چرا قیمت لونا کلاسیک و توکن USTC رشد زیادی داشتند؟

دلیل رشد قیمت لونا کلاسیک چیست؟

پس از عبور از روزهای سخت و تاریکِ فروپاشی، حالا نورِ امید به لونای کلاسیک تابیده و این رمز ارز رشد قیمتی 113 درصدی را طی 7 روز تجربه کرده است. از سوی دیگر، استیبل کوینِ ترا یعنی UST نیز دچار افزایش قیمت شده و رشدی 470 درصدی را طی همین مدت تجربه کرده است. در ادامه به بررسی بیش‌تر جزییات رشد قیمت این دو رمز ارز می‌پردازیم. با ما در خبر «رشد قیمت فوق‌العاده‌ی لونا کلاسیک» همراه باشید.

افزایش قیمت LUNC و USTC

لونای قدیمی حالا با اختصار LUNC و لونا کلاسیک شناخته شده و توکن جدید ترا نیز  LUNA نام دارد. اختصار استیبل کوین UST نیز تغییر کرده و حالا USTC نام دارد.  USTC از اکتبر 2020 تا 9 می 2022 سطح قیمت 1 دلار را حفظ کرده بود و در 10 می، depegg شد. در همان روز، ارزش آن به زیر 1 دلار سقوط کرد. این استیبل کوین حتی سطح قیمت 0.006 دلار را نیز لمس کرد.

رشد قیمت فوق‌العاده‌ی لونا کلاسیک
نمودار رمز ارز USTC در برابر دلار آمریکا

افت قیمت  USTC با سقوط قیمت LUNC همراه بود. لونا کلاسیک طی یک روز از سطح 61 دلار به سطح 27 دلار سقوط کرد و تنها 3 روز بعد یعنی در تاریخ 13 می به سطح قیمت 0.000000999967 رسید. حالا LUNC رشد قیمتی بیش از 10 هزار درصد را از این سطح قیمت تجربه کرده و حجم معاملات 176 میلیون دلاری را طی شبانه‌روز اخیر ثبت کرده است.

نشانه‌های فاندامنتال لونا کلاسیک

هولدرهای USTC همچنان از پروتکل Anchor استفاده کرده چرا که 573,636,728 واحد از این رمز ارز در این سیستم قفل شده است. پروتکل استیکینگ Anchor سود سالانه‌ی 16.26 درصدی را به کاربران ارائه می‌کند.

علاوه بر این موضوع، داده‌های defillama.com نشان می‌دهد که 9.23 میلیون دلار از LUNC در بازار مدیریت ریسک دیفای نگهداری می‌شود.

خوشبختانه، جوامع ترا و لونای کلاسیک هنوز هم فعال بوده و کاربران در رسانه‌های اجتماعی نسبت به این رمز ارز بی‌تفاوت نیستند.

ترا کلاسیک هنوز هم اعتباردهندگان فعالی داشته و اخیرا پیشنهادی به آنها ارائه شده تا حداقل کمیسیون 10 درصدی دریافت کنند. اما یکی از اعتبارسنج‌ها با نام LUNC DAO در توییتر خود گفت که با حداقل نرخ کمیسیون 10 درصدی مخالف است. در زمان نگارش این خبر، 37.04 درصد به این پیشنهاد رای مثبت داده و 24.80 درصد نیز رای منفی و سایرین رای ممتنع دادند.

از سوی دیگر توکن جدید لونا یعنی LUNA 0.2 در وضعیت خوبی قرار نداشته و کاهش قیمتی 76.6 درصدی را طی ماه گذشته تجربه کرده است.

نظر شما همراهان توکن باز نسبت به این رشد قیمت LUNC و  USTC چیست؟ آیا روی آنها سرمایه‌گذاری خواهید کرد؟ لطفا نظرات و ایده‌های خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید. ممنون از اینکه تا پایان خبر «رشد قیمت فوق‌العاده‌ی لونا کلاسیک» همراه ما بودید.

منبع: News.Bitcoin

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.