی برداشت در اپلیکیشن هم انجام می‌شود.

برداشت رمز ارز از کوکوین
آخرین مرحله از برداشت رمز ارز از اپلیکیشن کوکوین

سخن پایانی

صرافی کوکوین تاریخ ۲۴ تیرماه را برای برداشت‌ها تعیین کرده و پس از آن هیچ‌گونه مسئولیتی در برابر دارایی شما ندارد، بنابراین توصیه می‌کنیم دارایی‌تان را برداشت کنید. همانطور که مطالعه کردید برداشت در اپلیکیشن و وب‌سایت به‌سادگی انجام شده و پیچیدگی خاصی ندارد. شما همراهان توکن باز چه تجربه‌ای از این صرافی دارد؟ لطفا نظرات و ایده‌های خود را با ما به اشتراک بگذارید. از اینکه تا پایان مقاله برداشت از صرافی کوکوین همراه ما بودید سپاسگزاریم.

منبع: KuCoin

سوالات متداول

  • تا چه تاریخی امکان برداشت دارایی از کوکوین پیش از اجباری شدن احراز هویت وجود دارد؟

در تاریخ 24 تیر 1402 احراز هویت در کوکوین اجباری می‌شود و تا این تاریخ می‌توانید ارزهای خود را برداشت کنید. توجه کنید که کاربران قدیمی می‌توانند ارزهای خود را حتی پس از این تاریخ برداشت کنند.

  • کاربران قدیمی بدون احراز هویت به چه امکاناتی دسترسی خواهند داشت؟

کاربران قدیمی بدون احراز هویت کردن به امکاناتی مثل معاملات فیوچرز بدون اهرم، معاملات مارجین بدون اهرم و سفارش‌های فروش اسپات و نقد کردن دارایی در بخش‌های KuCoin Earn و ETF دسترسی خواهند داشت.

1 دیدگاه روشن احراز هویت در KuCoin اجباری شد؛ آموزش خارج کردن دارایی از صرافی کوکوین

  • سلام شب بخیر
    من یک مقدار ارز درون صرافی دارم
    فیلتر شکن قبلی کار نمیکنه میتونم با فیلتر شکن دیگه ای وارد بشم و عملیات برداشت رو انجام بدم

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.