10 افزونه ChatGPT برای ترید؛ استفاده از هوش مصنوعی در معاملات ارز دیجیتال

10 افزونه ChatGPT برای ترید؛ تصمیمات بهتر با استفاده از هوش مصنوعی

ChatGPT رباتی همه‌فن‌حریف است که به تمامی درخواست‌های شما پاسخ داده و موارد استفاده‌ی آن به فراوانی مولکول‌های اکسیژن در هواست. می‌توان از این ربات به‌عنوان دستیاری برای ترید استفاده کرد اما برای اینکار به افزونه (پلاگین) برای چت جی پی تی نیاز دارید چرا که ChatGPT در نسخه رایگان به داده‌های بعد از سال 2021 دسترسی ندارد. امروز قصد داریم تا به معرفی 10 افزونه ChatGPT برای ترید بپردازیم، با ما همراه باشید.

1- Crypto Prices And News ChatGPT

این افزونه به شما کمک می‌کند تا به آخرین قیمت‌ها و اخبار ارزهای دیجیتال از وب‌سایت CCData.io دسترسی داشته باشید. با استفاده از افزونه  Crypto Prices And News می‌توان به‌طور لحظه‌ای قیمت ارزهای دیجیتال مختلف ازجمله بیت کوین، اتریوم، لایت کوین و … را بررسی کرد.

پلاگین ChatGPT برای ترید
با استفاده از پلاگین‌های ChatGPT می‌توان به آخرین اخبار و مهم‌ترین اتفاقات بازار ارزهای دیجیتال دسترسی داشت

همچنین با این افزونه دسترسی سریعی به آخرین اخبار و اتفاقات بازار کریپتو خواهید داشت تا ربات هوش مصنوعی ChatGPT بیش‌ازپیش به شما در تصمیم‌گیری‌ها کمک کند.

2- Public ChatGPT

پابلیک ChatGPT داده‌های فعلی و گذشته‌ی بازارهای مختلف ازجمله ارز دیجیتال را ارائه می‌دهد. این داده‌ها شامل اطلاعات قیمت، مقالات خبری، گزارش‌های تحقیقاتی و تحلیل‌های جامع ازجمله تکنیکال و فاندامنتال هستند. این افزونه به شما کمک می‌کند تا آگاهی بیشتری نسبت به بازار کریپتو داشته باشید تا استراتژی مالی خود را بهتر از قبل پیاده کنید.

3- CoinCap ChatGPT

سومین مورد از 10 افزونه ChatGPT برای ترید، کوین کپ است. پلاگین CoinCap به شما این امکان را می‌دهد تا به اطلاعات مهم ارزهای دیجیتال دسترسی داشته باشید. به بیان دیگر با راه‌اندازی این افزونه دسترسی آسانی به قیمت‌ها، ارزش کل بازار، حجم معاملات و دیگر داده‌‎های ضروری برای ترید ارزهای دیجیتال خواهید داشت. کوین کپ برای نظارت بر حرکات قیمت، تجزیه و تحلیل روند بازار و انجام تحقیقات درمورد ارزهای دیجیتال مفید است.

4- Statis Fund Finance ChatGPT

افزونه Statis Fund Finance یک ابزار داده‌ی مالی برای تجزیه و تحلیل دارایی‌های مختلف ازجمله سهام و رمز ارز است. با استفاده از این افزونه قادر هستید تا روند قیمت را بررسی کرده و میانگین متحرک، شاخص قدرت نسبی (RSI) و دیگر اندیکاتورها را تجزیه‌وتحلیل کنید.

به بیان دیگر این پلاگین مناسب استفاده در تحلیل تکنیکال است و ChatGPT به‌عنوان یک دستیار هوشمند به شما کمک کرده تا راحت‌تر از قبل دارایی‌های مختلف را تحلیل کنید.

5- FiscalNote ChatGPT

افزونه FiscalNote ChatGPT دسترسی سریعی به مجموعه‌ داده‌های مهمی ازجمله اطلاعات حقوقی، سیاسی، نظارتی و قانون‌گذاری را فراهم می‌کند. می‌توان از این افزونه برای باخبر شدن از تحولات نظارتی، سیاست‌های دولت و چارچوب‌های قانونی مرتبط با ارزهای دیجیتال استفاده کرد.

پلاگین FiscalNote ChatGPT
با پلاگین FiscalNote به اطلاعات حقوقی، نظارتی و قانون‌گذاری پروژه‌ها دسترسی خواهید داشت

FiscalNote به کاربران کمک کرده تا تاثیر مقررات و قانون‌گذاری را بر بازار ارزهای دیجیتال درک کرده و از تغییرات نظارتی غافلگیر نشوند. با این کار می‌توانید همه‌ی جوانب را پیش از سرمایه‌گذاری درنظر بگیرید.

6- AITickerChat ChatGPT

AITickerChat ChatGPT به کاربران این امکان را می‌دهد تا اطلاعات سهام‌های مختلف بازار بورس ایالات‌متحده را در پرونده‌های کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) این کشور بررسی کنند. این اطلاعات از رونوشت‌های مالی، برنامه‌های استراتژیک و … تشکیل می‌شوند.

اگرچه این پلاگین بیشتر در بازار بورس کاربرد دارد اما می‌توان اطلاعات شرکت‌های مهم بازار ارزهای دیجیتال ازجمله بایننس را با استفاده از AITickerChat بررسی کرد. به بیان دیگر این افزونه چشم‌انداز جدیدی نسبت به عملکرد مالی و برنامه‌های آتی شرکت‌ها برای شما فراهم می‌کند.

7- Ndricks Sports ChatGPT

Ndricks Sports اطلاعات جامعی درخصوص تیم‌های ورزشی‌ حرفه‌ای در لیگ‌ها و ورزش‌های مختلف ارائه می‌کند. اگرچه این افزونه به‌طور خاص برای ارزهای دیجیتال طراحی نشده اما می‌توان از آن برای بررسی وضعیت تیم‌های ورزشی که ارزهای دیجیتال یا صرافی‌ها اسپانسر آنها هستند استفاده کرد.

با این افزونه اطلاعات شما نسبت به مشارکت و همکاری‌ها بین پروژه‌های بلاکچینی و تیم‌های مختلف افزایش یافته تا چشم‌انداز بهتری نسبت به رشد صنعت کریپتو داشته باشید.

8- AI Tool Hunt ChatGPT

افزونه AI Tool Hunt ChatGPT به کاربران کمک می‌کند تا از جدیدترین دسپخت‌های هوش مصنوعی برای موارد استفاده مختلف آگاه شوند. اگرچه این افزونه هم مخصوص ارزهای دیجیتال نیست اما می‌توان از آن برای پیدا کردن ابزارهای هوش مصنوعی مرتبط با کریپتو همچون سنجش احساسات بازار، تحلیل خبر، پیش‌بینی قیمت یا دیگر ابزارهای بلاکچینی استفاده کرد.

افزونه AI Tool Hunt ChatGPT
افزونه AI Tool Hunt به پیدا کردن جدیدترین ابزارهای هوش مصنوعی برای استفاده در ترید کمک می‌کند

این پلاگین دامنه‌ی منابع موجود برای تریدرها و محققان صنعت کریپتو را گسترش داده تا راحت‌تر از قبل ترید کنند.

9- SEO CORE AI ChatGPT

SEO CORE AI ChatGPT بر تجزیه، تحلیل و بهبود رتبه‌ی وب‌سایت‌ها در موتورهای جست‌وجو (SEO) تمرکز دارد. این افزونه هم به‌طور مستقیم به ارزهای دیجیتال ربطی ندارد اما برای پروژه‌های رمزنگاری، صرافی‌های دیجیتال و وب‌سایت‌ها مفید است و آنها می‌توانند میزان بازدید و جایگاه خود را بهبود ببخشند.

این پلاگین در زمینه بهینه‌سازی صفحات وب‌سایت، انجام تحقیق روی کلمات کلیدی، تجزیه و تحلیل استراتژی رقبا فعالیت کرده و به کسب‌وکارهای رمزنگاری کمک می‌کند.

10- FundsDB ChatGPT

افزونه FundsDB ChatGPT به سرمایه‌گذاران کمک کرده تا فرصت‌های مالی مناسب را در بریتانیا و هند کشف کنند. اگرچه این افزونه به‌طور خاص برای پروژه‌های رمزنگاری طراحی نشده اما به استارتاپ‌های رمزنگاری یا کارآفرینان کریپتویی که به‌دنبال جذب سرمایه‌ هستند کمک کرده تا پروژه‌ی خود را معرفی کنند.

در واقع این افزونه اطلاعاتی درخصوص کمک‌های مالی، برنامه‌های سرمایه‌گذاری و منابع مالی مرتبط با صنعت کریپتو را ارائه کرده و به جذب سرمایه‌ی پروژه‌ها کمک می‌کند.

سخن پایانی

افزونه‌ها و پلاگین‌های معرفی‌شده در این مقاله اطلاعات مختلفی ارائه کرده که همه‌ی آنها برای سرمایه‌گذاران، تریدرها، محققان، کسب‌وکارهای رمزنگاری و علاقه‌مندان به این بازار مفید هستند و شما را در تصمیم‌گیری‌های بهتر یاری می‌کنند.

بنابراین اگر شما هم به‌دنبال حرکت بر مدار تکنولوژی و راحتی بیشتر در ترید هستید پس پلاگین‌های بالا را با ربات ChatGPT ترکیب کرده تا یک دستیار هوش مصنوعی داشته باشید. شما همراهان توکن باز چه تجربه‌ای از استفاده از چت جی‌پی‌تی دارید؟ لطفا نظرات و ایده‌های خود را با ما به اشتراک بگذارید. از اینکه تا پایان مقاله‌ی «10 افزونه ChatGPT برای ترید» همراه ما بودید سپاسگزاریم.

منبع: Roihacks

سوالات متداول

  • کدام افزونه‌های ChatGPT مناسب ترید هستند؟

افزونه‌های Crypto Prices And News، Public، CoinCap، Statis Fund Finance و FiscalNote مهم‌ترین پلاگین‌های چت جی‌پی‌تی برای استفاده در ترید هستند.

  • کدام افزونه برای استفاده در تحلیل تکنیکال کاربرد دارد؟

پلاگین Statis Fund Finance ChatGPT در تحلیل تکنیکال کاربرد داشته و می‌توانید با استفاده از روند قیمت یک دارایی و اندیکاتورهای آن را بررسی کنید.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.