آیا دور جدید توکن سوزی شیبا اینو باعث افزایش قیمت توکن SHIB می‌شود؟

محبوبیت شیبا اینو (Shiba Inu) و جهش 40 درصدی آن

طی سال‌های اخیر، مقدار قابل‌توجهی از توکن شیبا اینو (SHIB) سوزانده شده و به کیف‌ پول‌هایی منتقل شده‌اند که دیگر نمی‌توان تراکنش زد. این توکن‌ها از گردش خارج شده که باعث رشد قیمت این ارز دیجیتال شده اما به نظر این توکن‌سوزی تاثیر مورد توجه جامعه این پروژه را تامین نکرده است. با این حال طی روزهای اخیر خوش‌بینی‌های زیادی نسبت به توکن ‌سوزی شیبا اینو و افزایش قیمت آن ایجاد شده که در ادامه‌ی خبر به بررسی آن می‌پردازیم. آیا توکن سوزی شیبا باعث رشد قیمت آن در آینده خواهد شد؟

مکانیزم توکن‌ سوزی شیبا اینو

بنا به گزارش اکانت ShibBurn، طی شبانه‌روز اخیر نزدیک به نیم میلیارد واحد توکن شیبا اینو سوزانده شده است. بدین صورت تاکنون درمجموع 452،370،514 واحد شیبا اینو طی 41 تراکنش از گردش خارج شده است.

مکانیزم توکن‌سوزی به کاهش عرضه‌ی این توکن کمک کرده و تقاضا برای این رمز ارز را افزایش می‌دهد. در واقع تیم توسعه‌دهنده شیبا به‌دنبال این است تا با این مکانیزم، از کاهش قیمت رمز ارز خود جلوگیری کند. کاربران و کسانی که روی این رمز ارز سرمایه‌گذاری کرده امیدوار هستند تا این مکانیزم، شیبا اینو را از این بازار خرسی نجات دهد.

در پاسخ به این سوال که آیا این مکانیزم کارآیی مناسبی داشته، باید بگوییم که این رمز ارز با رشد 3 درصدی طی 24 ساعت اخیر مواجه شده و به سطح قیمت 0.00001 دلار رسیده و پتانسیل رشد بیش‌تر را از خود نشان می‌دهد. علاوه بر این موضوع، شیبا اینو به لیست 10 رمز ارز برتر خریداری شده از سوی نهنگ‌ها برگشته و روزهای خوبی را سپری می‌کند.

همکاری با رد بول

سه روز قبل، خبر همکاری شیبا اینو و برند مشهور Red Bull منتشر شد و کاربران شگفت‌زده شدند. این خبر منجر به افزایش تمایل سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری روی شیبا اینو شده و طی یک هفته، تعداد هولدرهای آن افزایش یافته است.

توکن سوزی شیبا اینو

حدود 75 درصد از هولدرهای شیبا اینو در ضرر هستند. با این حال، آنها همچنان در حال افزایش دارایی شیبا اینوی خود هستند.

یکی دیگر از عوامل امیدوارکننده برای افزایش قیمت شیبا اینو، پذیرش این رمز ارز از سوی شرکت‌های بزرگ در سرتاسر دنیا است. برند مشهور ساعت‌سازی TAG Heuer شراکت خود را با صرافی BitPay آغاز کرده و طی این همکاری، آنها ارزهای دیجیتال را به‌عنوان روشی برای پرداخت پذیرفتند. خوشبختانه یکی از رمز ارزهای مورد پذیرش آنها، شیبا اینو است. در واقع می‌توان گفت که مکانیزم توکن‌سوزی، افزایش خرید از سوی نهنگ‌ها و اعلام خبر همکاری با برند مشهور Red Bull منجر به افزایش قیمت شیبا اینو شده و همین موضوع خریداران را به رخ دادن یک رالی افزایش قیمت گسترده امیدوار کرده است.

به‌نظر شما همراهان توکن باز، این اخبار و مکانیزم توکن‌ سوزی شیبا اینو تاثیری بر افزایش قیمت شیبا اینو خواهند داشت؟ لطفا نظرات خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: ambcrypto

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.