آموزش ثبت نام و احراز هویت در صرافی ایرانیکارت

آموزش ثبت نام و احراز هویت در ایرانیکارت

با افتخار همکاری توکن باز با صرافی ایرانیکارت، به عنوان عضو جدید سرویس مقایسه قیمت ارزهای دیجیتال را اعلام می‌کنیم؛ در این مقاله به آموزش نحوه ثبت نام و احراز هویت در این صرافی ارز دیجیتال می‌پردازیم.

به‌طور کلی احراز هویت در صرافی ایرانیکارت دارای پنج مرحله یا سطح است. برای خرید و فروش ارز‌های دیجیتال در صرافی ایرانیکارت باید تمامی پنج سطح را انجام دهید. در بخش احراز هویت، ایرانیکارت از شما اطلاعات حساب بانکی و یک سلفی شامل تعهدنامه و کارت شناسایی می‌خواهد.

لطفا توجه کنید که مدارکی آپلود می‌کنید، مطابق با راهنمای ایرانیکارت که در همان بخش نمایش داده می‌شود، باشد. حدودا ۱۵ دقیقه زمان می‌برد تا اعلان موفق یا ناموفق بودن مراحل احراز هویت شما به‌ دستتان برسد. در صورتیکه احراز هویت موفق بود، می‌توانید به خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی ایرانیکارت بپردازید. در غیر اینصورت مجددا تلاش کنید. 

چطور در ایرانیکارت ثبت نام کنم؟

با مراجعه به صفحه اول سایت ایرانیکارت، در بالا سمت چپ، گزینه ثبت‌نام/ورود را مشاهده می‌کنید که با کلیک روی آن به صفحه لاگین یا ثبت‌نام هدایت می‌شوید. تصویر زیر این گزینه را نشان می‌دهد:

ثبت نام و ورود به صرافی ایرانیکارت

فرم اولیه شامل شماره همراه و کد کپچا است که با وارد کردن آن باید فرم بعدی که شامل کد پیامک شده به شماره همراه، اطلاعات فردی، انتخاب رمز عبور و ایمیل است را پر کنید. تصویر زیر همین مورد را نشان می‌دهد:

ثبت نام در ایرانیکارت

سپس می‌توانید با مراجعه به منوی سمت راست و انتخاب گزینه تایید مدارک، مراحل احراز هویت خود را آغاز کنید.

آموزش سطح کاربری یک

پس اینکه ثبت‌نام را در وبسایت ایرانیکارت انجام دادید، نوبت به احراز هویت می‌رسد. زمانی که وارد حساب کاربری خود می‌شود باید بر روی دکمه ارتقا کاربر که با کادر قرمز مشخص شده است، کلیک کنید.

سطوح کاربری ایرانیکارت

سپس باید تاریخ تولدتان را وارد کنید.

تاریخ تولد خود را وارد کنید

پس از اینکه تاریخ تولد خود را وارد کردید، نوبت به شماره ملی می‌رسد. کد ملی خود را وارد کنید و تصویر آن را هم آپلود کنید.

تکمیل سطح کاربری یک در ایرانیکارت

آموزش سطح کاربری دو

برای تبدیل به سطح باید اطلاعات بانکی وارد کنید. در این مرحله باید شماره کارت و شماره شبا حساب مالی خود را وارد کنید.

شرایط سطح دو کاربری در صرافی ایرانیکارت

آموزش سطح کاربری سه

در سطح سه احراز هویت، شما باید یک تصویر سلفی از خود به همراه تعهدنامه آپلود کنید. توجه کنید که شرایط تصویر سلفی با شرایط نوشته شده مطابق باشد؛ همچنین تعهدنامه را با دست خط خود بنویسید و امضا کنید.

مدارک مورد نیاز برای رسیدن به سطح سه

فراموش نکنید که در این مرحله باید سریال پشت کارت ملی خودتان را هم وارد کنید.

سریال پشت کارت ملی خود را وارد کنید

آموزش سطح کاربری چهار

پس از اینکه تصویر سلفی را بارگزاری کردید، باید یک ویدیو راستی آزمایی از خود ضبط کرده و آپلود کنید. توجه کنید که باید متن نوشته شده را بازگو کنید و ویدیو را ضبط کنید.

ضبط ویدیو برای رسیدن به سطح چهار کاربری

آموزش سطح کاربری پنج

آخرین مرحله احراز هویت در صرافی ایرانیکارت ، ثبت کردن آدرس و تایید شماره تلفن ثابت است. در این مرحله باید کدی که در زمان تماس با تلفن ثابت اعلام می‌شود را وارد کنید.

شرایط رسیدن به سطح پنج کاربری در ایرانیکارت

احراز هویت شما به پایان رسید و می‌توانید اقدام به خرید و فروش ارز‌های دیجیتال کنید.

آیا صرافی ایرانیکارت معتبر است؟

توکن باز به دنبال بستری سالم برای رقابت صرافی‌های داخلی است. به منظور رسیدن به این هدف خدمات زیر را ارائه می‌دهیم:

ایجاد صفحه اختصاصی برای هر صرافی؛ شما در این صفحه می‌توانید آزادانه نظرات و انتقادات خود از عملکرد هر صرافی را ثبت کنید. در نتیجه، تمامی کاربران می‌توانند تجربه واقعی سایر کاربران هر صرافی را مشاهده کرده و تصمیم‌گیری خود مبنی بر انتخاب یا عدم انتخاب صرافی‌ها را آگاهانه و براساس دیتای واقعی انجام دهید. در صفحه زیر می‌توانید این اطلاعات در مورد صرافی ایرانیکارت را مشاهده کنید



سخن پایانی

شما کاربران توکن باز می‌توانید در صفحه اختصاصی صرافی ایرانیکارت نظرات و تجربیات خود در زمان کار با این صرافی را به اشتراک بگذارید. این نظرات توسط تیم توکن باز مطالعه و نکات مهم به صرافی انتقال خواهد یافت. بیان نظرات شما در بهبود سرویس‌های ما کمک بسیاری خواهد داشت.

سوالات پرتکرار

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.