کسب درآمد از صرافی؛ دعوت از دوستان در بیت‌ پین

اطلاعیه صرافی بیت پین

امروزه روش‌های کسب درآمد تغییر کرده و حتی می‌توانید در خواب پول در بیاورید. یکی از راه‌های کسب درآمد غیرمستقیم، استفاده از سرویس ریفرال صرافی بیت‌پین است. برای استفاده از این روش تنها کافی است تا دوستان‌تان با استفاده از لینک شما در این صرافی ارز دیجیتال ثبت‌نام کرده تا 30 درصد از کارمزد آنها به شما تعلق بگیرد. در ادامه به معرفی بیش‌تر این سرویس می‌پردازیم. با ما در خبر «دعوت از دوستان در بیت پین» همراه باشید.

وضعیت فعالیت سرویس

در حال فعالیت

خلاصه کارها برا استفاده از سرویس ریفرال بیت‌پین

صرافیصرافی بیت‌پین
کاربردکسب درآمد از کارمزد دیگر کاربران
سرمایه اولیهنیاز به سرمایه اولیه ندارد
زمانمحدودیت زمانی ندارد
پیش‌نیازاحراز هویت در صرافی بیت پین

پیش‌نیازهای استفاده از سرویس دعوت از دوستان

برای استفاده از تمامی سرویس‌های صرافی بیت‌پین باید در این صرافی ثبت‌نام کنید. اگر هنوز این‌کار را انجام نداده‌اید می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید. همچنین برای برداشت مبلغ پاداش کارمزد دیگران باید احراز هویت خود را در این صرافی کامل کنید.

راهنمای گام‌به‌گام استفاده از ریفرال بیت‌پین

استفاده از سرویس ریفرال صرافی بیت‌پین بسیار ساده و آسان است. به حساب کاربری خود مراجعه کرده و لینک دعوت خود یا کد QR را دریافت کنید. سپس از لینک یا کد را در اختیار دوستان خود قرار داده تا با استفاده از این لینک در این صرافی ثبت‌نام و ترید کنند. به همین سادگی 30 درصد از کارمزد معاملات آنها به شما خواهد رسید.

سلب مسئولیت

ما در توکن باز صرفا سرویس‌های مختلف صرافی‌ها را معرفی می‌کنیم و هیچ نظارتی روی صرافی یا فعالیت مناسب سرویس‌های آن نداریم. لطفا نظر و تجربه‌ی خود از سرویس یا صرافی را با ما و دیگر کاربران را به اشتراک بگذارید. درصورتی که عمده کاربران گزارش خطا برای این سرویس اعلام کنند، در بخش وضعیت، آخرین وضعیت آن درج خواهد شد. از اینکه تا پایان خبر «دعوت از دوستان در بیت پین» همراه ما بودید سپاسگزاریم.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.