جی پی مورگان بانک فرست ریپابلیک را می‌خرد

frb

در تحلیل‌ بیت کوین و اخبار بیت کوین که اخیرا در توکن باز پوشش دادیم تاثیر ورشکستگی بانک فرست ریپابلیک روی قیمت بیت کوین و ارزهای دیجیتال را دیدیم. همینطور گفتیم این موضوع که نشان دهنده بحران بانکی و نقدینگی و به نوعی سقوط دلار است تا چه اندازه برای بازار کریپتو خوب است.

پیشنهاد توکن باز: اگر قصد خرید بیت کوین را دارید پیشنهاد می‌کنیم صرافی آبان تتر، یکی از قدیمی‌ترین و باسابقه‌ترین صرافی‌های ارز دیجیتال ایران را انتخاب کنید:

خرید بیت کوین از آبان تتر

اخیرا بانک جی پی مورگان اعلام کرد بعد از سقوط ۹۰ درصد از ارزش سهام First Republic Bank و انتشار شایعه ورشکستگی این بانک، قصد دارد بیشتر دارایی‌های FRB رو که حدود ۲۲۹.۱ میلیارد دلار دارایی و ۱۰۳.۹ میلیارد دلار سپرده‌ست بخرد.

طبق این توافق که با شرکت بیمه سپرده فدرال انجام شده، قرار است ۸۴ شعبه فرست ریپابلیک بنک در ۸ ایالت آمریکا با نام جی‌پی مورگان‌چیس بازگشایی شوند و همه سپرده‌گذاران این بانک ورشکسته هم، بخشی از این بانک خواهند شد.


آیا می‌دونین هدف توکن باز کشف و معرفی بهترین قیمت خرید و فروش بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال هست؟ به تصویر زیر که از صفحه مقایسه قیمت بیت کوین تو صرافی‌های مختلف تهیه شده دقت کنین:

مقایسه قیمت بیت کوین در صرافی‌های ارز دیجیتال مختلف منبع: توکن باز
مقایسه قیمت بیت کوین در صرافی‌های ارز دیجیتال مختلف منبع: توکن باز

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.