برکناری رییس SEC؛ آیا وضعیت بایننس بهتر می‌شود؟

گری گنسلر SEC

هفته گذشته دیدیم که چگونه کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) بازار کریپتو را به خاک و خون کشید. حالا دو نفر از نمایندگان کنگره آمریکا طرحی را به کنگره معرفی کردند که از مفاد اصلی آن اخراج گری گنسلر (Gary Gensler) رییس SEC است.

اگر قصد خرید ارز دیجیتال بیت کوین را دارید می‌توانید از صرافی بیت پین استفاده کنید که با پشتیبانی از کارمزدهای رقابتی و پایین، یکی از بهترین قیمت‌های خرید و فروش بیت کوین را ارائه می‌کند.

ورود به صرافی بیت پین

دو نماینده کنگره آمریکا به نام‌های وارن دیویدسون (Warren Davidson) و تام ایمر (Tom Emmer) قانون تثبیت وضعیت SEC را رسما معرفی کردند. هدف اصلی این قانون تغییر ساختار SEC ایالات متحده و برکناری رئیس آن، گری گنسلر است.

آنها گنسلر را به عنوان یک “رئیس مستبد” مورد انتقاد قرار دادند که از قدرت خود سواستفاده می‌کند و نیاز است از مارکت‌ها در برابر اقدامات وی حمایت شود.

دیویدسون در بیانیه‌ای که متن آن در تصویر بالا دیده می‌شود گفت:

بازارهای سرمایه آمریکا باید از روسای مستبد از جمله رییس فعلی کمیسیون بورس محافظت شوند. به همین دلیل است که من این قانون را برای جلوگیری از سوءاستفاده مداوم از قدرت و محفاظت از بازارهای مالی معرفی می‌کنم. زمان اصلاحات واقعی و برکناری گری گنسلر فرا رسیده است.

آیا برکناری گری گنسلر برای بازار کریپتو خوب است؟

در بیانیه نمایندگان آمریکا به رمزارزها اشاره‌ای نشده است. اما قبلا نشان داده‌اند که از حامیان صنعت کریپتو هستند و از نحوه اداره SEC انتقاد دارند. در شرایط فعلی ترس از نبود قانون و مقررات در فضای کریپتو چالش‌های قانونی موجود در صنعت کریپتو دغدغه بسیار مهمی بین فعالان سرمایه‌گذاران شده است.

تا زمانی که این نگرانی‌ها برطرف نشود وضعیت به همین منوال خواهد ماند و احتمالا تقضای جدید و چندانی وارد بازار کریپتو نشود. امنیت مهم‌ترین رکن سرمایه‌گذاری است و در شرایط فعلی بازار کریپتو از این نظر کاملا متزلزل است.

وضعیت بایننس چطور است؟

داده‌های Nansen.ai نشان می‌دهد که جریان دارایی در تمام زنجیره‌ها برای بایننس به رنگ سبز بازگشته است. نانسن نشان می‌دهد که در 24 ساعت گذشته، بایننس جریان خالص 470 میلیون دلاری داشته است. البته این قطعا در مقابل 4 میلیارد دلاری که هفته گذشته از صرافی خارج شده مبلغ ناچیزی است، اما هنوز هم قابل توجه است.

توکن BNB بایننس هنوز در محدوده قرمز قرار دارد، اما قیمت آن شروع به تثبیت کرده است. داده‌های CoinGecko نشان می‌دهد که توکن‌های صرافی دیگر مانند OKB و Crypto.com در وضعیت بدتری نسبت به BNB هستند، در حالی که توکن‌های صرافی غیرمتمرکز مانند Uniswap وضعیت بهتری دارند.

قیمت بایننس کوین در کدام صرافی داخلی بهتر است؟

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.