بررسی اعتبار صرافی اتراکس؛ امن معامله کنید

بررسی صرافی اتراکس

امنیت یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های کاربران بازارهای مالی در سرتاسر جهان است اما این موضوع به‌دلیل عدم وجود قانون‌گذاری مناسب در بازار ارزهای دیجیتال بیشتر است. امروز اینجا هستیم تا اعتبار و امنیت صرافی اتراکس را بررسی کرده و به دغدغه‌ی شما پاسخ بدهیم. با ما در بررسی اعتبار صرافی اتراکس همراه باشید.

صرافی اتر اکس در چه قالبی فعالیت می‌کند؟

اتراکس یکی از صرافی‌های فروشگاهی است. در مدل فروشگاهی، طرف معامله شما، صرافی است. اما در مدل بازار، خرید و فروش به صورت مستقیم بین کاربران انجام می‌شود و صرافی به عنوان واسط خریدار و فروشنده را به هم متصل می‌کند و در ازای انجام این کار، کارمزد دریافت می‌کند.

صفحه اختصاصی اتراکس در توکن باز
صفحه اختصاصی اتراکس در توکن باز

صرافی اتراکس چقدر قدمت دارد؟

گرچه اتراکس قدیمی‌ترین صرافی ایرانی نیست اما قدمتی معادل 5 سال و 27 روز دارد. با توجه به عمر کوتاه و نوپا بودن بازار ارزهای دیجیتال، همین رقم نیز اتراکس را به یکی از قدیمی‌ترین صرافی‌های ایرانی تبدیل می‌کند.

کارمزد بازار تومانی در اتراکس چقدر است؟

صرافی اتراکس یکی از معدود صرافی‌های ایرانی‌ست که کارمزد صفر در بازار تومانی دارد. در واقع این صرافی برای هرگونه خرید، فروش، واریز و برداشت ارز دیجیتال با تومان هیچ کارمزدی از شما دریافت نمی‌کند. با استفاده از این مزیت دیگر هزینه کارمزد را پرداخت نخواهید کرد و سرمایه بیشتری برای ترید خواهید داشت.

کارمزد بازار تتری در اتراکس چقدر است؟

کارمزد بازار تتری در صرافی اتراکس معادل 0.1 درصد است. تراکنش شما هرچقدر که باشد، تنها 0.1 درصد از مبلغ آن به‌عنوان کارمزد دریافت می‌گردد. در این بخش نیز اتراکس بهتر از بسیاری از صرافی‌های ایرانی عمل کرده و کارمزدی کمتر از نرخ رایج دیگر صرافی‌ها دریافت می‌کند.

صرافی اتراکس از چه شبکه‌هایی پشتیبانی می‌کند؟

صرافی اتراکس از شبکه‌های اتریوم، BNB، بایننس اسمارت چین، ترون و بیت کوین، سولانا، هلیوم، نانو، کاردانو، پالیگان و بسیاری دیگر پشتیبانی می‌کند. در این فاکتور اتراکس نمره عالی گرفته و عملکرد بسیار خوبی دارد.

چه تعداد ارز قابل معامله در اتر اکس وجود دارد؟

امکان خریدوفروش 323 ارز دیجیتال برای کاربران در صرافی اتراکس فراهم شده و لیست تعداد ارزهای این صرافی مرتبا به‌روزرسانی می‌شود. این تعداد رمزارز برای یک صرافی ایرانی، عدد بسیار خوبی است.

اپلیکیشن اتر اکس برای چه سیستم‌های عاملی در دسترس است؟

اپلیکیشن اتراکس برای سیستم‌عامل اندروید در دسترس بوده و می‌توانید آن را از گوگل پلی و بازار دانلود کرده یا به‌صورت مستقیم از لینک صرافی دانلود کنید.

صرافی اتر اکس در کدام شبکه‌های اجتماعی فعالیت می‌کند؟

اتراکس در پلتفرم‌های تلگرام، اینستاگرام و توییتر با آیدی Eterexchange به‌صورت رسمی پیج و کانال داشته اما به‌نظر صفحه رسمی آنها در توییتر فعالیت خاصی ندارد.

تسویه بانکی اتراکس به چه صورت است؟

تسویه اتراکس در اولین سیکل بانکی انجام می‌شود. پس از ثبت سفارش تسویه حساب، سفارش به‌منظور بررسی معتبر بودن به واحد مالی ارسال شده و در چهار نوبت پایا انجام می‌شود.

آیا امکان مراجعه حضوری به اتراکس وجود دارد؟

بله. برای مراجعه حضوری به صرافی اتراکس به آدرس تهران، یوسف آباد، خیابان اسد آبادی بالاتر از میدان اسد آبادی بین خیابان 53 و 49 پلاک 449 واحد 101 مراجعه کنید. البته برای مراجعه حضوری باید از قبل با صرافی هماهنگی انجام شود.

آیا امکان فعال کردن ورود دو مرحله‌ای در اتر اکس وجود دارد؟

بله. امکان فعال کردن ورود دو مرحله در صرافی اتراکس وجود دارد. این ورود دو مرحله‌ای هم به صورت پیام کوتاه یا SMS و هم با استفاده از ورود دو مرحله‌ای گوگل است.

حداقل خرید و فروش

حداقل مقداری خرید یا فروش رمزارزها در صرافی اتراکس به جر برای توکن USDT، معادل ۱۵ تتر است. در مورد خرید و فروش تتر در صرافی اتراکس هیچ حداقلی تعریف نشده و با هر مقداری می‌توان سفارش خرید یا فروش را ثبت کرد.

مدت زمان احراز هویت

صرافی اتراکس احراز هویت را به صورت آنی انجام می‌دهد. بدین صورت که فرآیند احراز هویت در این صرافی به صورت خودکار انجام می‌شود.

سخن پایانی

همانطور که مطالعه کردید، صرافی اتراکس تمامی فاکتورهای لازم برای قرارگیری در لیست صرافی‌های معتبر و امن را دارد. شما همراهان توکن باز چه تجربه‌ای از این صرافی دارید؟ لطفا نظرات و تجربه‌های خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید. از اینکه تا پایان بررسی اعتبار صرافی اتراکس همراه ما بودید سپاسگزاریم.

سوالات متداول

صرافی اتراکس چقدر قدمت دارد؟

اتراکس 5 سال و 27 روز قدمت داشته و یکی از باسابقه‌ترین صرافی‌های ایرانی است.

آیا امکان مراجعه حضوری به اتراکس وجود دارد؟

بله. برای اینکار به آدرس تهران، یوسف آباد، خیابان اسد آبادی بالاتر از میدان اسد آبادی بین خیابان 53 و 49 پلاک 449 واحد 101 مراجعه کنید.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.