افزایش سلطه بایننس بر بازار؛ گزارش قیمت ارز دیجیتال ۱۷ دی ۱۴۰۱

تحلیل

همه روزه شاهد اتفاقات جدیدی در صنعت نوپای کریپتوکارنسی هستیم که دانستن آن‌ها خالی از لطف نیست و کمک شایانی در درک شرایط بازار و اتخاذ تصمیمات درست‌تر به ما می‌کند. ما در توکن باز روزانه اخبار مهم بازار رمزارز را بررسی می‌کنیم. با گزارش قیمت ارز دیجیتال ۱۷ دی ۱۴۰۱ توکن باز همراه باشید و دانش خود از بازار را به روزتر کنید.

پس از بازگشایی بازار سهام آمریکا در سال ۲۰۲۳، شاهد تغییر محسوس قیمت بیت کوین بودیم که مدت‌ها بود در محدوده ۱۶٬۶۰۰ دلار درجا می‌زد. روند مصبت قیمت بیت کوین ادامه داشت تا اینکه دیروز موفق به عبور از سطح مقاومت مهم ۱۷٬۰۰۰ دلار شد. قیمت BTC تا ۱۷٬۰۴۱ بالا رفت اما نتواسنت آن را حفظ کند. در ۲۴ ساعت گذشته قیمت بیت کوین در محدوده ۱۶٬۹۴۲ در نوسان است. قیمت رمزارز اتر نیز وضعیت مشابهی با بیت کوین داشته و پس از رشد تا ۱٬۲۷۶ دلار کاهش اندکی تجربه کرد و اکنون در سطح ۱٬۲۶۵ دلار در نوسان است.

در جدول زیر می‌توانید تغییرات ۲۴ ساعته قیمت ۱۰ ارز دیجیتال برتر بازار از نظر ارزش بازار را ببینید.

ارز دیجیتالقیمتتغییرات قیمت در ۲۴ ساعت گذشته
بیت کوین۱۶٬۹۳۷۰.۷۸٪+
اتریوم۱٬۲۶۵۱.۳۴٪+
BNB۲۶۰.۸۱۱.۵۸٪+
XRP۰.۳۴۲۴۲.۱۲٪+
دوج کوین۰.۰۷۲۴۷۲.۰۱٪+
کاردانو۰.۲۷۵۸۱.۱۸٪+
پالیگان۰.۸۰۲۳۳.۱۶٪+
لایت کوین۷۵.۹۴۳.۶۸٪+
پولکادات۴.۶۷۱.۶۹٪+
سولانا۱۳.۲۵۰.۴۷٪+
۱۰ ارز دیجیتال برتر بازار از نظر مارکت کپ

مهمترین اخبار امروز ارز دیجیتال

در ادامه مهم‌ترین خبرهای روز را بررسی می‌کنیم.

۸۰٪ اترهای استیک شده در کنترل لیدو فایننس قرار دارند

وب سایت تحلیلی نانسن اعلام کرد ۱۵.۸۷ میلیون واحد اتر معادل ۱۹٬۳۰۰٬۰۰۰ دلار در پروتکل‌های مختلف استیک شده‌اند که از این مقدار ۸۰٪ در پروتکل لیدو فایننس قفل شده است. این موضوع بین اهالی کریپتو در خصوص تمرکزگرایی اتر نگرانی‌هایی را به وجود آورده است.

۹۲٪ بازار اسپات بیت کوین در اختیار بایننس است

موسسه تحقیقاتی آرکین ریسرچ اعلام کرد سلطه صرافی بایننس در سال ۲۰۲۲ افزایش داشته است؛ به طوری‌که تا ۲۸ دسامبر (۷ دی) سال گذشته، ۹۲٪ از حجم معاملات بازار اسپات و ۶۱٪ از حجم معاملات بازار مشتقات بیت کوین مربوط در صرافی بایننس انجام شده است.

آژانس ملی جرائم بریتانیا یک واحد ویژه ارزهای دیجیتال ایجاد می‌کند

آژانس ملی جرائم بریتانیا قصد دارد گروهی از افسران مجری قانون تشکیل دهد تا جرائم حوزه رمزارز را بررسی کنند. سازمان امور مالی بریتانیا اعلام کرد بین مارس ۲۰۲۱ (اسفند ۱۳۹۹) و آوریل ۲۰۲۲ (فروردین ۱۴۰۱‍)، رمزارزها در صدر هشدارهای کلاهبرداری‌های حوزه مالی در این کشور بوده است.

قانون‌گذارن ایالات متحده: Binance.US باید خرید وویجر دیجیتال را متوقف کند

قانون‌گذاران ایالات متحده اعلام کرده‌اند تا زمانی که شرکت بایننس آمریکا روابط مالی و شرکتی خود با بایننس را شفاف سازی نکند نمی‌تواند برای خرید شرکت وویجر اقدام کند. کمیسیون بورس و اوراق بهادار، نماینده ایالات متحده در وزارت دادگستری و قانون‌گذاران ایالتی از نیوجرسی و ورمونت اعتقاد دارند اطلاعات فعلی برای انجام این معامله کافی نیست و در توانایی مالی بایننس برای انجام تراکنش بیش از یک میلیارد دلاری تردید دارند.

تغییرات قیمت امروز ارز دیجیتال

قیمت تتر (USDT) به تومان در محدوده‌ ۴۰٬۰۰۰ تومان در نوسان است. بین صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی بهترین قیمت خرید تتر در صرافی تریتکس با قیمت ۴۰٬۱۶۰ تومان است.

در ۲۴ ساعت گذشته قیمت بیت کوین (BTC) در محدوده ۱۶٬۹۴۵ دلار در نوسان بوده است. بهترین قیمت خرید بیت کوین در صرافی ورسلند و در سطح ۶۷۷.۰۴۸.۰۰۰ تومان است.

اتر نیز ۱.۳۸٪ رشد نسبت به روز گذشته در سطح ۱۲۶۴ دلار خریدوفروش می‌شود. بهترین قیمت خرید اتریوم در صرافی نوبیتکس و در سطح ۵۰.۱۸۸.۵۰۰ تومان قرار دارد.

سولانا در حال حاضر ۱۳.۱۸ دلار قیمت دارد و رشد چند وقت اخیر خود را حفظ کرده است. البته این سطح قیمت برای این رمزارز یک مقاومت کلیدی است و باید دید از پس این سطح بر می‌آید یا خیر. بهترین قیمت خرید سولانا را می‌توانید در صرافی نوبیتکس و به قیمت ۵۳۸٬۷۹۹ تومان تجربه کنید.

شیبا اینو از زمانی که تا ۰.۰۰۰۰۱۱۱۵۸ دلار ریزش داشت شروع نسبتا خوبی را شروع کرد. در ۲۴ ساعت گذشته این میم کوین با ۱.۱۴٪ رشد توانسته خود را به ۰.۰۰۰۰۱۲۳۵ دلار برساند. می‌توانید بهترین قیمت خرید شیبا اینو را در صرافی تترلند و به قیمت ۰.۳۲ تومان ببینید.

ماتیک یکی از رمزارزهای موفق چند روز اخیر بوده است. Matic در ۲۴ ساعت گذشته ۳.۴۴٪ رشد را تجربه کرده و قیمت ۰.۸۰۳۶ را به ثبت رسانده است. بهترین قیمت خرید ماتیک در صرافی رمزینکس و به قیمت ۳۲٬۹۴۲ تومان است.

در ادامه تاریخچه قیمت ارزهای ترند بازار را می‌بینیم:

نام ارزقیمت ارز دیجیتال ۱۵ دیقیمت ارز دیجیتال ۱۶ دیقیمت ارز دیجیتال ۱۷ دی
سولانا۱۳۱۳.۶۵۱۳.۲۹
بیت کوین۱۶٬۷۹۹۱۶٬۹۳۲۱۶٬۹۵۱.۶۱
شیبا اینو۰.۰۰۰۰۸۴۳۵۰.۰۰۰۰۸۴۱۴۰.۰۰۰۰۸۵۱۵
ماتیک۰.۷۹۵۰.۷۹۳۲۰.۸۰۳۲
کیک۳.۲۷۳.۲۱۳.۳۱
تراکلاسیک۰.۰۰۰۰۱۴۸۰.۰۰۰۰۱۴۲۰.۰۰۰۰۱۵۴۸
اتریوم۱٬۲۴۷۱٬۲۵۴۱٬۲۶۶
JASMY۰.۰۰۳۵۳۵۰.۰۰۳۶۴۱۰.۰۰۳۷۵۱
اپتوس۳.۶۷۳.۶۱۳.۸۴
XRP۰.۳۳۸۰.۳۳۲۱۰.۳۴۲۷
تاریخچه قیمت ارزهای ترند بازار

پرسودترین ارزهای دیجیتال امروز

پرسودترین رمزارزهای بازار در ۱۷ دی ۱۴۰۱

رمزارزقیمت (دلار)تغییرات ۲۴ ساعتهحجم ۲۴ ساعته (دلار)
لایت کوین۷۶.۵۸۴.۴۵٪+۴۸۷٬۷۰۳٬۶۶۹
ماتیک۰.۸۰۳۶۳.۴۵٪+۲۱۷٬۶۱۸٬۸۷۵
ترون۰.۰۵۲۱۲۳.۲۶٪+۵۱۵٬۸۴۰٬۵۸۸
پرسودترین رمزارزهای بازار منبع: کوین مارکت کپ

کدام صرافی ارز دیجیتال امکان واریز با شناسه پرداخت را دارد؟

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.