اطلاعیه صرافی‌های ایرانی: اضافه شدن دو شبکه بایننس اسمارت چین و KCC در صرافی فینکس

اطلاعیه صرافی داخلی

همانطور که می‌دانید، یکی از دلایل رشد صرافی‌ها، لیست کردن رمز ارزها و شبکه‌های مختلف است. در خبر امروز قصد داریم تا به بررسی لیست شدن‌های جدید پرداخته تا شما عزیزان در جریان رشد و پیشرفت صرافی‌ها قرار بگیرید. این اتفاق کمک شایانی به شما در هنگام انتخاب صرافی می‌کند. با ما در بررسی لیست شدن شبکه ‌های جدید همراه باشید.

صرافی اوام‌پی‌فینکس

این صرافی در تازه‌ترین اطلاعیه‌ی خود، خبر از راه‌اندازی یا لیست کردن شبکه بایننس اسمارت چین داده است. بدین صورت کاربران می‌توانند رمز ارزهای بیتکوین، اتریوم، لایت‌کوین، ریپل، دوج‌کوین، بایننس کوین، بیتکوین کش، ترون، تتر، کاردانو، ایاس، تزوس، سولانا، شیبا، اکسی اینیفیتس، مانا، سندباکس، گالا، ایپ‌کوین، فانتوم، متیک، موباکس، استلار، پولکادات، یرن فایننس، سلر نتورک، لینک، میکر، پنکیک سواپ، آلیس، آلین وردز و توکن تراست ولت را بر بستر  bep-20 جابه‌جا کرده و کارمزد بسیار کم‌تری پرداخت کنند.

علاوه بر راه‌اندازی شدن شبکه بایننس اسمارت چین، شبکه‌ی KCC که بلاکچین بومی صرافی محبوب کوکوین است نیز در صرافی اوام‌پی‌فینکس لیست شده و کاربران می‌توانند از آن استفاده کنند. در حال حاضر واریز و برداشت بر شبکه  KCC با کارمزد بسیار پایین برای رمز ارزهای بیتکوین، اتریوم، تتر، شیبا، مانا، سندباکس، چیلیز، ایپ کوین، کرودائو، کرونوس، متیک، انجین کوین، آوه، گراف، یرن فایننس، لینک و توکن صرافی کوکوین در این صرافی فراهم شده و کاربران می‌توانند از آن استفاده کنند.

صرافی رمزینکس

صرافی رمزینکس قصد دارد تا با حضور نشریه راه‌پرداخت، به بررسی سیرتاپیاز ایردراپ لونا بپردازد. این نشست در کلاب‌هاوس و در تاریخ دوشنبه 9 خرداد 1401 در ساعت 21 و اتاق راه‌پرداخت برگزار می‌شود. همچنین آقایان روح‌الله جهنده (قائم‌مقام مدیرعامل رمزینکس)، علی هادیلو (مدیر عملیات تراکنش رمزینکس) و محمدرضا ابراهیمی (مدیر مالی رمزینکس) در این نشست حضور دارند. کاربران می‌توانند با استفاده از این لینک، در این نشست حضور پیدا کنند.

شما همراهان توکن باز معاملات خود را روی چه شبکه‌ای انجام می‌دهید؟ آیا از لیست شدن شبکه‌های جدید در اوام‌پی‌فینکس استقبال می‌کنید؟ لطفا نظرات خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید. ممنون از اینکه تا پایان مطلب «لیست شدن شبکه ‌های جدید» همراه ما بودید.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.