معرفی جایگزین ایرانی سرویس استیکینگ صرافی کوکوین | سرویس قلک تترلند

آشنایی با صرافی‌های جایگزین کوکوین؛ معرفی استیکینگ تترلند

احراز هویت در صرافی کوکوین اجباری شد و از ۲۴ تیر ۱۴۰۲ به بعد عملا کاربران ایرانی قادر به استفاده از این صرافی محبوب نخواهند بود. همه کاربران در این صرافی فقط ترید نمی‌کردند و برخی از تریدرها از قابلیت استیکینگ کوکوین برای کسب درآمد پایدار استفاده می‌کردند. اگر شما هم جزو این افراد بودید اصلا نگران و ناراحت نباشید، یکی از صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی (صرافی تترلند) از قابلیت استیکینگ رمزارزها پشتیبانی کرده که امروز قصد داریم تا علاوه‌بر معرفی استیکینگ در صرافی تترلند، این سرویس تترلند را با کوکوین مقایسه کنیم. با ما همراه باشید.

استیکینگ چیست؟

پیش از اینکه جایگزین استیکینگ صرافی کوکوین را معرفی کنیم، به سوال مهم یعنی استیکینگ چیست پاسخ می‌دهیم. استیکینگ به فرآیندی گفته می‌شود که شما رمز ارز خود را در یک صرافی یا برنامه‌ی غیرمتمرکز سپرده‌گذاری کرده و با اینکار به عملکرد مناسب و پایدار بلاکچین کمک می‌کنید. در ازای این سپرده‌گذاری یا قفل کردن دارایی صرافی به شما پاداش داده که در قالب ارز دیجیتال پرداخت می‌شود. استیکینگ در بازه‌های ماهانه و سالانه انجام شده و بسته به بازه‌ی سپرده‌گذاری، نرخ سود تغییر می‌کند.

ویژگی استیکینگ تترلند Vs کوکوین

برای انتخاب بهترین صرافی و در راستای مقایسه‌ی دو صرافیِ تترلند و کوکوین، سود سالیانه‌ی آنها برای ارزهای مختلف را در بازه‌ی یک ماهه مقایسه می‌کنیم که به‌صورت جدول زیر است.

نام ارز سود سالیانه کوکوینسود سالیانه تترلند
ایپ کوین (APE)26.02 درصد12 درصد
اینجکتیو (INJ)13.06 درصد2.5 درصد
لیدو دائو (LDO)0.67 درصد4 درصد
مون ریور (MOVR)6.02 درصد4 درصد
فلو (FLOW)8.05 درصد4 درصد
گراف (GRT)7.06 درصد11 درصد
زیلیکا (ZIL)8.52 درصد5 درصد
هارمونی (ONE)6 درصد5.5 درصد
فانتوم (FTM)1.52 درصد1.6 درصد
اکسی اینفینیتی (AXS)2 درصد
می توکن (MEE)18 درصد
آوالانچ (AVAX)5.74 درصد6 درصد
نیر پروتکل (NEAR)7.06 درصد4 درصد
ماتیک (MATIC)2.56 درصد2.5 درصد
ترا کلاسیک (LUNC)11.06 درصد7.5 درصد
پولکادات (DOT)8.06 درصد8 درصد
بایننس کوین (BNB)2.03 درصد1.5 درصد
اتم (ATOM)15 درصد12 درصد
سولانا (SOL)5.3 درصد6 درصد
ترون (TRX)3.61 درصد3.3 درصد
کاردانو (ADA)3.02 درصد4.3 درصد
اتریوم4.29 درصد1.5 درصد
این اعداد تقریبی هستند و احتمال تغییر در آنها وجود دارد.

نکته: برای ترا کلاسیک کوتاه‌ترین بازه زمانی ۶۰ روزه و درصد برای این مدت است.

معرفی استیکینگ در صرافی تترلند

سرویس قلک تترلند نام سرویس استیکینگ این صرافی است. در این سرویس شما با استیک کردن یا سپرده‌گذاری ارزهای دیجیتالی خود پاداش می‌گیرید و این پاداش در قالب همان ارز به شما پرداخت می‌شود. سرویس قلک ساده، ایمن و پایدار است به‌طوری که در یک صفحه به فهرست متنوعی از طرح‌های استیکینگ موجود دسترسی خواهید داشت. همچنین با ابزار مخصوص این سرویس می‌توانید پاداش هر ارز را محاسبه کنید.

استیکینگ تترلند
مراحل شرکت در استیکینگ تترلند؛ منبع: تترلند

صرافی تترلند با راه‌اندازی سرویس قلک نه‌تنها امکان کسب سود پایدار، مطمئن و بی‌دردسر را برای کاربران خود فراهم کرده بلکه به بهبود و تامین امنیت شبکه‌های بلاکچینی نیز کمک می‌کند. در حال حاضر امکان استیک ۲۲ ارز دیجیتال در این صرافی وجود داشته که در ادامه ارزهای بیشتری به آن اضافه می‌شود.

در سرویس قلک تترلند، امکان لغو و آزادسازی دارایی‌ها در طرح‌های سپرده‌گذاری با مدت زمانی ثابت امکان‌پذیر نیست اما اگر طرح روزشمار باشد، امکان لغو استیک وجود داشته و دارایی رمز ارزی شما بلافاصله آزاد می‌شود. برای دسترسی به این سرویس باید احراز هویت را کامل کنید.

سخن پایانی

اگرچه احراز هویت در کوکوین اجباری شده و یک صرافی خارجی و جذاب دیگر هم از لیست صرافی‌های مناسب ایرانیان خط خورد اما خوشبختانه برخی از صرافی‌های ایرانی سرویس‌های کوکوین را ارائه کرده و می‌توانید با خیالی آسوده از آنها استفاده کنید. سرویس استیکینگ تترلند با رابط‌ کاربری آسان و راحت جایگزینی مناسب برای استیکینگ کوکوین است. شما همراهان توکن باز چه تجربه‌ای از این سرویس‌ها دارید؟ آیا دارایی خود را استیک می‌کنید؟ تجربه‌های جذاب و خواندنی خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید. از اینکه تا پایان مقاله‌ی «معرفی جایگزین استیکینگ کوکوین» همراه ما بودید سپاسگزاریم.

سوالات متداول

  • امکان استیکینگ در کدام صرافی‌های ایرانی وجود دارد؟

صرافی تترلند سرویس استیکینگ خود را راه‌اندازی کرده است که می‌توانید همین حالا از سرویس این صرافی داخلی استفاده کرده و دارایی‌تان را استیک کنید.

  • کدام صرافی سود سالیانه بیشتری ارائه می‌کند؟

از آنجایی که نرخ سود سالیانه هر ارز با ارز دیگر متفاوت است پس نمی‌توان پاسخ قطعی به این سوال داد.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.