آموزش ثبت نام و احراز هویت در صرافی هلو اکس

آموزش احراز هویت و ثبت نام در صرافی هلواکس

امروزه بازار رو به رشد ارز های دیجیتال، بخش مهم و جدایی ناپذیری از اقتصاد جهانی شده است، و بدون شک آینده صنعت مالی دنیا خواهد بود. سرمایه گذاری در بازار ارز های دیجیتال ممکن است بسیار سود آور باشد، اما باید توجه داشت که این بازار دارای نوسانات شدید قیمتی است.

به همین خاطر تیم توسعه دهنده صرافی هلو اکس، جهت احترام به مشتریان خود و افزایش آگاهی و دانش جامعه کاربران این صنعت، علاوه بر ارائه پلتفرمی مطمئن و کاربردی در زمینه خرید و فروش انواع ارز های دیجیتال، دانشنامه ای گسترده و جامع را نیز در اختیار کاربران خود قرار داده است. هدف این آگاهی ها، ایجاد دانش لازم برای افرادیست که قصد ورود به این صنعت را دارند، تا علاوه بر سرمایه گذاری درست و مبتنی بر تحلیل های منطقی و حفظ ارزش سرمایه اصلی خود، بتوانند سود قابل توجهی نیز کسب کنند.

پلتفرم معاملاتی هلو اکس

پلتفرم معاملاتی هلو اکس امکان خرید و فروش بیش از 270 رمز ارز، قابلیت ایجاد دستور خرید در قیمت مشخص، ذخیره سود، تعیین حد ضرر و برخورداری از تیم پشتیبانی مجرب قابلیت هایی است که صرافی هلو اکس برای کاربران خود فراهم کرده است.

برای مقابله با پولشویی تمامی صرافی های ارز های دیجیتال برای ارائه خدمات خود موظف به شناسایی هویت کاربران خود هستند. فرآیند احراز از فعالیت های غیر قانونی مانند فیشینگ، پولشویی، فساد مالی و … جلوگیری می کند. هلو اکس جهت رفاه حال کاربران خود، فرآیند احراز هویت کاربران را در سریع ترین زمان ممکن بررسی و تایید می کند.

جهت ثبت نام در صرافی هلو اکس کلیک کنید.

پس ورود به سایت هلو اکس، برای شروع پروسه احراز هویت، از منوی سمت راست قسمت پروفایل، گزینه احراز هویت را انتخاب کنید.

صرافی هلو اکس- توکن باز

ثبت نام

  • اطلاعات شخصی خود شامل نام، نام خانوادگی و کد ملی را در قسمت های مربوطه وارد کنید.
صرافی هلو اکس- توکن باز
  • عکس واضحی از کارت ملی خود در این قسمت آپلود کنید. (حداکثر حجم فایل 10 مگابایت)
صرافی هلو اکس- توکن باز
  • تصویر سلفی خود را طبق نمونه قرار گرفته در سایت آپلود کنید. توجه داشته باشید که دست نوشته شما باید کاملا خوانا و واضح باشد. (حداکثر حجم فایل 10 مگابایت)

متن دست نوشته باید بدین صورت باشد:

ضمن مطالعه و تایید قوانین استفاده از خدمات هلو اکس ، مدارک جهت احراز هویت در این سایت ارسال گردیده است. هم چنین متعهد میشوم حساب کاربری و مدارک خود را در اختیار اشخاص غیر قرار ندهم.

نام و نام خانوادگی :

امضا ، تاریخ :

صرافی هلو اکس- توکن باز
  • اطلاعات بانکی خود، شامل شماره کارت و شماره شبای آن را وارد کرده و تصویر کارت بانکی که اطلاعات آن را پیشتر وارد کردید را در قسمت مربوطه آپلود کنید. (حداکثر حجم فایل 10 مگابایت)
صرافی هلو اکس- توکن باز

(توجه داشته باشید که اطلاعات کارت بانکی وارد شده باید متعلق به صاحب حساب کاربری باشد. در غیر این صورت مبالغ واریزی بلوکه شده و نهایت تا 72 ساعت بعد به همان کارت بانکی مرجوع خواهد شد.)

  • در نهایت با انتخاب دکمه ارسال اطلاعات، احراز هویت خود را کامل کنید.
صرافی هلو اکس- توکن باز
  • پس از این مرحله، تا تایید اطلاعات وارد شده توسط واحد پشتیبانی سایت، کمی منتظر بمانید.

پس از بررسی و تایید مدارک شما توسط تیم پشتیبانی، می توانید با امنیت بالا و آسایش خاطر وارد بازار رمز ارز ها شده و به خرید و فروش ارز های دیجیتال بپردازید.

در مقاله ی بعدی با نحوه ی خرید و فروش در صرافی هلو اکس آشنا می شویم.

جهت ثبت نام در صرافی هلو اکس کلیک کنید.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.