معرفی سرویس‌ صرافی؛ کارت هدیه ارز دیجیتال بیت‌ پین

اطلاعیه صرافی بیت پین

با پیشرفت تکنولوژی، همه چیز رنگ و بوی جدیدی به خود گرفته است. حتی کادوها هم تغییر کرده و می‌توانید ارز دیجیتال به عزیزان خود هدیه بدهید. حالا صرافی بیت‌پین در راستای این اقدام سرویس گیفت کارت خود را راه‌اندازی کرده تا به‌راحتی کارت هدیه‌ی خود را بسازید و به دیگران هدیه بدهید. در ادامه به معرفی بیش‌تر این سرویس می‌پردازیم. با ما در خبر «کارت هدیه بیت‌ پین» همراه باشید.

وضعیت فعالیت سرویس

در حال فعالیت

خلاصه کارها برای استفاده از سرویس گیفت کارت بیت‌پین

صرافیصرافی بیت‌پین
کاربردامکان هدیه دادن رمز ارز
سرمایه اولیهنیاز به سرمایه اولیه دارد
زمانمحدودیت زمانی ندارد
پیش‌نیازاحراز هویت در صرافی بیت پین

پیش‌نیازهای سرویس کارت هدیه بیت‌پین

برای استفاده از تمامی خدمات بیت‌پین باید در این صرافی ثبت‌نام کنید. اگر هنوز این‌کار را انجام نداده‌اید می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید. در قدم بعدی باید احراز هویت خود را حداقل تا سطح 2 انجام بدهید.

راهنمای گام‌به‌گام صدور کارت هدیه بیت‌پین

پس از ورود به صفحه‌ی گیفت کارت بیت‌پین روی گزینه‌ی ساخت کارت هدیه کلیک کنید. توجه داشته باشید که پیش از این‌کار باید حتما احراز هویت خود را تا سطح 2 انجام داده باشید. سپس طرح موردنظر خود را انتخاب کنید. همچنین می‌توانید متن دلخواهی روی کارت بنویسید. پس از آن ارز موردنظر را تعیین کرده و مقدار خرید آن را مشخص کنید. در نهایت روی گزینه ایجاد کارت کلیک کنید. کارت هدیه‌‌ی شما آماده است.

سلب مسئولیت

ما در توکن باز سرویس‌های مختلف صرافی‌ها را معرفی کرده تا بهترین‌ها را برای شما عزیزان به ارمغان بیاوریم. با این حال تیم ما هیچ‌گونه نظارتی روی عملکرد صرافی و فعالیت مناسب آن ندارد. لطفا نظر و تجربه‌ی خود از کارت هدیه بیت‌ پین را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید. درصورتی که عمده کاربران گزارش خطا برای این سرویس اعلام کنند، در بخش وضعیت، آخرین وضعیت آن درج خواهد شد. از اینکه تا پایان همراه ما بودید سپاسگزاریم.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.