تحلیل قیمت لونا کلاسیک؛ LUNC به ماه رسید

تحلیل قیمت لونا کلاسیک؛ LUNC به ماه رسید

رمز ارز لونا کلاسیک طی شبانه‌روز اخیر با رشد 52 درصدی مواجه شده و تعجب تمامی تریدرها از سرتاسر جهان را برانگیخته است. لونا کلاسیک پرواز کرد و حالا برخی کاربران از 1 دلاری شدن  LUNC صحبت می‌کنند. امروز قصد داریم تا به تحلیل این رمز ارزِ پرحاشیه بپردازیم. با ما در تحلیل قیمت لونا کلاسیک همراه باشید.

تحلیل لونا کلاسیک

لونا کلاسیک هم‌اکنون در سطح قیمت 0.00039907 دلار معامله شده و به بالاترین قیمت طی سه ماه اخیر خود رسیده است. LUNC در یک رالی افزایش قیمت صعودی قرار گرفته و قیمت آن نزدیک به 52 درصد رشد را تجربه کرده است. با این حال این رمز ارز هنوز قادر به عبور از مقاومت سنگین 0.00042 دلار نبوده و یک‌بار ریجکت شده است. در واقع این سطح هدف اول گاوهای لونا کلاسیک است.

تحلیل قیمت لونا کلاسیک
نمودار لونا کلاسیک در تایم فریم روزانه

حجم معاملات لونا کلاسیک طی شبانه‌روز اخیر با رشد 527 درصدی مواجه شده و به 2.2 میلیون دلار رسیده است. به‌نظر گاوها برای عبور از مقاومت 0.00042 دلار باید دست به خرید بیش‌تری بزنند.

استفاده از سرویس توکن باز؛ فرصت آربیتراژ لونا کلاسیک و کسب سود مطمئن

لونای یک دلاری؛ واقعیت یا توهم؟

با رشد قیمت سنگین لونا کلاسیک، حالا برخی از کاربران درباره‌ی 1 دلاری شدن لونا صحبت می‌کنند که به‌نظر امری غیرممکن است. همانطور که مایکل ون د پوپ تحلیل‌گر مشهور بازار اشاره کرد، با یک دلاری شدن لونا کلاسیک، ارزش کل بازار آن به 6.2 میلیارد دلار خواهد رسید و ارزش کل بازار لونا از اتریوم و بایننس کوین سبقت خواهد گرفت!

استفاده از سرویس توکن باز؛ شناسایی بهترین قیمت خرید و فروش لونا کلاسیک

سخن پایانی

شما همراهان توکن باز چه تحلیلی نسبت به لونا کلاسیک دارید؟ آیا روی آن سرمایه‌گذاری خواهید کرد؟ لطفا دیدگاه‌ها و ایده‌های خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید. ممنون از اینکه تا پایان «تحلیل قیمت لونا کلاسیک» همراه ما بودید.

منبع: Criptokio

1 دیدگاه روشن تحلیل قیمت لونا کلاسیک؛ LUNC به ماه رسید

  • دوستداران لونا میتونن جهت خرید برن گوگل: روش آسان خرید لونا کلاسیک در صرافی ایرانی. ساده بیان شده. حق نگهدارتان

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.