ایلان ماسک بزرگ‌ترین هولدر دوج کوین است؛ شایعه یا واقعیت؟

ایلان ماسک بزرگ‌ترین هولدر دوج کوین؛ شایعه یا واقعیت؟

رابطه‌ عاشقانه‌ی خیره‌کننده‌ای بین ایلان ماسک و دوج کوین شکل گرفته و مالک توییتر علاقه‌ی زیادی به این رمز ارز دارد. با این حال تحلیل‌گران به‌تازگی به این نتیجه رسیده‌اند که احتمالا آقای ماسک بزرگ‌ترین هولدر دوج کوین است. در ادامه به بررسی جزئیات خبر «ایلان ماسک بزرگ‌ترین هولدر دوج کوین» می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

ایلان ماسک بزرگ‌ترین هولدر دوج کوین

اخیرا شرکت بلاکچینی Lookonchain مدعی شد که Robinhood بزرگ‌ترین هولدر دوج کوین است و این شرکت باور دارد که این آدرس متعلق به مالک جدید توییتر یعنی ایلان ماسک است.

قیمت امروز دوج کوین در صرافی‌های ایرانی چند است؟

بنا بر گزارش‌ها این آدرس تنها در ماه جولای 41 میلیارد DOGE دریافت کرده  که این مقدار طی سه روز و از پنج آدرس مختلف به این حساب واریز شده است.

آدرس کیف پول ذکر شده به‌عنوان «DH5ya» شناخته شده که همین موضوع منجر به افزایش گمانه‌زنی‌ها گردیده است.

تاکنون بحث‌های زیادی بین ایلان ماسک و بیلی مارکوس (بنیان‌گذار دوج کوین) شکل گرفته است. یک‌بار ایلان ماسک اظهار کرد که دوج کوین پتانسیلی به‌اندازه‌ی یک ارز فیات دارد.

تایید خبر تصاحب توییتر از سوی ایلان ماسک و دیگر خبرهای وی همیشه بر دوج کوین تاثیرگذار بوده و همبستگی آنها افزایش یافته است. در واقع همین همبستگی، احتمال اینکه آقای ماسک بزرگ‌ترین هولدر دوج کوین باشد را تایید می‌کند.

هم‌اکنون دوج کوین در جایگاه هشتمین رمز ارز برتر بازار قرار گرفته و بخش زیادی از ارزش کل بازار خود را به ایلان ماسک و نفوذ وی مدیون است.

فرصت‌های لحظه‌ای آربیتراژ دوج کوین

سخن پایانی

به‌نظر شما همراهان توکن باز چه کسی بزرگ‌ترین هولدر دوج کوین است؟ لطفا نظرات و ایده‌های خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید. ممنون از اینکه تا پایان این خبر همراه ما بودید.

منبع: Watcher.Guru

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.