شروع ناامیدکننده ارز دیجیتال لونا 2؛ آینده Luna 2 چه خواهد شد؟

آینده لونا 2 چه خواهد شد؟

چند هفته پس از فروپاشی کامل و بی‌سابقه‌ی لونا، نسخه‌ی جدیدی از این رمز ارز با نام  Luna 2.0 به بازار عرضه شد.

اولین بار در 16 می، دو کوان مدیر اجرایی پروژه  ترا (پروژه مادر رمز ارز لونا) طرح احیای این رمز ارز را منتشر کرد و لونای 2 در آن به چشم می‌خورد. سپس طرح اولیه دچار تغییراتی شد تا چارچوب مناسبی برای Luna 2.0 ایجاد شود.

با توجه به این طرح، نسخه‌ی قدیمی زنجیره‌ی این رمز ارز فورک شده و به زنجیره‌ی جدید تبدیل می‌شود. تفاوت بین این دو زنجیره، وجود استیبل کوین UST خواهد بود.

شروع لونا 2 از بلاک جنسیس

بنا به اعلامیه‌ی منتشر شده از سوی Terraform Labs، رمز ارز لونا 2 هیچ‌گونه شباهتی به لونا یک ندارد. بدین صورت لونا 2 از بلاک 0 یا بلاک جنسیس شروع به‌کار کرده و هیچ‌گونه برنامه غیرمتمرکزی (dApp) در هنگام راه‌اندازی روی آن وجود ندارد.

تصمیم برای راه‌اندازی نسخه‌ی جدید لونا، در 25 می توسط اعضای جامعه‌ی این رمز ارز رای‌گیری شد.

در هنگام رای‌گیری، 1623 نفر به این پیشنهاد رای مثبت داده تا حمایت قاطع خود را نشان دهند.

در ابتدا قرار بود که این رمز ارز در روز 27 می آغاز به‌کار کرده اما با یک روز تاخیر مواجه شد و این اتفاق در روز شنبه 28 می رخ داد.

حوالی ساعت 9 صبح به وقت ایران، این رمز ارز با ایردراپی کار خود را آغاز کرد و رمز ارز جدیدی متولد شد.

افت قیمت شدید ارز دیجیتال لونا 2

با متولد شدن این رمز ارز، همه‌ی نگاه‌ها به سوی عملکرد آن معطوف شده بود چرا که حدود 30 درصد از توکن‌های ایردراپ شده از روز اول آزاد بودند. این رمز ارز کار خود را در سطح 18 دلار آغاز کرد و با 60 درصد کاهش قیمت طی 24 ساعت، هم‌اکنون در سطح قیمت 5 دلار معامله می‌شود.

علاوه بر این کاهش قیمت، بسیاری از کاربران و سرمایه‌گذاران از ورود این رمز ارز به بازار ارزهای دیجیتال استقبال نکردند. به‌عنوان مثال بیلی مارکوس بنیان‌گذار دوج کوین، کسانی که تمایل به خرید لونا 2 دارند را «احمق» خطاب کرد.

شما همراهان توکن باز از ارز دیجیتال لونا 2 استقبال خواهید کرد؟ به‌نظر شما عزیزان آیا سرمایه‌گذاران به پروژه‌ی لونا اعتماد خواهند کرد؟ لطفا نظرات ارزشمند خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: Watcher.Guru

1 دیدگاه روشن شروع ناامیدکننده ارز دیجیتال لونا 2؛ آینده Luna 2 چه خواهد شد؟

  • علی توشمالانی

    سلام درود به شما نظرتان محترم ولی دو کوان کار خودش کرد تا یک بار دیگر تعدادی کاربر به خاک سیاه بنشاند لونای اول اگر توکن سوری با مدیریت
    میکرد آینده روشنی داشت ولاغیر

دیدگاه‌های این نوشته بسته است.