فوری؛ نرخ بهره در آمریکا افزایش یافت

فوری؛ نرخ بهره در آمریکا افزایش یافت

پس از مدت‌ها انتظار، بالاخره جلسه‌ی کمیته‌ی بازار آزاد فدرال رزرو برگزار شد و بدین ترتیب نرخ بهره در آمریکا 0.75 درصد افزایش یافت. اما سوال مهم این است که این تغییر چه تاثیری بر بازار ارزهای دیجیتال خواهد داشت؟ همراه ما باشید تا در ادامه‌ی این مطلب به بررسی جزئیات خبر «نرخ بهره در آمریکا افزایش یافت» بپردازیم.

افزایش نرخ بهره در آمریکا ادامه دارد

برنامه‌ی تیم اقتصادی دولت آمریکا برای مقابله با تورم ادامه داشته و حالا برای ششمین بار در سال جاری نرخ بهره در این کشور با افزایش 0.75 درصدی مواجه شد.

استفاده از سرویس توکن باز؛ شناسایی بهترین قیمت خرید و فروش ارزهای دیجیتال در ایران

علی‌رغم تمایل فدرال رزرو برای کاهش نرخ بهره اما حالا هیچ نشانه‌ای نسبت به این موضوع وجود نداشته چرا که تورم در آمریکا به بالاترین نرخ خود طی چهار دهه‌ی اخیر رسیده است. بدین صورت نرخ بهره در آمریکا نیز به بالاترین میزانِ خود از سال 2008 رسیده و به‌نظر روند افزایشی آن ادامه خواهد داشت.

همچنین جروم پاول (رییس فدرال رزرو) در ماه سپتامبر تاکید کرد که با توجه به شرایط فعلی، احتمال کاهش نرخ بهره در سال آینده نیز دور از انتظار است.

استفاده از سرویس توکن باز؛ فرصت آربیتراژ ارزهای دیجیتال و کسب سود مطمئن

تاثیر افزایش نرخ بهره بر بازار ارزهای دیجیتال

برخلاف دفعات پیشین، بازار ارزهای دیجیتال این‌بار واکنش مناسبی نسبت به افزایش نرخ بهره داد و تنها شاهد کاهش یافتن 0.3 درصد از ارزش کل بازار هستیم. همچنین بیت کوین نیز 0.6 درصد کاهش یافته و روز آرامی را سپری می‌کند.

نمودار ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال در تایم فریم روزانه
نمودار ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال در تایم فریم روزانه

سخن پایانی

به‌نظر شما همراهان توکن باز، افزایش مداوم نرخ بهره در آمریکا از پایان یافتن بازار خرسی جلوگیری خواهد کرد؟ لطفا نظرات و ایده‌های خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید. ممنون از اینکه تا پایان خبر «نرخ بهره در آمریکا افزایش یافت» همراه ما بودید.

منبع: Watcher.Guru

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.