اگر به دنبال فرصت سرمایه‌گذاری هستید؛ این دو ارز دیجیتال را بشناسید

بازار ارز دیجیتال بیش از 8000 پروژه رمزارز دارد. این تعداد سرسام‌آور کوین‌ها چالشی دلهره‌آور برای سرمایه‌گذاران مبتدی ایجاد می‌کند که به دنبال بهترین ارز دیجیتال برای خرید هستند! خوشبختانه، کارشناسان در حال حاضر Aptos (APT)، NEAR (NEAR) به عنوان بهترین سرمایه‌گذاری توصیه می‌کنند.



چرا سرمایه‌گذاران مبتدیان ارز دیجیتال را به سمت Aptos، NEAR سوق می‌دهند؟ ادامه مطلب را بخوانید تا بیشتر بدانید!

عملکرد عالی Aptos در سال 2023: رشد بیش از 100٪

Aptos یکی از بهترین عملکردها را در میان ارزهای دیجیتال در سال 2023 داشته است، با وجود اینکه سال را با یک روند مثبت آغاز کرد. در اول ژانویه، قیمت APT حدود 3.45 دلار بود. با این حال، قیمت APT از اواسط ژانویه شروع به صعود کرد و در فوریه پس از علاقه مجدد به شبکه‌های بلاک‌چین لایه 1 به اوج 18.32 دلار رسید.

اما، این علاقه کوتاه مدت بود و APT در ماه‌های بعد به شدت افت کرد. تا نوامبر، APT در حدود 7.15 دلار ثابت شده بود. علی‌رغم افت شدید، قیمت نوامبر Aptos نشان‌دهنده سود 107.25٪ از اول ژانویه است. این عملکرد Aptos آن را به یکی از بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه‌گذاری تبدیل کرده است!

البته قبل از سرمایه‌گذاری در APT، بهتر است پیش‌بینی تحلیل‌گران را ببینیم. تحلیل‌گران پیش‌بینی می‌کنند رشد APT تا پایان سال ادامه خواهد داشت و به 8.16 دلار خواهد رسید. همچنین پیش‌بینی می‌شود APT تا سال 2025 به 19.63 دلار برسد. تحلیل‌گران این پیش‌بینی را بر اساس احتمال افزایش پذیرش Aptos با توجه به شراکت اخیر آن با مایکروسافت مطرح کرده‌اند که قصد دارد چندین محصول از جمله ابزارهای هوش مصنوعی برای برنامه‌نویسی قراردادهای هوشمند را راه‌اندازی کند.

NEAR در سال 2023 ۱۵٪ رشد کرده است: آینده قیمت NEAR چیست؟

NEAR در سال 2023 عملکرد نسبتاً خوبی داشته است. NEAR سال را با قیمت حدود 1.26 دلار آغاز کرد و با صعودی شدید تا اواسط فوریه به 2.70 دلار رسید. با این حال، NEAR نتوانست این مومنتوم صعودی را حفظ کند و شروع به افت کرد. تا نوامبر، NEAR در 1.45 دلار ثابت شده بود. این قیمت نشان می‌دهد NEAR از ابتدای سال تاکنون بیش از 15.08٪ رشد داشته است.

پس آیا انتظار می‌رود NEAR در سال 2023 و پس از آن همچنان روند صعودی داشته باشد؟ کارشناسان معتقدند NEAR تا پایان سال 2023 ادامه رشد خواهد داشت و به 1.81 دلار خواهد رسید. در بلندمدت، تحلیل‌گران پیش‌بینی می‌کنند NEAR تا سال 2025 به 3.91 دلار برسد. این پیش‌بینی، NEAR را به یک ارز دیجیتال خوب برای خرید تبدیل می‌کند!

تحلیل‌گران پیش‌بینی NEAR را بر اساس احتمال افزایش پذیرش NEAR به دلیل فناوری شاردینگ آن به نام Nightshade مطرح کرده‌اند که امکان تراکنش‌های سریع و امن با هزینه کمتر را فراهم می‌کند.

منبع: NewsBTC

توجه: مقاله‌ای که مطالعه کردید، یک ترجمه‌ی فارسی از منابع انگلیسی زبان، صرفاً به منظور اطلاع‌رسانی به کاربران عزیز توکن‌باز است. موارد و پروژه‌های معرفی شده، توصیه مالی نیستند، و در صورتی که علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری هستید. تحقیقات بیشتر انجام دهید و مدیریت ریسک و سرمایه را در نظر بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.