افزایش کارمزد در شبکه ترون+ اطلاعیه صرافی‌های ایرانی

افزایش کارمزد شبکه ترون در صرافی داحلی

شبکه ترون از ۲ فاکتور پهنای باند و انرژی برای تعیین کارمزد تراکنش استفاده می‌کند. انرژی تراکنش برای اجرای قراردادهای هوشمند در شبکه ترون استفاده می‌شود. تقریبا ۸۰ درصد از توان پردازشی شبکه ترون برای اجرای تعداد معدودی از قراردادهای هوشمند استفاده می‌شود که در گذشته از این قراردادهای پرمصرف کارمزد چندانی دریافت نمی‌شد.

با این حال اخیرا پروپوزال جدیدی در شبکه ترون به تصویب رسیده است که یکی از بندهای آن ارائه طرح مدل داینامیک انرژی است که تخصیص انرژی برای قراردادهای هوشمند را بهینه می‌کند.

جالب است بدانید پس از افزایش کارمزدها در شبکه ترون، درآمدهای این شبکه بیش از دو برابر افزیاش پیدا کرده است. افزایش درآمد ترون این بلاکچین را از نظر جمع‌آوری کارمزد به اتریوم و یونی‌سواپ نزدیک کرده است. همچنین قیمت توکن TRX نیز متاثر از این موضوع بوده و رشد قابل توجهی را تجربه کرده است.

اطلاعیه صرافی بایننس در مورد افزایش کارمزد ترون

پیاده‌سازی این طرح موجب شد تا کارمزد برداشت روی شبکه ترون در بسیاری از صرافی‌های مطرح با افزایش شدید مواجه شود. صرافی بایننس در اطلاعیه‌ای نرخ جدید کارمزدهای این شبکه را اعلام کرد. مطابق این اطلاعیه کارمزد برداشت تتر روی شبکه ترون (TRC20) از ۱ به ۲.۶ دلار تغییر کرد. همچنین کارمزد برداشت TRX نیز از ۱ به ۱۵ افزایش پیدا کرد.

البته بایننس چند روز بعد اعلام کرد کارمزدهای برداشت از شبکه ترون را به حالت اولیه بازگردانده است.

شایان ذکر است افزایش کارمزدهای شبکه ترون، برداشت از کیف پول تراست ولت را با اختلال مواجه کرد. به گفته تعدادی از کاربران زمان انتقال TRX یا توکن‌های روی بستر ترون پیغام خطایی نمایش داده می‌شود که از کاربر می‌خواهد کیف پول خود را به روزرسانی کند.

اطلاعیه صرافی‌های ایرانی در مورد افزایش کارمزد شبکه ترون

پس از افزایش کارمزدها در شبکه ترون تعدادی از صرافی‌های داخلی اطلاعیه‌ منتشر کردند و از افزایش کارمزدهای مربوط به شبکه ترون خبر دادند.

اطلاعیه صرافی نوبیتکس در مورد تغییرات کارمزد در شبکه ترون

صرافی نوبیتکس اعلام کرد به علت افزایش کارمزد انتقال تتر در شبکه‌ی ترون، کارمزدهای برداشت تتری با شبکه‌ی ترون در نوبیتکس به ۲ تتر تغییر کرده است.

ضمن اینکه از این پس کارمزد شبکه ترونی به صورت شناور و مبتنی بر شرایط شبکه خواهد بود و امکان کاهش و افزایش آن وجود دارد. به این منظور نوبیتکس از کاربران خواست زمان برداشت‌های تتری با شبکه‌ی ترون نرخ جدید کارمزد را در نظر بگیرند.

از صفحه بررسی نوبیتکس در توکن باز دیدن کنید.

راه‌حل صرافی نوبیتکس برای افزایش کارمزدهای ترون

صرافی نوبیتکس اعلام کرد برای تسهیل برداشت‌های تتری کاربران، از این پس می‌توانند برداشت‌های تتری خود را علاوه بر روش‌های پیشین، با استفاده از شبکه‌ی پالیگان نیز انجام دهند. کارمزد انتقال تتر در شبکه‌ی پالیگان بین 0.8 تا 1 تتر است.

نوبیتکس اضافه کرد کارمزدهای شبکه کاملا وابسته به شرایط شبکه هستند و می‌توانند با توجه به آن تغییر کنند.

اطلاعیه صرافی والکس در مورد تغییرات کارمزد در شبکه ترون

صرافی والکس اعلام کرد با توجه به بیانیه جدید شبکه ترون مبنی بر شناور شدن کارمزد برداشت و همچنین افزایش آن، کارمزدهای برداشت تتر و ترون در این شبکه در والکس نیز تغییر و به ترتیب به ۲ تتر و ۱۰ ترون افزایش پیدا کرده‌ است.

والکس افزود، میزان کارمزد شبکه‌ی ترون به صورت شناور و بر اساس شرایط شبکه خواهد بود و به این ترتیب امکان کاهش و افزایش آن وجود خواهد داشت. کاربران باید از این پس، هنگام برداشت‌ در این شبکه، به تغییر کارمزد توجه کنند.

از صفحه بررسی والکس در توکن باز دیدن کنید.

اطلاعیه صرافی اکسیر در مورد تغییرات کارمزد در شبکه ترون

صرافی اکسیر نیز اعلام کرد کارمزد برداشت تتر در این شبکه در اکسیر به ۲ تتر تغییر کرده است و با توجه به شناور بودن کارمزد برداشت تتر در این شبکه، در صرافی اکسیر نیز کارمزدها بر اساس شرایط شبکه تعیین خواهد شد.

راه‌حل صرافی اکسیر برای افزایش کارمزدهای ترون

صرافی اکسیر در راستای راحتی کاربران در آخرین به‌روزرسانی شبکه bep20 را اضافه نموده که کارمزد انتقال تتر در این شبکه ۰.۵ تتر است.

از صفحه بررسی اکسیر در توکن باز دیدن کنید.

اطلاعیه صرافی بیت پین در مورد تغییرات کارمزد در شبکه ترون

صرافی بیت پین نیز در اطلاعیه‌ای خبر داد کارمزد برداشت تتر روی شبکه ترون به ۲ تتر تغییر کرده است، اما با توجه به شرایط شبکه، امکان کاهش و افزایش لحظه‌ای کارمزد وجود دارد.

از صفحه بررسی بیت پین در توکن باز دیدن کنید.

اطلاعیه صرافی رمزینکس در مورد تغییرات کارمزد در شبکه ترون

صرافی رمزینکس اعلام کرد با توجه به تغییرات رخ داده بر روی شبکه ترون و افزایش هزینه‌های این شبکه، کارمزد برداشت تتر بر شبکه ترون (tron) در رمزینکس فعلا به ۱.۹۵ تتر تغییر کرده است.

از صفحه بررسی رمزینکس در توکن باز دیدن کنید.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.