تحلیل قیمت لونا کلاسیک؛ طلوع LUNC از عمق تاریکی‌

تحلیل لونا کلاسیک؛ طلوع LUNC از عمق تاریکی‌

طلوع کردن در تاریکی‌ها، بلند شدن در زمین خوردن‌ها و جبران فاجعه کاری‌ست که لونا کلاسیک در انجام دادن آن مهارت دارد.  LUNC طی شبانه‎‌روز اخیر با رشد قیمت 15 درصدی مواجه شده و در وضعیت جذابی به سر می‌برد. امروز قصد داریم به بررسی تحلیل این رمز ارز بپردازیم. با ما در تحلیل لونا کلاسیک همراه باشید.

تحلیل LUNC

لونا کلاسیک با افزایش قیمت 15.2 درصدی مواجه شده و به‌نظر در یک روند صعودی مناسب قرار گرفته است. سیگنال‌هایی از افزایش قیمت بیش‌تر این رمز ارز دیده شده و باید دید چه اتفاقی طی روزهای آتی رخ می‌دهد. در واقع روند صعودی لونا کلاسیک از 24 اوت شروع شد. از آن زمان تاکنون  LUNC رشد قیمت 60 درصدی را تجربه کرده است. حرکت صعودی لونا برخلاف روند کلی بازار ارزهای دیجیتال است. به‌طور کلی ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال طی شبانه‌روز اخیر با 0.2 درصد کاهش مواجه شده است که نشان‌دهنده‌ی ثبات در بازار است.

استفاده از سرویس توکن باز؛ فرصت بی‌نظیر آربیتراژ لونا کلاسیک و کسب سود مطمئن

با عبور لونا کلاسیک از مقاومت 0.00013 دلار، راه برای افزایش قیمت بیش‌ترِ آن باز شد. حالا هدف اول گاوها سطح 0.00017 دلار است. درصورت بسته شدن کندل روزانه‌ی لونا کلاسیک در بالاتر از این سطح، احتمالا شاهد افزایش قیمت بیش‌تر آن و حرکت به سمت 0.0002 دلار خواهیم بود.

تحلیل لونا کلاسیک
نمودار لونا کلاسیک در تایم فریم روزانه

یکی از موارد تاثیرگذار بر قیمت لونا کلاسیک، اخبار منفی پیرامون این رمز ارز است. شرکت مادر این پروژه یعنی Terraform تحت بررسی از سوی دولت کره‌جنوبی قرار گرفته و درصورت منتشر شدن اخبار منفی احتمالا چشم‌‌انداز صعودی این رمز ارز باطل خواهد شد.

بهره‌گیری از سرویس توکن باز؛ شناسایی بهترین قیمت خرید و فروش لونا کلاسیک

سخن پایانی

تحلیل شما همراهان توکن باز نسبت به لونا کلاسیک چیست؟ آیا روی آن سرمایه‌گذاری خواهید کرد؟ لطفا تحلیل خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید. از اینکه تا پایان تحلیل لونا کلاسیک همراه ما بودید صمیمانه سپاسگزاریم.

منبع: InvestingCube

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.