آموزش ثبت نام و احراز هویت در صرافی لوپیرو

0333

برای ثبت نام در پلتفرم لوپیرو، ابتدا باید وارد سایت این صرافی شوید و با کلیک بر روی گزینه ثبت نام، وارد بخش ثبت نام گردید.

 پیش از شروع مراحل ثبت نام، حتما قوانین و مقررات را مطالعه بفرمایید.

جهت ثبت نام درسایت صرافی لوپیرو کلیک کنید

ثبت نام و احراز هویت در صرافی لوپیرو

ثبت نام در صرافی لوپیرو

در این بخش ابتدا باید یک ایمیل که به آن دسترسی دارید را وارد نموده و سپس با وارد نمودن کلمه عبور و تکرار آن و با کشیدن دکمه‌ی “قوانین و مقررات را می پذیرم” روی گزینه‌ی ثبت نام کلیک نمایید.

توجه نمایید که کلمه عبور حداقل باید از شش کاراکتر تشکیل شده باشد و در آن از حروف کوچک و بزرگ انگلیسی، اعداد و کاراکترهایی چون # و & و % استفاده شود. ضمنا در صورت داشتن معرف، کد معرف را در بخش مربوطه وارد نمایید.

ثبت نام و احراز هویت در صرافی لوپیرو

پس از کلیک بر روی گزینه‌ی ثبت نام، پیغامی مبنی بر ارسال لینک فعال‌سازی به ایمیل شما نمایش داده می‌شود.

 احراز در صرافی لوپیرو
ثبت نام و احراز هویت در صرافی لوپیرو

در این مرحله به ایمیل خود مراجعه نموده و با باز نمودن ایمیل مربوطه، روی لینک فعال‌ سازی کلیک نمایید.

در این بخش پیامی مبنی بر تایید حساب کاربری شما نمایش داده می‌شود و از این پس می‌توانید با وارد نمودن ایمیل و نام کاربری، وارد حساب کاربری‌تان شوید.

صرافی لوپیرو
ثبت نام و احراز هویت در صرافی لوپیرو

احراز هویت

برای احراز هویت و یا تکمیل اطلاعات هویتی در صرافی لوپیرو، پس از وارد کردن ایمیل و کلمه‌ی عبور، وارد بخش پروفایل حساب کاربری خود شوید.

ثبت نام در صرافی لوپیرو

شما باید برخی از اطلاعات شخصی خودتان همچون اطلاعات هویتی، تماس، بانکی و سکونت را وارد نمایید. توجه داشته باشید پر کردن بخش محل سکونت اجباری نمی‌باشد.

احراز هویت در صرافی لوپیرو
احراز هویت در صرافی لوپیرو

در بخش اطلاعات تماس باید ایمیل و شماره موبایل خود را به طور صحیح وارد کنید و پس از کلیک بر روی گزینه تایید، یک کد تایید 5 رقمی به شماره موبایل شما ارسال می‌گردد. توجه داشته باشید که اعتبار این کد دو دقیقه می‌باشد.

توجه: اعتبار کد تایید به مدت دو دقیقه می‌باشد.


پس از وارد کردن کد و صحیح بودن اطلاعات وارد شده، در سمت چپ، تیک سبز رنگی را به نشانه‌ی تایید مشاهده می‌کنید.

دقت داشته باشید شماره موبایل باید به نام شخصی باشد که احراز هویت می‌کند و در غیر اینصورت اطلاعات ثبت نمی‌گردد. یعنی مالک موبایل باید همان کسی باشد که با نام او در حال احراز هویت می‌باشید.

در بخش اطلاعات هویتی لازم است نام و نام خانوادگی و کد ملی و تاریخ تولد را به صورت کامل و مطابق شناسنامه تکمیل کرده و جنسیت را مشخص کنید.

پس از انجام این مراحل با کلیک بر روی احراز هویت، کد 5 رقمی دیگری برای شما ارسال می‌گردد. شما باید این کد را وارد کنید و سپس بر روی گزینه تایید کلیک کنید.

اطلاعات حساب بانکی


اگر در هر یک از بخش‌های احراز هویت، مرحله‌ای را درست انجام نداده باشید، سایت پیامی مبنی بر رفع آن خطا نمایش می‌دهد.

در بخش اطلاعات بانکی باید شماره‌ی کارت مورد نظرتان را جهت انجام معاملات‌، وارد نمایید؛ توجه داشته باشید که کارت باید به نام همان شخصی باشد که شماره موبایل و اطلاعات هویتی خود را در بخش‌های قبلی کامل کرده است.

ثبت نام و احراز هویت در صرافی لوپیرو
ثبت نام و احراز هویت در صرافی لوپیرو

اگر نام بانک شما در بخش مربوطه درج نشده است، با پشتیبان سایت تماس بگیرید.

در این مرحله پس از انتخاب بانک، شماره کارت را وارد کرده و بر روی گزینه تایید کلیک نمایید؛ پس از مشاهده تایید، اطلاعات شماره حساب و شبای کارت شما به صورت اتوماتیک در سایت درج می‌گردد.

لازم به ذکر است که اگر به دلایل فنی شماره‌ی کارت شما تایید نشد، صفحه‌ی دیگری باز می‌شود که در آنجا باید شماره‌ی حساب و شبای همین کارت را وارد نمایید تا پس از بررسی توسط تیم لوپیرو به لیست کارت‌های بانکی شما اضافه گردد.

پس از انجام تمامی مراحل یاد شده، می‌توانید خرید و فروش سریع و آسانی را در صرافی لوپیرو تجربه نمایید.

درمقاله ی بعدی با نحوه ی خرید و فروش در صرافی لوپیرو آشنا می شویم.

جهت ثبت نام در صرافی لوپیرو کلیک کنید.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.